quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef APK het volgende:
Echt, WTF
Ik had de laatste post en wilde dit als TT: [SC] #60 Waar Hockey-mannetje een avatar gaat kiezen!
Dat verklaart het.quote:
Dan is het maar goed dat jij niet hebt geopend, met je deel 60quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef APK het volgende:
Echt, WTF
Ik had de laatste post en wilde dit als TT: [SC] #60 Waar Hockey-mannetje een avatar gaat kiezen!
Jij bent zo'n vrolijke dronkaard he?quote:
Ik speel geen hockeyquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef APK het volgende:
Echt, WTF
Nee, ik heb een heel makkelijke weergave met alle pagina's tegelijkertijd onder elkaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:50 schreef grazz het volgende:
Maar Maarten-Pieter ... 14 pagina's doorgespit voor je ava?![]()
Terwijl je deze net zo goed in paint had kunnen maken
Why?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat jij niet hebt geopend, met je deel 60
Soms wel, maar vanmorgen in het trappenhuis ben ik écht enorm tekeer gegaan tegen mijn benedenbuurman omdat hij de duiven niet kan handelenquote:
Ik hoop maar voor je dat het niet de Songfestival-buurman is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Soms wel, maar vanmorgen in het trappenhuis ben ik écht enorm tekeer gegaan tegen mijn benedenbuurman omdat hij de duiven niet kan handelen
En vanmorgen was je ook al dronken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Soms wel, maar vanmorgen in het trappenhuis ben ik écht enorm tekeer gegaan tegen mijn benedenbuurman omdat hij de duiven niet kan handelen
Ik begrijp je niet. Vertel er eens iets meer over?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Speaking of which.... Greys, welke drank moet ik voor je inslaan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen.
En openbare dronkenschap is niet banbaar
Zo erg is het vooralsnog niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen.
En openbare dronkenschap is niet banbaar
Stuur hem a.s.a.p. een SMS! Iemand! Wie dan ook!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Zo erg is het vooralsnog niet.
En ik krijg een sms als ik te ver ga![]()
'te ver ga'
Oh niets hoor, ik ben dan toch al dronkennnnnnn van geluk omdat de Jees in de finale staan!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Speaking of which.... Greys, welke drank moet ik voor je inslaan?
Lompe-Duiven topic, ik boos omdat buurman spijkerdingen wil plaatsenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Vertel er eens iets meer over?
Wat doet ie dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Stuur hem a.s.a.p. een SMS! Iemand! Wie dan ook!
Jij hebt je glazen bol opgepoetst?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh niets hoor, ik ben dan toch al dronkennnnnnn van geluk omdat de Jees in de finale staan!
Ga je dan te ver?quote:
Boze buurman!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Lompe-Duiven topic, ik boos omdat buurman spijkerdingen wil plaatsen
Pas maar op!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Ik ben hard aan het werk.
Om mezelf straks beter in dat grotere jurkie te laten passen
[ afbeelding ]
Catske.quote:
Ik? Nee, hij!quote:
Jij moet toch lief doen?quote:
Dat is nog uit de zoethout tijd. En deegbeslag uitlikkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Godskolere, kreeg jij nooit snoep vroeger?
Jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat is nog uit de zoethout tijd. En deegbeslag uitlikken
Lik jij de kom dan nooit meer uit?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat is nog uit de zoethout tijd. En deegbeslag uitlikken
5 dropsleutels!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Dat je een kwartje mee kreeg naar het zwembad en daar wel vijf dingen voor kon kopen
Ja man, bijna een tas vol snoep!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Dat je een kwartje mee kreeg naar het zwembad en daar wel vijf dingen voor kon kopen
Cola lolliesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja man, bijna een tas vol snoep!
Zwart-op-wit-staven
Ik maak echt nooit cake.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lik jij de kom dan nooit meer uit?![]()
Als ik arretjescake maak... onomnomnomnom!
Stomme AH.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Als (als...) ik ooit cake maak dan doe ik altijd expres slecht die kom legen, doe ik de rest wel met mijn tong
![]()
Ze hadden een tijdje kant en klaar cakebeslag bij de Appie, in foliezakken.
Die zijn alweer uit het assortiment. Whyyyyyyyyyyyyyyy
Potjes snuf!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja man, bijna een tas vol snoep!
Zwart-op-wit-staven
Muizen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Cola lollies
Die gekleurde harten met een zachte vulling
Dan kan jij zeker ook geen jurkje innemen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik maak echt nooit cake.
Ik kan niet koken, niet bakken, niet pureren, niet prakken.
Hoeft nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik maak echt nooit cake.
Ik kan niet koken,
Niet nodigquote:niet bakken,
Geen vereistequote:niet pureren,
Ow, daar loopt het dan stuk ja.quote:niet prakken.
Volgens mij ben jij de enige die dat vindt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:22 schreef APK het volgende:
CarOOOOOOO!![]()
Zeg eens tegen Maarten-Pieter dat hij iets meer over zichzelf moet vertellen
Pimmiequote:
Nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan jij zeker ook geen jurkje innemen?
Ik hou van je
Hendig coole tattoos waren dat.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Muizen!
En kauwgom met een tattoo waarvoor je eerst je arm moet natlikken.
Ow, die!quote:
'I only have a kitchen because it came with the house'quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoeft niet
[..]
Niet nodig
[..]
Geen vereiste
[..]
Ow, daar loopt het dan stuk ja.
CarOquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pimmie![]()
Tegen Maarten-Pieter dat hij iets meer over zichzelf moet vertellen
Ruil je hem ook in als de magnetron vies is van binnen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
'I only have a kitchen because it came with the house'
Magnetronquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ruil je hem ook in als de magnetron vies is van binnen?
Wil je een zakje met me delen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neh, die werden soms zo hard.
Dan kon je ze breken!
De staafjes
Dat ding op ooghoogte in je keuken met die cijfertjes wat BLIEP zegt.quote:
Muh... zegt me helemaal niks..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ding op ooghoogte in je keuken met die cijfertjes wat BLIEP zegt.
Kom maar langs! Ik heb ook kittens (om op te vreten zo lief maar niet om te delen trouwens).quote:
Jij kan echt niet veel he?quote:
Ik trap meteen de zundapp aanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom maar langs! Ik heb ook kittens (om op te vreten zo lief maar niet om te delen trouwens).
Dan had jij een slechte zwembadleverancierquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neh, die werden soms zo hard.
Dan kon je ze breken!
De staafjes
Ik kocht ze bij het sigarenwinkeltjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had jij een slechte zwembadleverancier
Ik zeg goddomme net nog dat ik van haar houquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:31 schreef APK het volgende:
Waarom doet iedereen hier zo gemeen tegen CarO?
't Voelde ook niet zo hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg goddomme net nog dat ik van haar hou![]()
Ik kan net zo weinig als zij, minder nog denk ik. Daarom
Dat is lievquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg goddomme net nog dat ik van haar hou![]()
Ik kan net zo weinig als zij, minder nog denk ik. Daarom
Waarom moet dat door de google-translate?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is liev, morgen even kijken wat google-translate er van maakt
Van "liev" waarschijnlijk helemaal nietsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is liev, morgen even kijken wat google-translate er van maakt
Belle.quote:
Ja, maar af en toe vergeetquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Belle.![]()
En ik bevestigde alleen maar wat CarO zelf al zei/wist.
Dan is het maar goed dat je ons hebt.quote:
Dank je voor het mij eraan herinneren dat ik eigenlijk niks kanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je ons hebt.![]()
Ingetje en Tombo zijn nog steeds kwijt.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je voor het mij eraan herinneren dat ik eigenlijk niks kan
CarO kan goed zingen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Daar zijn we hier voorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat is wel een hele mooie kwaliteit van haar.quote:
Wel lief toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele mooie kwaliteit van haar.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele mooie kwaliteit van haar.
Je kunt niet eens zeilen. Ik ben vandaag naar een familiefeestje gegaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb vandaag gezeild. Of nou ja, ik heb me laten zeilen zeg maar.
Heb t gevoel of de vellen van mn gezicht vallen
Zure mosselquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je kunt niet eens zeilen. Ik ben vandaag naar een familiefeestje gegaan.
Wie wil je dood dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:02 schreef APK het volgende:
Grees, jij ging toch iets zeggen als ik mensen dood wilde enzo?
Of ze alvast een voorschot kon nemen wilde je zeggen?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:02 schreef APK het volgende:
Dat ligt er een beetje aan wie je dood wilt!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:02 schreef APK het volgende:
Dat had je heul nog niet gevraagd! Maar ik heb hem nog niet gepast, want te druk vandaag enzoquote:
Ja jeumig, ik had wel gevraagd of je buren nou al thuis warenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat had je heul nog niet gevraagd! Maar ik heb hem nog niet gepast, want te druk vandaag enzo![]()
Morgen!
Trusten!
Die had ik toch ook?quote:
SO COME ON!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:44 schreef CarOnline het volgende:
Ik doe deze nog een keertje
Omdat we gister gemist hebben.
Volgende week livequote:Op zondag 8 mei 2011 00:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Klinkt toch anders, zonder dat jij in mn linkeroor tettert![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:
quote:
Welk liedje? Ik moest ineens..zomaar.. aan Johan Derksenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ging over dat liedje
'Stop, being so hard on yourself'![]()
Robbiequote:Op zondag 8 mei 2011 01:38 schreef grazz het volgende:
[..]
Welk liedje? Ik moest ineens..zomaar.. aan Johan Derksendenken
Ken ik niet. Ik volg Robbie qua muziek ook niet echt meerquote:
Barbaar!quote:Op zondag 8 mei 2011 01:45 schreef grazz het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik volg Robbie qua muziek ook niet echt meer
quote:
Op youtube (video hieronder) stond dit onder een filmpje van de 3js, gaat over Jan Dullesquote:one question: is possible to find a boyfriend like him... over there in The Netherlands... being a bi guy??? are they truth or just a fantasy??? sorry my question!!! please, give me an ansuer!!!
knabo1992 37 minuten geleden
quote:Op zondag 8 mei 2011 02:10 schreef grazz het volgende:
LOL
[..]
Op youtube (video hieronder) stond dit onder een filmpje van de 3js, gaat over Jan Dulles
*kuch*quote:
Doe clip danquote:Op zondag 8 mei 2011 02:17 schreef grazz het volgende:
[..]
*kuch*![]()
Tis dat ze het niet ziet... ik doe meeJoehoeee
Heb ut opgenomen en zal'm persoonlijk bij Cat afleverenquote:
Tis ook allang bedtijd geweest natuurlijk!quote:
Ja toch?quote:
Nou nog niet tevreden? Wees blij dat ik 'r tenminste een heb!quote:Op zondag 8 mei 2011 02:36 schreef APK het volgende:
Maar dit is dus nog steeds helemaal niks, hè...
[ afbeelding ]
Was idd erg gezellig; es een keer geen strak schema, maar gewoon ongedwongen zitten, kletsen en vreten onder het genot van een stapel kattenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef Greys het volgende:
Onderweg naar allerhande moeders nu
Gb mooi dat jurkie past![]()
Ing, nu moet je dus alsnog vanavond?![]()
Jullie catbezoek klonk leuk!
Oh? Had ik helemaal niet gezienquote:Op zondag 8 mei 2011 18:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het is een herhaling van donderdag.
Nou, hij is ietwat aan de strakke kantquote:
Ah zie, precies hetzelfde als bij mij dusquote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, hij is ietwat aan de strakke kantMaar een maatje groter zou weer een soepjurk worden
Ja, hij valt in een A-lijn naar buiten. Weet nog steeds niet wat voor schoenen ik er bij moet dragen, thoughquote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah zie, precies hetzelfde als bij mij dus![]()
Bij jou ook alleen in het tettendepartement?
Ik was in 2007 bij het JESC in Ahoy. Het was best warm, dus ik denk dat het daar ook wel warm zal zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen witte laarzen, dus dat gaat sowieso al niet lukken. Zou het nou warm of koud zijn in zo'n stadion?
http://www.keeskonings.co(...)2527&cat=44&group=27quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kunnen jullie me even een link geven van het jurkje?
Nee he? En anders juichen we ons wel warmquote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Tis in het stadion van Fortuna Dusseldorf, maar mét dak en verwarmingsmogelijkheden. Koud zal het dus niet worden, denk ik
Greys, een spijkerbroek eronder staat niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.keeskonings.co(...)2527&cat=44&group=27
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.keeskonings.com/index.php?page=details∏;=2527&cat=44&group=27
Daarvoor heb je Bavariajurkjes.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat een geniaal ding!
Die wil ik voor 't voebele!
We zullen het hele Nederlandse vak aanmoedigen om mee te blèrenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Cool hoor!
Ik wil ook het "Holland, Holland" horen, zet hem maar in vlak voordat ze beginnen! Er zullen vast meer Nederlanders zitten
Tsss! Er is maar één goede keuze en dat zijn klompen natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
Ja alleen we weten niet wat we er onder moeten doen, qua schoenen enzo
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Tsss! Er is maar één goede keuze en dat zijn klompen natuurlijk
Ook daar is een oplossing voorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben daar geen hotelkamer he, dus we moeten heel de dag daar rond sjokken in die outfitEn dat gaat niet werken op klompen denk ik
Haha, tohoof!!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
Ja voor die 20 euro vonden wij hem ook wel leuk
Kan je met Koninginnedag of voetbal idd ook nog eens aan.
Hij zit zo en we hebben er ook nog oranje cheerleader wapperdingen bij![]()
[ afbeelding ]
Zeker, ik las dat er uit Volendam bussen richting Düsseldorf gaan. Volgens mij is daar danniemand thuis op donderdag (en zaterdag)quote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Cool hoor!
Ik wil ook het "Holland, Holland" horen, zet hem maar in vlak voordat ze beginnen! Er zullen vast meer Nederlanders zitten
Jij en Greys kunnen het wel hebben met jullie tetten lijntje: jurrekie zonder iets aan de benen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe wel gewoon slippers er onder aan dan. Neem wel een legging en een vest mee voor als het koud is (buiten het stadion).
Mijn muis doet het niet meer, dus zit nu even op de laptop van A. Morgen maar even langs de mediamarkt
Leuk hequote:
Vlaggestokquote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij en Greys kunnen het wel hebben met jullie tetten lijntje: jurrekie zonder iets aan de benen.Maar ik vermom die van mij mooi als vlaggestok.
We nemen heul veel deo mee.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk heHet is wel een beetje zweterig materiaal, maar kniesoor die daar op let
Wat had jij nou ook al weer gekocht voor er onder? Want het witte gedeelte is wel een beetje doorzichtig, ja!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk heHet is wel een beetje zweterig materiaal, maar kniesoor die daar op let
Is mij nog niet opgevallen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat had jij nou ook al weer gekocht voor er onder? Want het witte gedeelte is wel een beetje doorzichtig, ja!
Oh, in de omschrijving op die andere site (waar hetzelfde jurkje dubbel zo duur was) stond juist dat het van brandvertragend materiaal wasquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We nemen heul veel deo mee.![]()
Wat ik wel een beetje eng vond is dat er in het label staat: vermijd open vuur. Is het zo'n POEF-IK-BEN-LEVENDE-FAKKEL jurkje?![]()
Een witte bodyquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat had jij nou ook al weer gekocht voor er onder? Want het witte gedeelte is wel een beetje doorzichtig, ja!
Alleen in een jurrekie ben je raar, met met z'n viertjes ben je gewoon hip ende hilarisch.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vlaggestok![]()
Ik vind het super leuk dat je ook een jurrekie hebt besteld!
Het moet vast aan allerlei voorschriften voldoen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, in de omschrijving op die andere site (waar hetzelfde jurkje dubbel zo duur was) stond juist dat het van brandvertragend materiaal wasMisschien dat dát die 20 euro verschil was, dat ze er een spuitbus met brandvertragend goedje overheen hebben gehaald?
Euh, vast wel? Geen idee, eiks.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
Goodbye, heb je geen bluetooth op je foon en op je laptop dan?
Of op die van A?
Ik heb oranje over-klompen? Heel stel, kan ik meenemen voor over de schoenen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben daar geen hotelkamer he, dus we moeten heel de dag daar rond sjokken in die outfitEn dat gaat niet werken op klompen denk ik
Neem maar mee, kunnen we donderdag nog altijd zien.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb oranje over-klompen? Heel stel, kan ik meenemen voor over de schoenen?
En ik ga in bavariajurk Caro
Oh, en hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
De wat?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Vergeten jullie niet allemaal even de prono in te vullen
Al ingevuld.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Vergeten jullie niet allemaal even de prono in te vullen
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem maar mee, kunnen we donderdag nog altijd zien.
Ik zag het netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat staat er toch?quote:
Dat geloof ik best, maar daarmee weet ik nog steeds niet wat het is.quote:
Iemand van F&F.quote:Maar wie is er nou bevallen?
Kijk, dat is uitleg waar ik iets aan heb.quote:
Ooooh, Ferrari_Rood!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar daarmee weet ik nog steeds niet wat het is.
[..]
Iemand van F&F.
Hoe moet hij nou meteen weten als niet-F&F poster dat F_r ferrari_rood isquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Dit blijft gewoon een magisch liedje
Wals je even mee Greys
Waar zie jij de zon in Eindhoven?quote:
http://www.landal.nl/nl-n(...)/village-leau-dheurequote:
Zullen wij op het volgende WWW dan ook maar gewoon gaan voetballen, BBQen en bier drinken?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
Klinkt als een zalig weekend!
Je miste de vache qui rit natuurlijk wel he?
Uiteraard, er was wel andere kaas, maar die was smerigquote:Op maandag 9 mei 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
Klinkt als een zalig weekend!
Je miste de vache qui rit natuurlijk wel he?
Ik ben ook bijna doodquote:Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zullen wij op het volgende WWW dan ook maar gewoon gaan voetballen, BBQen en bier drinken?![]()
Oh, en mountainbiken![]()
Dan gaan we dood denk ik
Blijkbaarquote:Op maandag 9 mei 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
Huh? Ik zou ze een klachtmailtje schrijven, of het normaal is dat ze hun klanten wegjagen
Ll, welkom terug! Heb je het tof gehad?
Showen even dat jurkje!quote:Op maandag 9 mei 2011 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Vanmiddag trouwens geslaagd voor een jurrukie![]()
Nog 2,5 week voor de schoenen en een bijpassend jasje
En wat gaat het worden?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:31 schreef senesta het volgende:
[..]
BlijkbaarIk heb T-mobile gebeld, vier keer vandaag en over twee dagen mag ik het nog eens proberen
Het zal eens meezitten
Nou..ik hoop de Desire S. Dat was ook afgesproken vandaag maar de beste meneer aan de telefoon vroeg of ik een witte of een zwarte wilde. Nergens bij nadenkende heb ik zwart gezegd en afspraak gemaakt. Tot ik later dacht..."Er zijn toch geen witte Desire S versies?quote:
Ja joh, ik zou het anders echt niet weten.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:28 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa
Hij is écht leuk!![]()
![]()
En doe jij je slippers er onder aan dus? Met blote benen?
Ik doe dat ook maar denk ik
Ik heb nog gewoon witte gympies, dus misschien dat ik die er onder doe.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja joh, ik zou het anders echt niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |