Ja, maar de essentie is nu wel weg.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ech wel. Kijk maar naar Sperzieboon.
[..]
Top! Thx!![]()
Al dat nieuwe gelul hiero.Ik ben al 34 ja! Graag rekening mee houden!
![]()
Niet de nieuwste Apple laptop hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar de essentie is nu wel weg.
Nu is het iemand die met een bril en een broek met een computer in een koffiewinkel zit.
Terwijl het duidelijk gaat om:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Oj! Die bril wil ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu is het iemand die met een bril en een broek met een computer in een koffiewinkel zit.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn je ouders weg, ik kan hem zo pakken beneden.quote:
Stappenplan voor het maken van een goede Onzin radio Topic Titelquote:
Dat is zo'n veel te grote duik/Rabbering bril.quote:
Ach ja. Als jullie zou oud mogen worden als ik ben nu. (en daar ga ik wel van uit) Geef je geen fuck meer om merken ed. Dan ga je voor functionaliteit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Behalve als het Apple isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ja. Als jullie zou oud mogen worden als ik ben nu. (en daar ga ik wel van uit) Geef je geen fuck meer om merken ed. Dan ga je voor functionaliteit.
Nog 10 jaartjes en dan wil jij ook per sé een Harley-Davidson.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ja. Als jullie zou oud mogen worden als ik ben nu. (en daar ga ik wel van uit) Geef je geen fuck meer om merken ed. Dan ga je voor functionaliteit.
Ik heb nooit om merken gegeven. Een vriend van mij is 2 jaar ouder dan ik (dus 4 jaar ouder dan jij) en die let wél op merken!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goeie tip.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Stappenplan voor het maken van een goede Onzin radio Topic Titel
1. Verzamel een naam, een seksistische opmerking en eventueel iets over muziek.
2. Gooi het bij elkaar en even laten sudderen.
3. Profit
ik word niet zo oud denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 gehad!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog 10 jaartjes en dan wil jij ook per sé een Harley-Davidson.
"Dokter, hoe blijf ik voor altijd jong?"quote:
Ja, maar jij bent dus al in je midlifecrisis gewéést! *steekonderdegordel*quote:
Mja, zo zijn ze wel jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig zijn je ouders weg, ik kan hem zo pakken beneden.
Zou anders wel raar gezicht zijn als ze zo'n lange darm in een keer in de koelkast zien graaien._!
Valt best meequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:48 schreef Monopoly het volgende:
Dezen DJ is verdomd goed
Samzz gaat los hier
Zeg dat nou niet! Zo komen ze nooit over hun merken trouma heen!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nooit om merken gegeven. Een vriend van mij is 2 jaar ouder dan ik (dus 4 jaar ouder dan jij) en die let wél op merken!
Joh die dingen wilde ik al vanaf m'n twaalfde als het niet al eerder was!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dus al in je midlifecrisis gewéést! *steekonderdegordel*
Oh nee, ze zijn wel affengeil hoor, maar elke 3 kilometer kun je er een nieuw motorblok onder schroeven!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Overrated inderdaad
Neem een mooie italiaan, moto guzzi of aprilia
Ja, dat is nu juist het hele punt. Dat je bij je midlifecrisis de dingen nu wel kunt betalen die je vroeger had willen hebben maar niet kon betalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh die dingen wilde ik al vanaf m'n twaalfde als het niet al eerder was!
Trauma!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet! Zo komen ze nooit over hun merken trouma heen!!
Windowsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik drink niet
ik zit alleen achter de computers
[ afbeelding ]
welcometo my life
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat is nu juist het hele punt. Dat je bij je midlifecrisis de dingen nu wel kunt betalen die je vroeger had willen hebben maar niet kon betalen.
Je bent regisseur van een TV programma ofzo?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik drink niet
ik zit alleen achter de computers
[ afbeelding ]
welcometo my life
Als we over 9 maandjes maar geen Samzzopolies rond hebben dartelen. Of dat we eerder allemaal topics krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:48 schreef Monopoly het volgende:
Dezen DJ is verdomd goed
Samzz gaat los hier
Windowsquote:
Zeg, hoe goed ken jij mij ondertussen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als we over 9 maandjes maar geen Samzzopolies rond hebben dartelen. Of dat we eerder allemaal topics krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |