was dit een reactie op mijn vragen? Anders vraag ik me af wat je anders voor ideeën had.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben bang dat ik haar daarmee nog meer in de problemen help...
Jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:19 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
was dit een reactie op mijn vragen?
Ik weet het niet... ben een beetje in de war door het verhaal.quote:Anders vraag ik me af wat je anders voor ideeën had.
Ja het probleem is dat ik nu niet kan inschatten hoe goed jij kan inschatten wat daar aan de hand is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik weet het niet... ben een beetje in de war door het verhaal.
Als ik wist dat aangifte doen zonder nadelen zat dan deed ik het direct...
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik weet het niet... ben een beetje in de war door het verhaal.
Als ik wist dat aangifte doen zonder nadelen zat dan deed ik het direct...
Van aangifte gaat het helemaal uit de hand lopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:09 schreef leeell het volgende:
aangifte, dit soort dingen escaleren alleen maar verder.
ligt beetje aan kwestie van geluk ook .....wie je zaak aanneemt...of politie het druk heeft op dat moment...enz enz.... politie zal dader mischien afschikken en ook riag kan igeschakeld worden eventueelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van aangifte gaat het helemaal uit de hand lopen.
Face it, je kan niks doen. Politie in feite ook niet totdat haar echt iets wordt aangedaan.
tja 1x gebeurd zo te horen. Als het van beide kanten dan hoog opliep zoals ze dat dus zelf aangeeft... Kan je en moet je er niks aan doen. Shit happens...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zojuist opnieuw met haar gepraat op msn... heb haar verteld hoe erg ik de situatie vindt en dat ze echt iets moet ondernemen. Ze zei dat ik wel gelijk had en zij en haar vriend hadden ook de afspraak dat als het nog eens zou gebeuren, dat ze iig tijdelijk uit elkaar zouden gaan.
Ik heb haar toen nogmaals benadrukt sterk te wezen en die afspraak na te komen als dat inderdaad gebeurt.
Nee, zie OP. Het is vaker gebeurt en nu lijkt de maat vol.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:44 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
tja 1x gebeurd zo te horen. Als het van beide kanten dan hoog opliep zoals ze dat dus zelf aangeeft... Kan je en moet je er niks aan doen. Shit happens...
In het allerergste geval wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ja ze kan ook onderduiken bij je?
Ik denk eerder het eerste.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, zie OP. Het is vaker gebeurt en nu lijkt de maat vol.
Geen idee of ze dit zegt om mij gerust te stellen of dat ze het ook echt zo gaat doen.
Ik hoop het laatste...
Punt is, dat wat jij zegt niet gaat helpen. Dit soort mensen kunnen alleen zichzelf helpen.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
Lekker dan, al dat advies van mensen die zeggen bemoei je met je eigen zaken. Ondertussen zitten zij in n relatie die helemaal de verkeerde kant op gaat.
Dit soort relaties wordt meestal zonder hulp niet beter.
Bel steunpunt huiselijk geweld en vraag wat je kan doen. Er mag best iemand langs voor n grsprekje.
Ja, daar wordt ze kwaad om (hij ook) misschien zo kwaad dat ze je nooit meer wil zien.
Maar dan heb jij gedaan wat je kon om haar te helpen en uiteindelijk zal ze dat waarderen.
daar heb je gelijk in, maar soms kun je ze wel helpen zichzelf te helpen.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Punt is, dat wat jij zegt niet gaat helpen. Dit soort mensen kunnen alleen zichzelf helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |