In mond laten klaarkomenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:10 schreef SpecialK het volgende:
Ga eens naar Thailand en bestel daar Cha Nom Jen of als ze je dan glazig aan kijken noem je het Cha Jen Sai Nom
Als een orgasme in je mond.
Als een LEKKER orgasme in je mond.quote:
De Fanta in Duitsland.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:21 schreef Chulaa het volgende:
De fanta in Belgie smaakt ook anders (beter) dan in Nederland.
Ken het in Duitsland nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:24 schreef Socios het volgende:
[..]
De Fanta in Duitsland.(wellicht dezelfde smaak als in België)
Drink het in Nederland zelden, maar in Duitsland is het zó lekker.
Euroshopper sinas van de AH lijkt er een beetje opquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:24 schreef Socios het volgende:
[..]
De Fanta in Duitsland.(wellicht dezelfde smaak als in België)
Drink het in Nederland zelden, maar in Duitsland is het zó lekker.
Als ik binnenkort weer eens in België ben, probeer ik het daar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:26 schreef Chulaa het volgende:
Ken het in Duitsland nietZal wel in België het zelfde zijn zeker dan
Bedankt voor de tip, van de week eens kopen dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:27 schreef elby1988 het volgende:
Euroshopper sinas van de AH lijkt er een beetje op
Zeker doenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik binnenkort weer eens in België ben, probeer ik het daar.
Klets niet. Natuurlijk krijg je het in Dld. Zelfs Eiskaffee!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:26 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Ken het in Duitsland nietZal wel in België het zelfde zijn zeker dan
aspartaam bomquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:00 schreef deadly_kiss het volgende:
ik had dit laatst op mn werk...
ik drink best veel ice tea light.. best lekker...
nu was de light ingerolen voor de ZERO... ik ben geen mierenneuker en proef zelfden verschil.. maar gadverdamme dat smaakt naar een bak vol zoetjes ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heet Aspartaam.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:00 schreef deadly_kiss het volgende:
ik had dit laatst op mn werk...
ik drink best veel ice tea light.. best lekker...
nu was de light ingerolen voor de ZERO... ik ben geen mierenneuker en proef zelfden verschil.. maar gadverdamme dat smaakt naar een bak vol zoetjes ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
Griekse Fanta iddquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:27 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Euroshopper sinas van de AH lijkt er een beetje op
Die duitse (en ook vaak griekse) fanta is zo lekker
Bron?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:34 schreef DutchSpike het volgende:
In het buitenland hebben ze geen Ice Tea met prik...
voor die 32 cent kan je het wel proberenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, van de week eens kopen dan.
Ja want Lipton Ice Tea met prik hebben ze alleen uitgevonden voor in Nederlandquote:Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef Equites het volgende:
In het buitenland is Ice Tea gewoon thee met ijsklontjes
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:26 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Ja want Lipton Ice Tea met prik hebben ze alleen uitgevonden voor in Nederland![]()
quote:
die had ik vorige week ookquote:Op zondag 8 mei 2011 11:58 schreef themole het volgende:
In Frankrijk ooit de smaak citroen-mint gehad, smaakte naar fucking tandpasta. Flesje weggegooid.
Verder Ice Tea
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |