Ik heb zo'n tatoo op mijn borstkas laten zetten telt dat ook?quote:
Voor deze keer welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:20 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tatoo op mijn borstkas laten zetten telt dat ook?
Mooiquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:20 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Voor deze keer maken we een uitzondering, dit mag ook
[ afbeelding ]
Dat waren nog mooie tijden, de eerste keer dat hij er wasquote:
Ja ik ga morgen naakt met gitaar voor mijn kruis. Eerst nog even langs de tattooshop voor een mandela. Goed idee van je, tnx!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:20 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tatoo op mijn borstkas laten zetten telt dat ook?
Je hebt het druk morgenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen naakt met gitaar voor mijn kruis. Eerst nog even langs de tattooshop voor een mandela. Goed idee van je, tnx!
Hij wordt zo op de grill gesmeten, letterlijke hotdog voor Sjerquote:
quote:
Nou, nou, Bas, daar win je geen stemmen mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:24 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hij wordt zo op de grill gesmeten, letterlijke hotdog voor Sjer
Ik geen van beidequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een hele strakke gele zwembroek
With te flame in the pipe?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Henk Wijngaard is geen amerikaanse muziek
Yep, met Adobe After Effectsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:25 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Wat Mooi!Heb jij dat filmpje gemaakt?
Ja ik hoorde het ook. Zegt genoeg toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:27 schreef PoezeligDing het volgende:
In dat filmpje, op 4m 5 sec... 'dat ik een relatie had afgesloten toen ik hier binnenkwam '
Wie nou nog meelij met dat mokkel heeft..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook. Zegt genoeg toch?
Is een breezer!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie nou nog meelij met dat mokkel heeft..
Blond zijn ze daar zeker?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
De achterban van Jo doet ook zijn best![]()
[ afbeelding ]
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie nou nog meelij met dat mokkel heeft..
Ook last van bad karma.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
De achterban van Jo doet ook zijn best![]()
[ afbeelding ]
Nou als ie er ur als laatste in blijft is ie toch de winnaar?!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:30 schreef cairnwizzy het volgende:
[..]
keep karim in tha house??? neeeeeeee hij moet eruit als winnaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |