abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96483074
Zwangerschap en geboorte deel 770

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
13 mei 2011: Takkembah (jongen)
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
17 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81 (jongen)
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa
27 juli 2011: __Isis__

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
05 augustus 2011: Sannne (meisje)
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
27 augustus 2011: ziggyziggyziggy
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
01 september 2011: LeNeHe
06 september 2011: wickie
07 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa
29 september 2011: Aoraki

Oktober
03 oktober 2011: sverbem
19 oktober 2011: Kleurdoos
22 oktober 2011: Susie

November
04 november 2011: meissie1595
08 november 2011: Jipster
16 november 2011: Innepin
18 november 2011: Vlindur
20 november 2011: GreatWhiteSilence
20 novemverl 2011: Miss-Jones25 (Tweeling)
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend
30 november 2011: Capricia

December
13 december 2011: Poezebeest
27 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje

----------------------------

2012

01 januari 2012: d0ry
01 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 07-05-2011 20:56:03 ]
pi_96483159
Zo, gooi ik em nog dicht ook. Nou ja, misschien helpt het dat ik dit topic zelf moet openen!
Maar nogmaals, ik wil geen spanning en paniek hier zaaien hoor. Als er echt iets actiefs gebeurd laat ik dat gelijk weten gezien we nu een laptop hebben en deze beneden staat *O*

Moet er nog iets aangepast worden in de OP?
pi_96483193
Maar je hebt 'm dus wel zo ver gekregen om te prostaglandingesen? :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_96483209
Hehe, yep >:)
pi_96483210
:D *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96483244
Nou hoop ik dus wel dat het ook nut had, want god wat is dat lastig met een bijna 41 weken buik, pffff. hihi. Dus dit was een éénmalig probeersel.
pi_96483271
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef danic het volgende:
Nou hoop ik dus wel dat het ook nut had, want god wat is dat lastig met een bijna 41 weken buik, pffff. hihi.
op zn hondjes :Y
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96483317
Nou liever niet vicky :@
Maar vriendlief dacht ook niet echt mee (dacht alleen aan zijn rug :X ) en koos dus niet echt de makkelijkste optie. Maar ja, ik was al blij dat ik em zover had dus mij hoor je niet meer klagen.
En nu gaan we het over wat anders hebben zeg!
pi_96483350
Go Danic :P

Ik heb vanmiddag aan mezelf en aan m'n man toegegeven dat ik het helemaal niet leuk vind. Dat ik de moeheid als zó verlammend ervaar dat ik mezelf geen leuk mens meer vind, dat ik me een slechte moeder voor m'n meisje voel. Ik ben het zo ontzettend zat dat ik er een flinke huilbui aan heb vastgeplakt toen ik aan mezelf (en aan manlief dus) eindelijk toegaf hoe erg ik er doorheen zit. Ik klamp me vast aan het idee dat ik nu 12 weken ben en dat het dus hopelijk gauw minder erg wordt.
ik heb al even gegoogled naar 'prenatale depressie' maar dat lijkt het in elk geval niet te zijn. Ik wil het kindje heel graag (hoewel ik me in mijn huidige staat nauwelijks voor kan stellen dat ik voor 2 kinderen kan zorgen, aangezien 1 al nauwelijks lukt), ik heb gewoon een enorme hekel aan mezelf zo.
pi_96483436
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef Vicky het volgende:

[..]

op zn hondjes :Y
Vrouwtje boven op kan ook :P

Maar idd ik hoop dat het heeft geholpen danic en dat je niet ingeleid hoeft te worden! :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96483496
Innepin :* Geen hekel aan jezelf hebben!
Het is heel normaal hoor dat je twijfelt of je het aankan met een tweede. Ik spreek dan niet uit ervaring, maar je hoort en leest er genoeg over.
Ik denk dat het heel goed is dat je het hebt aangegeven bij je man (en aan jezelf hebt toegegeven). Dat zorgt ervoor dat je er niet meer alleen mee loopt, maar dat hij ook weet hoe jij je voelt en dat is heel belangrijk. Op deze manier kan hij je eventueel ook wat meer helpen. Vraag ook gewoon om die hulp als je het niet ziet zitten om het zelf te doen!
Mocht je het idee hebben dat de gevoelens blijven, dan is het misschien een idee om met iemand te gaan praten (huisarts, maatschappelijk werk ofzo), maar het kan goed zijn dat je je straks alweer een stuk beter voelt. Ren vooral jezelf niet voorbij!
pi_96483566
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:37 schreef innepin het volgende:
Go Danic :P

Ik heb vanmiddag aan mezelf en aan m'n man toegegeven dat ik het helemaal niet leuk vind. Dat ik de moeheid als zó verlammend ervaar dat ik mezelf geen leuk mens meer vind, dat ik me een slechte moeder voor m'n meisje voel. Ik ben het zo ontzettend zat dat ik er een flinke huilbui aan heb vastgeplakt toen ik aan mezelf (en aan manlief dus) eindelijk toegaf hoe erg ik er doorheen zit. Ik klamp me vast aan het idee dat ik nu 12 weken ben en dat het dus hopelijk gauw minder erg wordt.
ik heb al even gegoogled naar 'prenatale depressie' maar dat lijkt het in elk geval niet te zijn. Ik wil het kindje heel graag (hoewel ik me in mijn huidige staat nauwelijks voor kan stellen dat ik voor 2 kinderen kan zorgen, aangezien 1 al nauwelijks lukt), ik heb gewoon een enorme hekel aan mezelf zo.
Ik denk dat vermoeidheid echt een enorme impact kan hebben op je emoties en hoe je dingen ziet! Kan je binnenkort eventjes helemaal tot rust komen? naar de sauna of ergens anders waar je helemaal lekker aan jezelf kan denken? :*
pi_96483575
Lief van je danic. Het gaat niet zo zeer om het idee of ik het straks wel aankan met twee kindjes. Ik kan het nú niet aan omdat die zwangerschap gewoon zo kut is.
En mijn man kan niet meer doen op 't moment omdat die in z'n uppie ons halve huis aan 't verbouwen is ;) Dus.

Nou ja. de vorige keer voelde ik me ook na een tijdje wel beter (wel ruim na de 13 wk overigens, volgens mij echt toen ik al bijna halverwege was). In elk geval ga ik er maar van uit dat 't ooit over gaat. :{
pi_96483669
Oh oké, sorry verkeerd begrepen. Dan sluit ik me een beetje aan bij Bitterend. Kun je er misschien een keer een dagje tussenuit? Of je kindje een dagje naar opa en oma ofzo, zodat jij even alleen aan jezelf hoeft te denken?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:46:27 #15
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96483726
Innepin, ik herken het wel hoor! Ik heb het aan het begin ook gehad (en toen zat B. ook nog met een burn-out thuis dus had mijn handen vol hier :)) na week 15 ging het beter tot op het einde. Ik kon jorja niet meer lang dragen en zij wist dat dus wilde de hele tijd gedragen worden! Ook kreeg ik toen het schuldgevoel naar haar toe dat ik niet meer de aandacht voor haar alleen kon hebben
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96483777
Ja, het erge is dus dat ik dat allang al doe. Ik besteed mijn lieve dochter uit aan de buren, aan opa en oma, aan d'r grote halfzus... en daar voel ik me dan ook weer schuldig over, maar ik heb wel het idee dat ik het gewoon nodig heb op 't moment, en zo heeft zij in elk geval ook een leuke dag. Hoop ik dan maar.
Nou goed. Genoeg geklaagd... laten we het over iets anders hebben. Danic, heb je nog krampjes?
pi_96483786
Oh lieve Innepin :* :* :* Ik hoop gauw dat het beter zal gaan!!

Seksen kan ook prima lepeltje lepeltje. De vrouw kan dan zelfs nog op dr rug blijven liggen :Y (vereist enige handigheid :7 )
Maar op zn hondjes met een kussen onder de buik en borsten vonden wij het fijnst O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96483855
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:47 schreef innepin het volgende:
Ja, het erge is dus dat ik dat allang al doe. Ik besteed mijn lieve dochter uit aan de buren, aan opa en oma, aan d'r grote halfzus... en daar voel ik me dan ook weer schuldig over, maar ik heb wel het idee dat ik het gewoon nodig heb op 't moment, en zo heeft zij in elk geval ook een leuke dag. Hoop ik dan maar.
Nou goed. Genoeg geklaagd... laten we het over iets anders hebben. Danic, heb je nog krampjes?
Als je het beter aan kan door eventjes kleine dingetjes uit handen te geven en als het jou helpt om daarna beter te functioneren dan moet dat gewoon maar! niks om over schuldig te voelen...je bent een mens geen machine en op is gewoon op
pi_96483890
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:48 schreef Vlindur het volgende:
Oh lieve Innepin :* :* :* Ik hoop gauw dat het beter zal gaan!!

Seksen kan ook prima lepeltje lepeltje. De vrouw kan dan zelfs nog op dr rug blijven liggen :Y (vereist enige handigheid :7 )
Maar op zn hondjes met een kussen onder de buik en borsten vonden wij het fijnst O+
Op zijn hondjes kan ik niet...krijg ik pijn in mijn eierstokken :@
pi_96483948
Ja lieve Innepin, nog steeds krampjes. Ga straks vriend wel even inlichten dat ie vannacht zijn telefoon goed in de gaten moet houden, je weet maar nooit. Maar ik weet niet of dit nou wat is. Het zijn wel golven, die minder worden bij wiebelen of lopen. Maar het komt eigenlijk steeds achter elkaar met weinig pauze. Meer alsof je last van je darmen hebt als je iets heb gegeten (zuurkool ofzo).

@Vlindur, mij leek lepeltje lepeltje ook het meest makkelijk, maar volgens vriend was dat niet handig vanwege zijn rug. Dus maar niet doorgezeurd. :P
pi_96483953
En net even wat verdraaien? Wat lastig joh!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96483993
danic ik vind het reuze spannend voor je meid!
pi_96484010
Nee dat gaat schijnbaar niet. Het is voor mij ook af en toe lastig inschatten wat hij wel en niet kan. Hij heeft een maand of 2 geleden tijdens een verkeerde beweging zijn rib ontwricht. Die zat dus scheef tegen zijn ruggengraat aan en dat heeft lang tijd nodig voordat die banden en pezen weer helemaal tot rust zijn.
En aangezien mijn vriend seks niets vindt met zo'n zwangere buik, heb ik maar niet teveel gezeurd. (was na 5 maanden allang blij :X )
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:55:07 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_96484041
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:31 schreef danic het volgende:

Moet er nog iets aangepast worden in de OP?
Mag ik er in als hekkensluiter? 7 januari!

Innepin :*
pi_96484057
Ik zit een beetje in dubio. Wanneer zouden jullie gaan timen? Of is er een andere manier om er achter te komen of dit nou wat is?

Ik zet je erbij Kyara.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')