Zo, vandaag 77 Lager gedronken. LEKKER MAN! Kunnen zelfs je doorgaande klanten zeker waarderen!quote:
ja ik ben er benieuwd naarquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo, vandaag 77 Lager gedronken. LEKKER MAN! Kunnen zelfs je doorgaande klanten zeker waarderen!
ja de slijter hier is ook aan het kijken of hij het kan krijgenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil je wel een keertje wat flesjes faciliteren?
Zo'n verkoudheidkeelpijn?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
Mijn keel doet pijnHet is echt een kutgevoel
keelpijn is zeker kut ja...bij iedere keer slikken zo'n zeurende pijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
Mijn keel doet pijnHet is echt een kutgevoel
Zo'n 'ikhoestdelongenuitm'nlijf'-keelpijnquote:
Ik bedoel een andere. Maar die jij noemt is minstens zo irritant.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
Zo'n 'ikhoestdelongenuitm'nlijf'-keelpijn
Als dat 't zelfde is, dan ja. Echt irritant.
Jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel een andere. Maar die jij noemt is minstens zo irritant.
Dat bevordert vast het lekker slapen niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
JaEn door 't hoesten doen m'n longen, m'n keel en m'n hoofd pijn.
Nee, absoluut niet. En door 't hoesten krijg ik 't benauwd en ga ik zweten. Ik heb vannacht de dekens al moeten verschonen omdat die drijfnat warenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bevordert vast het lekker slapen niet.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
Nee, absoluut niet. En door 't hoesten krijg ik 't benauwd en ga ik zweten. Ik heb vannacht de dekens al moeten verschonen omdat die drijfnat waren
Over welke slijter hebben we het dan? En waar staat je café eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja de slijter hier is ook aan het kijken of hij het kan krijgen
in Boven-leeuwen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over welke slijter hebben we het dan? En waar staat je café eigenlijk?
door die hobby van je?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
Holy crap, m'n benen beginnen weer te kutten
quote:
dan was het niet erg?quote:
Nou, dan weet ik waar 't van komt. Dit komt door de griep, gok ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |