Tot nu toe is het anders verre van aangenaam.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:01 schreef dogtagz het volgende:
[..]
![]()
Aangenaam kennis te maken, ik ben Dogtagz.
Hahaha je wordt wel lekker persoonlijk of niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vraag aan dogtagz of hij zijn auto laat zien. Dan moet je vast lachen.
Schatje, ik stel de vragen die ik zelf wilquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vraag aan dogtagz of hij zijn auto laat zien. Dan moet je vast lachen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tot nu toe is het anders verre van aangenaam.
verkapte ik-wil-die-opel-niet-zien reactie?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Schatje, ik stel de vragen die ik zelf wil
En weet je wat? Je mag van mij zo chagrijnig zijn als je zelf wilt!
Hahaha!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:08 schreef dogtagz het volgende:
[..]
verkapte ik-wil-die-opel-niet-zien reactie?
Nee het is ook maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Waarom zou ik jouw opel niet willen zien? (dat snap ik niet).
Ja, ik reageer soms een beetje slaperig (lang verhaal...).quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:11 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Nee het is ook maar een grapje hoor![]()
Het is ook een schatje!
Ja dat snap ik wel...., maar zoenmevrouw weet toch dat je nu weer een tijd gaat werken in het buitenland... ennuh Dublin is niet zo duur om te komen of ter verblijven.... (en ik ken nog meer dublinpre'squote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Mooi @Engel, dat is ze sinds woensdag (en sinds die tijd ben ik ook bij haar), we waren ff apart op stap en ze is nog niet thuis.
Helemaalben officieel geen single meer
heb alleen vrijdag een baan aangeboden gekregen, precies wat ik wil. Maar dan moet ik 23 mei in Dublin beginnen. Gisteren was ff
en
tegelijk.
Wieeeejj! Hoe rolt 'ie daar nu zo? Gaat 't weer wat beter?quote:
Gefeliciteerd makker!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Mooi @Engel, dat is ze sinds woensdag (en sinds die tijd ben ik ook bij haar), we waren ff apart op stap en ze is nog niet thuis.
Helemaalben officieel geen single meer
heb alleen vrijdag een baan aangeboden gekregen, precies wat ik wil. Maar dan moet ik 23 mei in Dublin beginnen. Gisteren was ff
en
tegelijk.
Fijne avond!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:19 schreef MNR het volgende:
Ga filmpje kijken. Een hele fijne avond allemaal nog!!
Thanks!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wieeeejj! Hoe rolt 'ie daar nu zo? Gaat 't weer wat beter?
[..]
Gefeliciteerd makker!
Ik zag bij Bert's Bierhuis trouwens Cuvee van de Keizer staan (2011) voor 5 euro (ja, zo'n 75 cl-fles)!quote:
Ik denk niet dat het er nog van gaat komen. Ik ga zoveel mogelijk tijd bijquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag bij Bert's Bierhuis trouwens Cuvee van de Keizer staan (2011) voor 5 euro (ja, zo'n 75 cl-fles)!
Tevens: Hadden ze alleen Rip Tide (en een SmokeHead ofzo) van BrewDog, maar dan ook gelijk heel veel. Verder geen andere.Ik wilde graag BrewDog drinken in de trein vrijdag.
I want that!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het er nog van gaat komen. Ik ga zoveel mogelijk tijd bijdoorbrengen.
Oh, met iemand anders hoor vrijdag in de trein.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het er nog van gaat komen. Ik ga zoveel mogelijk tijd bijdoorbrengen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:19 schreef Watertornado het volgende:
Wieeeejj! Hoe rolt 'ie daar nu zo? Gaat 't weer wat beter?
Als ik deze komende twee weken nog met de trein ga, laat ik het je weten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, met iemand anders hoor vrijdag in de trein.
Alhoewel ik met jou ook nog wel eens wat BrewDog wil drinken.
Ik wilde t niet, maar kon t niet echt tegenhoudenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:29 schreef dogtagz het volgende:
[..]
I want that!
In ieder geval leuk voor jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |