Mijn eerste auto zou nooit een Opel zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:15 schreef dogtagz het volgende:
Ik word nu al uitgelachen
Maar goed, wat is er niet leuk aan je eerste auto?
Al was het een nissan micra.. Dan zou je nog blij zijn!
(niet dat ik zoiets zou uitkiezen ofzo..)
Liever een Nissan Micra dan een Opelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:15 schreef dogtagz het volgende:
Ik heb geen verstand van auto's en er ook niet echt een mening over, maar ik kan me voorstellen dat je blij en trots bent hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:15 schreef dogtagz het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn eerste auto zou nooit een Opel zijn
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's en er ook niet echt een mening over, maar ik kan me voorstellen dat je blij en trots bent hoor.
Nee, sorry. Opel is gewoon echt mijn merk nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:17 schreef dogtagz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet dit er niet geil uit dan?
Deze is niet van mij, ik heb hem in een andere kleur.
Zeker weten dat je 29 bent en niet 15quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
Samzz: witte skinny jeans met een zwart shirtje, of zwarte skinny met een wit shirtje?
Oh... Euh... Afhankelijk van wat je liever hebt doorschijnen als je bekogeld wordt met nattigheidquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
Samzz: witte skinny jeans met een zwart shirtje, of zwarte skinny met een wit shirtje?
Doe dan gewoon waar je je het meest comfortabel in voelt?quote:
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb alleen nog maar een Volkswagen GOlf mogen besturen en dat zal waarschijnlijk zo tot mijn dood zo blijven.
Zit beide even lekker. De witte skinny vind ik een uitdaging, wordt gemakkelijk vies op zo'n avond. Maarja, ik heb daar wel een fabuleuze kont in. Keuzes, keuzes.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:24 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Doe dan gewoon waar je je het meest comfortabel in voelt?
Dit gaat weer nergens over.
Je hebt tieten, dan is het altijd goedquote:
+ een wit shirt?quote:
Ze gaat niet naar een schuurfeestquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:31 schreef dogtagz het volgende:
[..]
+ een wit shirt?![]()
Laten we hopen dat je dan ook nog bekogeld wordt met vloeistoffen!
Ik wil best met je feesten in mijn schuur andersquote:
Pannenkoeken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:39 schreef dogtagz het volgende:
Met slagroom en aardbeien?
want: alles is goed met slagroom en aardbeien.
Jaaaa dat zeker! Moet je in Rhijnauwen komen eten! Daar is het pas lekker!quote:
Nooit geen cake is altijd cakequote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nooit geen cake nee...Ook geen eigen gebakken?
Ik welquote:
Luister dan toch ook eens naar 'm!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:47 schreef Godtje het volgende:
Moest iemand nog mijn mening over Opels hebben? Dat je dan een kansloos en leeg bestaan hebt?
Dat heb ik laatst toch ook al gepost!
Ik luisterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:47 schreef Godtje het volgende:
Moest iemand nog mijn mening over Opels hebben? Dat je dan een kansloos en leeg bestaan hebt?
Dat heb ik laatst toch ook al gepost!
Bee!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:38 schreef -Engel- het volgende:
@Samzz: nog bedankt voor die leuke catpicca's
Hoi allemaal..... Met mams is alles fris en fruitig
De cake was helaas nog niet helemaal afgekoeld en daarom deze vraag>>>>
Hoe eten jullie het liefst jullie cake?
a. Nog warm (want versssssssssssssssssssssss)
b. Afgekoeld
(ik ben een b-er)
Nee ik bedoel; waarom hebben ze een kansloos en leeg bestaan?quote:
Ik mag jou wel, ookal is/reageert iemand heel chagrijnig, jij blijft lekker vrolijk en komt positief over.quote:
Noem je Godt nu chagrijnig? Vier maanden Azië voor niets geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik mag jou wel, ookal is/reageert iemand heel chagrijnig, jij blijft lekker vrolijk en komt positief over.
Dat wou ik ff gezegd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |