quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jezus staat weer op, je kan em niet dood maken
ik blijf niet bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:20 schreef _Fanta het volgende:
* _Fanta gaat helemaal uit zn plaat op dit nummer!![]()
Een kloon die zichzelf tegenspreekt?quote:
quote:
Moniek is verplet door die kinderen..quote:
Knetterrrrrr, wat een leuke UI heb je wederomquote:
Sow!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:25 schreef 129383 het volgende:
[..]
waarom doet dat me denken aan carmageddon
Lama, wil niet wat ik wou...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:25 schreef 129383 het volgende:
[..]
waarom doet dat me denken aan carmageddon
quote:
Blijf je van mijn meisje af, vunzige eendquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:25 schreef Duck28 het volgende:
[..]
Knetterrrrrr, wat een leuke UI heb je wederom
wutt?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Blijf je van mijn meisje af, vunzige eend
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Blijf je van mijn meisje af, vunzige eend
Ik heb wel eens meegemaakt dat de buren aan mijn huis kwamen, had mn muziek hard staan, vroegen of het nog harder mocht, vonden ze mooi muziek.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:32 schreef _Fanta het volgende:
ff mn geluid wa zachter zetten voordat ik zo gezeik krijg met de buren
haha das dan wel weer chill!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:33 schreef Duck28 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegemaakt dat de buren aan mijn huis kwamen, had mn muziek hard staan, vroegen of het nog harder mocht, vonden ze mooi muziek.
als je die nog hadquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:38 schreef Karzai het volgende:
Jammer dat ik mijn matrozen pakje heb verkocht met k-dag
Aha, ik zal mn boxen aanzetten, misschien beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Voor Melting
Whahaha.... ik ben d'r helemaal klaar voor!quote:
Oh, ik dacht dat het regende...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe je gordijnen open en kijk eens naar buiten. Rede zat denk ik.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo ik ben weer helemaal verzorgt.. gaasje hier, plakkertje daarzo goed als nieuw
van mij mag je hem aanvragen, maar dan wel de Duitse versiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:48 schreef 129383 het volgende:
[..]ik weet wat leuk is
hierna schnappie(geintje)
van de week op de bek gegaanquote:
Staat niet in Draakje!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
van mij mag je hem aanvragen, maar dan wel de Duitse versie
Au!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van de week op de bek gegaandus schaafwonden, die zijn gaan onstreken
en blaren van het bevrijdings festival
ik haat de NL versiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
van mij mag je hem aanvragen, maar dan wel de Duitse versie
Ow, dat is minder...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van de week op de bek gegaandus schaafwonden, die zijn gaan onsteken
en blaren van het bevrijdings festival
gaat wel over voordat ik een jochie benquote:
kvond de andere tekst leukerquote:
Dank je, maar de tekst is een beetje buiten de ballon, ach het is leesbaar he..quote:
als samzz bij jou was.. dan zat je nu niet te fok!ken maar te neuqenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, of Samzz moet opeens een gozer zijn
Truequote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als samzz bij jou was.. dan zat je nu niet te fok!ken maar te neuqen
genoteerd in mijn mini woordenboekquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als samzz bij jou was.. dan zat je nu niet te fok!ken maar te neuqen
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden.quote:
oe oe oeh ik ben nieuwschierig !quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden.
pics graagquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:00 schreef Karzai het volgende:
Tjongejonge er liep heel wat moois rond vandaag
en nog wat gehosseld?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:00 schreef Karzai het volgende:
Tjongejonge er liep heel wat moois rond vandaag
Nee, eerste keer dat ik draai wil ik me eerst even bezig houden met draaien.quote:
Van alles wat, dus voor ieder wat wils.quote:
wie zet dan ook z'n kachel aan op deze bloedhete dagquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:01 schreef Duck28 het volgende:
Het is best warm binnen..ff de kachel uitzetten..
MOOIquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Van alles wat, dus voor ieder wat wils.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:02 schreef 129383 het volgende:
[..]
wie zet dan ook z'n kachel aan op deze bloedhete dag
ke danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, eerste keer dat ik draai wil ik me eerst even bezig houden met draaien.
Wil dit in de toekomst wel gaan doen proberen.
ff alle afwas op de grond gooien, misschien wel zo snel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ke dan
in dat geval ga ik ff mams helpen met de afwas
mis dan alleen wat muziekjes
het moest volgens mij schoon hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:03 schreef Duck28 het volgende:
[..]
ff alle afwas op de grond gooien, misschien wel zo snel.
Oke, en dan pas op de grond gooien, jah, wel verstandiger voor de vloer... Goeien tip.quote:
Thanks. Ik was al bang dat iedereen vanwege de muziek ging.quote:
joa.. niet zo heul veulquote:
whaha wou je graag stilte dan?quote:
Ik ging er van uit dat iedereen aan het genieten was, van mijn muziekjes.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat iedereen aan het genieten was, van mijn muziekjes.
jij produceerd dit?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat iedereen aan het genieten was, van mijn muziekjes.
ik was een beetje gefrustreerdquote:
en hoe is dat mijn probleem?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:14 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik was een beetje gefrustreerd
want als ik schrijf dat het stil is
komt er iemand met een berichtje
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:14 schreef jijisjij het volgende:
[..]
jij produceerd dit?
heb je toevallig ook iets nederlandstaligs?
jemig.. jij bent zeker ook de vrolijkste thuisquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jemig.. jij bent zeker ook de vrolijkste thuis
Heb ik wel, maar vandaag even geen verzoeknummers. Straks komt er wel 1 Nederlandstalig nummer voorbij! Ik lig nu al dubbel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:14 schreef jijisjij het volgende:
[..]
jij produceerd dit?
heb je toevallig ook iets nederlandstaligs?
Die ging idd niet helemaal lekker.quote:
heb ze wel eens slechter gehoordquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ging idd niet helemaal lekker.![]()
Ach.... weer wat van geleerd hè?
Dat is een geruststelling.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ze wel eens slechter gehoord
ghehe
Dank je!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:22 schreef jijisjij het volgende:
[..]
wat een lelijke avatar heb jijmag toch hopen voor je dat je er niet op lijkt
Waarvoor heb je inspiratie nodig?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:23 schreef murp het volgende:
wat voor genre radio spelen wij? ik heb effe lekkere muziek nodig voor inspiratie
Iets speciaals dat je gaat photoshoppen?quote:
neequote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Iets speciaals dat je gaat photoshoppen?
Ach.... misschien luisteren er straks meer. Ik hoop het!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wel jammer dat er zo weinig mensen zijn die jouw debuut nou horen melting..
het klinkt
ik ben met vakantiekiekjes bezig, niets speciaalsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:30 schreef Melting het volgende:
Probeer eens een hoofd van één persoon op een ander te zetten, en dan zo dat je het amper ziet.
Aha. Ik doe sinds een klein half jaar ook een cursus photoshoppen. Wel leuk om te doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:35 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben met vakantiekiekjes bezig, niets speciaals
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:36 schreef _Fanta het volgende:
vin het toffe muziek, mijn complimenten Melting
quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat de rest niet goed was hè?quote:
nou vooruit omdat jij het bentquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is heul de tijd al goeien muziek mang
aslof ge door dn hele huiskamer word gesmeten iddquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vindt dit wel best kut klinken eigenlijk![]()
Hij is goed hè?quote:
Whahaha!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:46 schreef Karzai het volgende:
Er luisteren kinderen mee hoor
Mijn nichtje van 3 staat hier te springen
hij is idd welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij is goed hè?![]()
Ben benieuwd hoe jouw plaat zou klinken.
how cutequote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:46 schreef Karzai het volgende:
Er luisteren kinderen mee hoor
Mijn nichtje van 3 staat hier te springen
sommige welquote:
Een stiekeme meeluisteraart!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
Kijk dit is dan weer een goedmakertje voor die 3 rare rock nummers net.
Liep vandaag een irritant kind te huilen in de winkel en hij bleef maar door gaan. Zn ouders deden ook niets. Goffer wat wil ik zo een kut kind dan een head shot geven!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sommige welen helemaal als je ze weer terug kan geven aan de ouders
ach jho.. dan moet je altijd maar zo denken :quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Liep vandaag een irritant kind te huilen in de winkel en hij bleef maar door gaan. Zn ouders deden ook niets. Goffer wat wil ik zo een kut kind dan een head shot geven!
met een spass 12 he !quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Liep vandaag een irritant kind te huilen in de winkel en hij bleef maar door gaan. Zn ouders deden ook niets. Goffer wat wil ik zo een kut kind dan een head shot geven!
Niet stiekem. Ik heb een uur geleden oid ook al wat gepost.quote:
Nah, headshot vind ik wat overdreven.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ik irriteer me er wel mateloos aan! Pleur lekker op met je kut kind!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ach jho.. dan moet je altijd maar zo denken :
GODZIJDANK IS DIE NIET VAN MIJ
dat is het verschil tussen coole mensen.. en ubercoole mensenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ik irriteer me er wel mateloos aan! Pleur lekker op met je kut kind!
Oh beter zelfs!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nah, headshot vind ik wat overdreven.
[ afbeelding ]
Dat is voldoende.
spas 12 combat shotgunquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga NIKS opdweilen![]()
Dan is er (op die familie met dat kut kind na) bij mij in de winkel niemand ubercool.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is het verschil tussen coole mensen.. en ubercoole mensen
ubercoole mensen kunnen dat blocken
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is er (op die familie met dat kut kind na) bij mij in de winkel niemand ubercool.
Is ook één van mijn favorieten in dit genre.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:56 schreef _Fanta het volgende:
en onzin radio blijft gewoon aanstaan, geniaal nummer dit!
Ohquote:
geweldige plaat idd!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Is ook één van mijn favorieten in dit genre.
geweldigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Is ook één van mijn favorieten in dit genre.
Zulke problemen zijn dan weer makkelijk op te lossen door gewoon dat apparaat point blank op zijn kruin te zetten en naar de richting schieten waar de zwaartekracht je naartoe trekt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OhJa das wel lache! All1 dan wel buiten. Dan vliegt ie misschien zo ver dat ie nog onder een auto komt daarna ook!
Kijk die ouders hebben m gewoon verpest. Hij blijft gewoon net zo lang bleren tot ie zn zin krijgt en uiteindelijk werkte dat.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk die ouders hebben m gewoon verpest. Hij blijft gewoon net zo lang bleren tot ie zn zin krijgt en uiteindelijk werkte dat.
Nooit toe geven aan zo een kut kind, vastbinden aan een boom in t bos, weg lopen en nooit meer terug komen!
Mja ik wil juist dat ie onder een auto komt daarna...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zulke problemen zijn dan weer makkelijk op te lossen door gewoon dat apparaat point blank op zijn kruin te zetten en naar de richting schieten waar de zwaartekracht je naartoe trekt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:59 schreef Melting het volgende:
Als Eggs er zo nog niet is zal ik maar even doorgaan zeker?
Ach ja je hebt eens schurft aan kinderen of niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]dat gaat me dan weer te ver heur
Oei, nee man. Daar maak je alleen maar trauma mee bij mensen. Je moet effectief denken, niet wraakzinnig. Dus als 'ie huilt gewoon zo snel mogelijk laten schrikken dat 't over is. Indien niet afdoende gewoon harder meppen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik wil juist dat ie onder een auto komt daarna...![]()
nog leuker: HK69 granaatwerperquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OhJa das wel lache! All1 dan wel buiten. Dan vliegt ie misschien zo ver dat ie nog onder een auto komt daarna ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOOM
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:02 schreef 129383 het volgende:
[..]
nog leuker: HK69 granaatwerperHaha, je Ctrl+v zat er nog in van de vorige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOOM
Beter onethisch dan oneetbaar
Doet niet zo serieus! Meppen was lange na niet genoeg!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, nee man. Daar maak je alleen maar trauma mee bij mensen. Je moet effectief denken, niet wraakzinnig. Dus als 'ie huilt gewoon zo snel mogelijk laten schrikken dat 't over is. Indien niet afdoende gewoon harder meppen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, je Ctrl+v zat er nog in van de vorige.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:02 schreef 129383 het volgende:
[..]
nog leuker: HK69 granaatwerperNee dan zie ik er niet veel van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOOM![]()
Is goed. Na dit nummer dan maar?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Melting, onlogisch wil je zo wel aflossen
http://www.img104.imageshack.us/img104/7269/hk6931ak3.jpg (copy/paste deze link)quote:
God damn wat faal je toch met die plaatjes!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
http://www.img104.imageshack.us/img104/7269/hk6931ak3.jpg (copy/paste deze link)
(headshot!... ooeeh...)
quote:Oops! Google Chrome could not find http://www.img104.imageshack.us/img104/7269/hk6931ak3.jpg (copy/paste deze link)
Imageshack werkt gewoon niet, al een hele poos niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
God damn wat faal je toch met die plaatjes!
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
God damn wat faal je toch met die plaatjes!
[..]
Wanneer is hij klaar om het over te nemen?quote:
Ah dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Imageshack werkt gewoon niet, al een hele poos niet.
half 10 geloof ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer is hij klaar om het over te nemen?
hoezo heb ik het nodigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij mag ze gratis hebben, je hebt het nodig
ik wordt niet voor niets de dorpsgek genoemdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah dat verklaart een hoop.Dat cijfertjes dat nog niet weet dan.
Goed! Ik zie het tegen die tijd wel. Dan spreken we wat af.quote:
Verklaart een hoop ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:09 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik wordt niet voor niets de dorpsgek genoemd
deze ownt de shotgun 100%quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah maar zoals ik al zei. Dan zie ik er niet veel van. Shotgun is leuker!
Daar gaat t toch niet om? Het gaat om t effect van vliegen enzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:11 schreef 129383 het volgende:
[..]
deze ownt de shotgun 100%
[ afbeelding ]
Nu al?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga naar boven verhuizen.. tot zo peeps
Joaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga naar boven verhuizen.. tot zo peeps
wutt?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar gaat t toch niet om? Het gaat om t effect van vliegen enzo.
Je plaatje doet t weer niet.
oke :pquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
LamaIk ben allang klaar met zeiken op dat kind en wapens boeien me eigenlijk niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |