Ja, ik verpest de sfeer in het topic volgens hem en 80% van de anderen, dus ik blijf weg vanaf nuquote:
koelkast is nooit boosquote:
Je bent er nog steedsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik verpest de sfeer in het topic volgens hem en 80% van de anderen, dus ik blijf weg vanaf nu
ToT denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
HET IS NIET VRIJDAG
WIE VRAAGT REBECCA BLACK AAN
80% van "De oude garde" komt toch niet meer vanwege hem en zijn zogenaamd dictatoriale beleid?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
koelkast is nooit boos
hij verteld enkel waarom hij er haast niet meer is, net als 80 % van de oude garde
nee, ze zijn niet weg vanwege koelkast.. heb een klein marktonderzoek gehoudenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
80% van "De oude garde" komt toch niet meer vanwege hem en zijn zogenaamd dictatoriale beleid?
Ik vind hem soms ook irritant maar je moet wel toegeven dat hij met stip het meeste doet voor het topic.
Zonder KoelkastONZ radio
Dit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
80% van "De oude garde" komt toch niet meer vanwege hem en zijn zogenaamd dictatoriale beleid?
Ik vind hem soms ook irritant maar je moet wel toegeven dat hij met stip het meeste doet voor het topic.
Zonder KoelkastONZ radio
ik ook en ze blijven weg vanwege het gezeik in het topic (general) daar hebben dus meerdere mensen ook een Huppel, Koelkast en ikzelf schuld aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, ze zijn niet weg vanwege koelkast.. heb een klein marktonderzoek gehouden
true die redenen ook.. maar die zijn naast het gezeik, niet in de top van waarom ze weg zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik ook en ze blijven weg vanwege het gezeik in het topic (general) daar hebben dus meerdere mensen ook een Huppel, Koelkast en ikzelf schuld aan.
En een groep die kotst van jouw kusjekroel (maar dat wist je al)
Om nu alles op Samzz te schuiven is wel zwak. We kunnen ook met zn allen gewoon wat chiller proberen te doen.
Zo'n grote vuurbal jonge BAMquote:
Ik heb geen problemen met het kusjekroel van Knetter, ik heb geen problemen met Sammz, of Koelkast, en ach, ondanks dat ik in het begin soms vond dat Koelkast een beetje veel op z'n strepen stond, vind ik hem ook tof!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik ook en ze blijven weg vanwege het gezeik in het topic (general) daar hebben dus meerdere mensen ook een Huppel, Koelkast en ikzelf schuld aan.
En een groep die kotst van jouw kusjekroel (maar dat wist je al)
Om nu alles op Samzz te schuiven is wel zwak. We kunnen ook met zn allen gewoon wat chiller proberen te doen.
nachtploeg ftwquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
De nachtploeg is nog altijd het beste, geen geziek en gezeik, nimmer bashen en immer genieten.
Precies 's nachts is er nooit echte fitiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
De nachtploeg is nog altijd het beste, geen geziek en gezeik, nimmer bashen en immer genieten.
Modjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien allemaal volwassen doen een idee?
je weet dat je nu in onzin zit hehquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
dat kan ik heul nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Godver, is ie weer terug?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik verpest de sfeer in het topic volgens hem en 80% van de anderen, dus ik blijf weg vanaf nu
nooit?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies 's nachts is er nooit echte fitie
Modjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks mis met knetter though. Oneerlijk dat zij vaak aangevallen wordt.
Ow dus iedereen in ONZ heeft het IQ van een nijlpaard?quote:
Nog steedsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow dus iedereen in ONZ heeft het IQ van een nijlpaard?
alles mis met mij jonguh.. ik ben gewoon een kut usert jwtzquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alleen als je gezopen hebtquote:
Of ze doen alsof, onzin is de plaats om je lekker kinderachtig te gedragenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow dus iedereen in ONZ heeft het IQ van een nijlpaard?
zucht.. eerlijk.. gewoon.. zuchtquote:
Sommige mensen vinden haar kennelijk irritant. Ik mag dr meestal wel als ze normaal doet en niet bezopen anderen onder haarr naam laat postenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Damn, jij blijft ook wel triest doen
Die zitten nu bij de piraten en hier tochquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
en waarom denk je dat de ONZ SC afgeschaft is... Men kon er niet mee omgaanen ik vind dat nog steeds oneerlijk, maar nu is de SC dubbel terug in de vorm van onzin radio en arg
Modjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mensen letten veel te veel op elkaar hier. Laat een ieder in zijn of haar waarde
Dat ja!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mensen letten veel te veel op elkaar hier. Laat een ieder in zijn of haar waarde
Slecht idee als je anderen onder je account laat postenquote:
Details!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Slecht idee als je anderen onder je account laat posten
Wutt? wrom niet? omdat ik knetter ben zekers?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2011 16:33:41 ]
Kliekjes jonge jewaits, Yvonne had het al voorspeldquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
grrmbl.. alsof ik dat liet gebeuren.. dikke ruzie mangquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Slecht idee als je anderen onder je account laat posten
Tsja en zal dat de reden worden dat ook deze reeks gesloten wordt? Zou triest zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kliekjes jonge jewaits, Yvonne had het al voorspeld
Dat zeg ik, de SC is dubbel terug in de vorm van onzin radio en argquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die zitten nu bij de piraten en hier toch
Laat Yvonne niet gebeuren en sorry maar 9/10 is het hier vrolijke boelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja en zal dat de reden worden dat ook deze reeks gesloten wordt? Zou triest zijn.
BAM jonguh.. knetter omdat knetter is goed mangquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Even 2 knetterplaten, eerst deze. Die
heet knetter. Geen idee waarom
Da's wel weer waar, maar aan de andere kant krijgt hij wel vaak kritiek, en dan wordt je lontje ook wel korter.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat Yvonne niet gebeuren en sorry maar 9/10 is het hier vrolijke boel
Koelkast laat zich ook wel makkelijk provoceren soms, denk je van laat gaan man
Er zitten hier te veel mensen van buiten de kliek die het wel naar hun zin hebben, er komen nog elke week nieuwe mensen bij in de vorm van jocks of luisteraars en veel mods posten hier ook gewoon, danwel onzin, of danwel van daarbuiten (jij oa), dus als ze dit gaan sluiten is dat een heel slecht idee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja en zal dat de reden worden dat ook deze reeks gesloten wordt? Zou triest zijn.
ik was toch de meest wijze persoonquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De meest wijze persoon zal wel even spreken :
uhuhm: iedereen moet elkaar in zijn waarde laten, als je iemand niet mag okedeal with it.
vecht het uit via dm/pm, verziek het topic er niet mee.
Laat je niet wegjagen door haterzz, anders was ik al heul lang weg.
Bedenk dat dit slechts tha interwebbzz is.. vast dus niks persoonlijk op.
Lief doen is leuker dan haten.. wil je rellen.. zoek een ander topic en doe het daar.
zo ik heeft gesproken![]()
Ok moeder theresaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uhuhm: iedereen moet elkaar in zijn waarde laten, als je iemand niet mag okedeal with it.
Lief doen is leuker dan haten.. wil je rellen.. zoek een ander topic en doe het daar.
Vredes knetter, jeweetzellufquote:
Moet die persoon wel reageren..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aandachtshoerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koelkast toch, volgens de meesten? Hij komt over als een hele sympathieke man, maar ondertussen...quote:
altijd toggquote:
Bemiddel liever ff tussen Koelkast en samzz Dr Philquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
altijd togg![]()
laat mij nog toch ook gewoon ff soppen op den aandacht jonguh
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Nog een knetterplaat. Volgens mij is
deze best wel
dat kan ik niet.. al eens geprobeerd.. maar beiden koppig als hellquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bemiddel liever ff tussen Koelkast en samzz Dr Phil
hoe noem je koppig int engels?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan ik niet.. al eens geprobeerd.. maar beiden koppig als hell
Coolekast komt wel weer terug die kan niet zonder onsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan ik niet.. al eens geprobeerd.. maar beiden koppig als hell
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
( Resultaten 1 tot 0 van totaal 0 gevonden nummers )
Altijd leuk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach je kunt nog wat olie op het vuur gooien als je wil?
en voor samzz, ingegeven door knetterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spaceinvaders
Bericht:
Van naatje voor koelkast
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn interwebbzzzz hield er zo ineens mee op
niet de trance versiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
VOLGENS MIJ GAAN WE HACKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH! of dit is het origineel...
kut is dat jah, als je onderuit gaat haal je heel je been openquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
3-1 gewonnen, alles !
Weet je hoe heet het was om te voetballen op kunstgras?
Daar zitten allemaal van die rubberen korreltjes in
Ben je boos?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben je boos?
pluk een roos
zet hem op je mijter
dan is tot een schijter
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
Best Friend, liefde overal..
kusjekroel.. enzulks
Oh dankje trouwens!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:04 schreef ToT het volgende:
Tasmin Archer!
Alleen hoop ik wel dat het de goede versie is.
Ik heb gisteren nog 4 uur gedraaid!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat staat er weinig op het rooster.. niemand die wil draaien ofzo
ga jij anders draaienquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat staat er weinig op het rooster.. niemand die wil draaien ofzo
ja maar dat was gisteren.. vanavond alleen eggstc en melting.. van 8 tot elf een dj.. verder den draakquote:
trekt mijn laptop niet schatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ga jij anders draaienMijn muziek is zogezegd op en ik moet nog mijn muzikale huiswerk doen.
Tuinmuziek?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh dankje trouwens!
Ja, het ging over die Troy.
hoelaat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
ik wil morgenmiddag wel weer van luisterpaal.fm afdraaien
ik denk dat ik mijzelf inplan voor na VH, 3 uurtjesquote:
van elf tot?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijzelf inplan voor na VH, 3 uurtjesWe gaan weer lekker interactief bezig zijn
Wat mang.. dit is gewoon vrolijkquote:
of nee, 3 uur is wat veel, 2 uur, maar: morgen, 23-01, indiealbumsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van elf tot?
dan geef ik t door aan koelkast
TE vrolijk!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wat mang.. dit is gewoon vrolijk
kequote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of nee, 3 uur is wat veel, 2 uur, maar: morgen, 23-01, indiealbums
Geniaalquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:28 schreef ToT het volgende:
Er was ook een keer een tv-predikant die live in de uitzending een mailtje van een kijker kreeg die iets over God wilde zeggen: dat was de tekst van Never gonna give you up!Die predikant las het nog voor ook!
Wie moet er de hele nacht werken dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zij die een lange avond+nacht zonder onzin radio moeten werken groeten u.. (19:00 - 05:00)
En ik voel me al zo geweldig..![]()
Ik dus.. en vanmorgen ook al gewerkt.. lekker weekend zo..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:42 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Wie moet er de hele nacht werken dan?
o Hai,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die met die rooie broek
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:45 schreef Redskillz het volgende:
[..]
o Hai,en dat denken jullie nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsss... is het niet goed dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanavond alleen eggstc en melting
iemand die het snaptquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:53 schreef _Fanta het volgende:
cijfertje is geen kloon van mij. doe us lief tegen um
Ik weet het. Ik weet alleen niet bij wie ik dat moet doen, als Huppel en Koelkast er beide niet zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik doe altijd lief
en melting, als je nog meer wil draaien, moet je het wel ff optijd aangeven he
ivm met draakje
als die er beiden niet zijn dan mag je het mij ook wel melden.. kan altijd kijken of koelkast op msn isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik weet alleen niet bij wie ik dat moet doen, als Huppel en Koelkast er beide niet zijn.
Zal ik dan doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als die er beiden niet zijn dan mag je het mij ook wel melden.. kan altijd kijken of koelkast op msn is
ga jij nog draaien vnaaf of morgenquote:
Ik denk niet dat dat een goed idee is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga jij nog draaien vnaaf of morgen
omdat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een goed idee is.
Alleen maar leuk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik ben dronken. en ik typ echt met heel veel moeite.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik ben dronken. en ik typ echt met heel veel moeite.
Als die wat beter is, mag je nog wel wat aanvragen, maar met dit nummer heb je heel wat credits verspeeld, meid!quote:
Euhm. Houd je van de backstreet boys?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Als die wat beter is, mag je nog wel wat aanvragen, maar met dit nummer heb je heel wat credits verspeeld, meid!
er was shnappie (ofzo) aangevraagdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Als die wat beter is, mag je nog wel wat aanvragen, maar met dit nummer heb je heel wat credits verspeeld, meid!
Die Nederlandse zuigt echt HEEL erg zwaar!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:02 schreef 129383 het volgende:
[..]
er was shnappie (ofzo) aangevraagd
was alleen maar leuk..
Persoonlijk vond ik de duitse versie beter
hou je van backstreet Boysquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:04 schreef mr-green het volgende:
Avondzo lekker middagje wezen kiten. Nu even een half uur chillen dus ik vertrouw erop dat er bazen verzoekjes komen
Daar zorg ik wel voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:04 schreef mr-green het volgende:
Avondzo lekker middagje wezen kiten. Nu even een half uur chillen dus ik vertrouw erop dat er bazen verzoekjes komen
stetrfquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:08 schreef Myraela het volgende:
Mijn 20 minuten voor een volgend verzoekje zijn bijna om.
[..]
Nee.
But we certainly can try!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jezus staat weer op, je kan em niet dood maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |