En waarom gaat dat een ruzie opleveren?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Even statusupdate geven van de afgelopen 3 jaar van mijn leven
En de TT op zich is al een faal...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Oh, wat een faal.![]()
Ik kan niet omgaan met de technische hoogstandjes van Fok!![]()
daaronder valt ook uit de kast komen voor hun nogquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En waarom gaat dat een ruzie opleveren?
Hmm das jammerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
daaronder valt ook uit de kast komen voor hun nogen dat gaat niet goed vallen
Heel veel succes danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ow. Nasty. Veel sterkte en ik hoop dat het uiteindelijk toch meevalt...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Oh, succes, en sterkte!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Het schijnt van wel....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Is Jan Kees de Jager uit de kast gekomen?
Dude, zelfs ik weet datquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Is Jan Kees de Jager uit de kast gekomen?
Ik lees het nu pasquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dude, zelfs ik weet datGeen idee wie Jan Kees de Jager is maar hij is wel homo!
Zeker de hele dag in de zon gezeten op je balkon, he?quote:
Je ne suis pas au Pays-Bas.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeker de hele dag in de zon gezeten op je balkon, he?
Oooh!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je ne suis pas au Pays-Bas.
Ik kan het eigenlijk ook nergens vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dude, zelfs ik weet datGeen idee wie Jan Kees de Jager is maar hij is wel homo!
familie, barbeque, schranzen, en zuipen. Kwaliteitsvermaak!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
en hoe vier je je verjaardag Gastwatdefok
Al gedaan gelukkigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:40 schreef gastwatdefok het volgende:
viesse hommotje jang kees de manne behaager Dit heeft een slotje nodig
quote:
Het is helemaal niet heetquote:
Wat heeft die stomme Kugari Ken gedaan dan?quote:
Ja, dat ene shot van hem met alleen een broek aan is de admissie al waardquote:
Jammer.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Thuis. Geen geesten of aliens tegengekomen.
Volgende keer beter!quote:Op zondag 8 mei 2011 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou gillen als een klein meisje die heel mannelijk kan gillen als zoiets me zou overkomen...quote:
hoe ging et?quote:
GODVERDOMME WAAROM KIJK IK DIT OM HAAST 3 UUR 'S NACHTSquote:
Chupachupsquote:
Roel had nog aangebeldquote:Op zondag 8 mei 2011 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
kwam vanavond toch weer op tv Smoeders ?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Speciaal voor alle moeders onder ons
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=no05vJFqh7A
En bedankt voor al jullie tekeningen, gepunnikte onderzetters en zelf gekleide asbakken
Oeh dat is dan in ieder geval voor alle Brabanders een kijktip op tvquote:Op zondag 8 mei 2011 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwam vanavond toch weer op tv Smoeders ?
Mijn moeder herkende mijn stem nietquote:Op zondag 8 mei 2011 17:33 schreef wonderer het volgende:
Pretty good. Ga nu mijn moeder even bellen.
Jij dan?
Daar heb je later nog tijd genoeg voorquote:Op zondag 8 mei 2011 18:12 schreef Xiance het volgende:
@Wonderer mijn leven is nog nooit saai geweest..
maar stiekum verlang ik soms wel een beetje naar een standaard burgerlijk leven hoor
ik word 30quote:
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 8 mei 2011 18:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik word 30
volgens mij behoor ik nu volwassen te worden enzo
27 juliquote:Op zondag 8 mei 2011 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelWanneer word je dertig dan?
Ik heb hetzelfde hoor. Ik word in september 30 en het voelt gewoon raar.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
27 juli
en vreemd genoeg zie ik er best wel tegenop.. alsof je dan afscheid van iets neemt ofzo
terwijl ik toch eigenlijk helemaaaaaal niet van de leeftijds issues ben
Het is de quarterlife crisis.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor. Ik word in september 30 en het voelt gewoon raar.
Hij heeft... iemand gezien die hij helemaal niet mocht zien eigenlijk!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:48 schreef Steve het volgende:
Hij is wel goed in triviant. Ik iets minder..
Stomme Erik met zijn gezichtsvermogen.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hij heeft... iemand gezien die hij helemaal niet mocht zien eigenlijk!
Sla het eruit.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hij heeft... iemand gezien die hij helemaal niet mocht zien eigenlijk!
Ik weet niet of je het nieuws een beetje hebt gevolgd, maar de laatste tijd zijn er toch vooral grote vechtpartijen in dat gat waar jij woont.quote:
Dat hoop ik niet zeg....120 jaar, ik moet er niet aan denkenquote:
Ik ben 35 geworden.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eew, ouwe lul.quote:
ik zal je up-to-date houden over de dag dat ik 30 ben.. kun je je er op voorbereiden hoo ikquote:Op zondag 8 mei 2011 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zal je up-to-date houden over de dag dat ik 30 ben.. kun je je er op voorbereiden hoo ik
quote:
Mja, maar als je dan denkt hoe lang je erover deed om die 35 te halen, dan is 70 nog heeeeel ver weg.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..].
En ik voel me geen 35, ik zie er niet uit als 35, maar ik begin op eens wel te denken, shit... Stel dat ik 70 word, dan ben ik op de helft.
Vechtpartijen in 075?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nieuws een beetje hebt gevolgd, maar de laatste tijd zijn er toch vooral grote vechtpartijen in dat gat waar jij woont.
Hai!quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee ik zit ook net als jij te verkommeren achter het scherm van mijn PC, had alleen niets te zeggen
Jezus ga iets doen man! Het was (is) super lekker weer. Warm, maar wel met een briesje! Heb de hele dag bij mama in de tuin gezeten.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee ik zit ook net als jij te verkommeren achter het scherm van mijn PC, had alleen niets te zeggen
Ik heb dingen gedaan, pas net terug uit Amsterdamquote:Op zondag 8 mei 2011 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus ga iets doen man! Het was (is) super lekker weer. Warm, maar wel met een briesje! Heb de hele dag bij mama in de tuin gezeten.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus ga iets doen man! Het was (is) super lekker weer. Warm, maar wel met een briesje! Heb de hele dag bij mama in de tuin gezeten.
Liefje, mijn liefde gaat zo diep dat ik voor mijn voormalig geliefde zelfs naar 075 ben verhuist.quote:
Dat was een reactie op t "zit te verkommeren achter de pc"quote:
Ja dat weet ikquote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was een reactie op t "zit te verkommeren achter de pc"
Zit je dan nu, vastgeroest in zo'n gat. Wees er maar blij mee.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Liefje, mijn liefde gaat zo diep dat ik voor mijn voormalig geliefde zelfs naar 075 ben verhuist.
Slecht verlopen gister?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zin in stormpast bij de sfeer hier en mijn mood
Doe mij maar een fles (of twee).quote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef gastwatdefok het volgende:
Haaaiiii wil er iemand lekker een wijntje met me delen? :3
TE LAAT!
lekker italiaans gegeten
ja leukquote:
Huh, maar jij was toch jarig!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:07 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ja leuk
morgen maakt me vriend zijn kado's open van mij![]()
neequote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Geef je altijd cadeaus weg op je verjaardag?
samenloop van omstandighedenquote:
Je hebt jezelf voor het eerst afgetrokken?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
samenloop van omstandigheden
verjaardagen, wijn, etc.
nee, jij?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je hebt jezelf voor het eerst afgetrokken?
Mijn eigen ouders zien me meer dan mijn schoonoudersquote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!
Hoe is dat eigenlijk voor je ouders nu, als je naar Nederland komt ben je elke keer weer een beetje méér gevorderd..? Dat moet wel heel raar voor ze zijn, omdat ze het proces niet zo geleidelijk meemaken als je familie in Amerika..!
Ook geen lichtpuntjes?quote:
Ja, maar acceptatie kun je niet kopen en dat lijkt me toch fijner.quote:
Is er in de omgeving Oss geen kweker dan, ben je het bij de kweker zelf gaan halen?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:11 schreef Stroekie het volgende:
@TMM ik heb zitten smikkelen van dat lekkers uit Nuenen
www.kwekerij.jansen.nl
ik heb een collega die bij je in het dorp woont en daar kan ik zulke bestellingen plaatsen.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Is er in de omgeving Oss geen kweker dan, ben je het bij de kweker zelf gaan halen?
dit......quote:Op maandag 9 mei 2011 12:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
http://www.scientias.nl/h(...)kans-op-kanker/30784
Roken jullie?
Dat is waar.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Alles veroorzaakt kanker tegenwoordig schijnbaar
wie zong het?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb nog meer slecht nieuws trouwens.
Ik heb net een aflevering van Glee gekeken. (S02E16). Ik moest lachen bij de Blackbird nummer, is dat slecht?
kanquote:Op maandag 9 mei 2011 15:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Kurt ofzoiets, kan dat kloppen?
Ik ook, maar die 'Raise your glass' cover vond ik wel tof.quote:
Wat een flutverhaal. Journalisten hebben vaak moeite om het verschil te begrijpen tussen correlatie en causaliteit.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
http://www.scientias.nl/h(...)kans-op-kanker/30784
Roken jullie?
Er staat ook een vraagteken achter de titel he. Bovendien kun je het ook omdraaien; homo's overleven kanker vaker dan hetero's.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat een flutverhaal. Journalisten hebben vaak moeite om het verschil te begrijpen tussen correlatie en causaliteit.
Dat doen roddelbladen ook. HEEFT GORDON EEN GEHEIME LIEFDESBABY? SLAAT WILLEM ALEXANDER ZIJN KINDEREN?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er staat ook een vraagteken achter de titel he. Bovendien kun je het ook omdraaien; homo's overleven kanker vaker dan hetero's.
En dan in de tekst "Nee, dat heeft hij niet"/ "Nee, dat doet hij niet"quote:Op maandag 9 mei 2011 16:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat doen roddelbladen ook. HEEFT GORDON EEN GEHEIME LIEFDESBABY? SLAAT WILLEM ALEXANDER ZIJN KINDEREN?
Verkopen aan Nuonquote:Op maandag 9 mei 2011 17:38 schreef Olympus het volgende:
Wie helpt mij van al mijn overtollige energie af?
Het werd vijf uur?quote:
Het enige voordeel dat ik heb, is dat ik zelf ontslag genomen hebquote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je leven wordt aardig overhoop gehaald. Verkering uit, baan kwijt, dat hakt er vast flink in
Verandering is niet altijd slecht. Misschien betekent het wel meer controle/grip of de dingen doen die je ECHT wilquote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je leven wordt aardig overhoop gehaald. Verkering uit, baan kwijt, dat hakt er vast flink in
Zwembroek, korte broek en shirt zonder mouwen kan niet veel verkeerd bij gaan hoop ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Altijd leukAl denk ik achteraf wel dat ik foute keuzes heb gemaakt vaak
Dat schreeuwt om een fotoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zwembroek, korte broek en shirt zonder mouwen kan niet veel verkeerd bij gaan hoop ik
Buyers remorse / cognitieve dissonantie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Altijd leukAl denk ik achteraf wel dat ik foute keuzes heb gemaakt vaak
quote:
Met een shirt zonder mouwen kan heeeeeeeeeeeeeeel veel verkeerd gaan hoor!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zwembroek, korte broek en shirt zonder mouwen kan niet veel verkeerd bij gaan hoop ik
De mouwen niet, dus dat scheelt alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een shirt zonder mouwen kan heeeeeeeeeeeeeeel veel verkeerd gaan hoor!
Ik wou het niet zeggenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een shirt zonder mouwen kan heeeeeeeeeeeeeeel veel verkeerd gaan hoor!
Wat kan er eigenlijk mee fout gaan? (Dit is ook even beroepsmatige interesse, aangezien ik bij Gucci ga werkenquote:
Met mouwloze shirts? Ik vind het vreselijk lelijk bij de meeste mensen. Beetje met-je-blik-euroshopper-bier-in-de-voortuin achtig...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat kan er eigenlijk mee fout gaan? (Dit is ook even beroepsmatige interesse, aangezien ik bij Gucci ga werken)
Ow ja dat is ook al zo iets inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:55 schreef Steve het volgende:
Shirt zonder mouwen... *gruwel*. Vreselijk.
Een wifebeater vind ik bij sommige mannen sóms(!) dan wel weer staan, maar dan moet diegene er wel echt het lichaam voor hebben.
O bij Gucci kan het wel hoor, altijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat kan er eigenlijk mee fout gaan? (Dit is ook even beroepsmatige interesse, aangezien ik bij Gucci ga werken)
Ik vind een witte wifebeater bij het juiste lijf/karakter/persoon/mentaliteit erg lekker.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:55 schreef Steve het volgende:
Een wifebeater vind ik bij sommige mannen sóms(!) dan wel weer staan, maar dan moet diegene er wel echt het lichaam voor hebben.
Haha, daar zie je mij niet inquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bij Gucci kan het wel hoor, altijd
Zeker als het wit is met gouden opdruk en zo.
En blingsteentjes erop.
Als warehouse manquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met mouwloze shirts? Ik vind het vreselijk lelijk bij de meeste mensen. Beetje met-je-blik-euroshopper-bier-in-de-voortuin achtig...
Maar dat komt waarschijnlijk door de pasvorm die de meeste van die shirts hebben.
(Gucci? Als wat?)
Wat is een wifebeater? behalve de gemiddelde hollywood kerel..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:55 schreef Steve het volgende:
Op het hoofdkantoor dan of zo? (getuige je werkkleding)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als warehouse manZe hebben daar momenteel niemand zitten met verstand van warehouses/logistiek.
http://www.google.nl/sear(...)=wi&biw=1130&bih=612quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is een wifebeater? behalve de gemiddelde hollywood kerel..
Ow dan is het een ander verhaal inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef Burner82 het volgende:
Overigens is het shirt zonder mouwen om mee te sporten (kayak). Misschien maakt het dat wat draaglijker
Nee, bij een Gucci winkel. Maar het KAN voorkomen dat je de winkel in MOET, dan moet je pak aan hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op het hoofdkantoor dan of zo? (getuige je werkkleding)
Het is idd een white trash hollywood movie wife beater...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)=wi&biw=1130&bih=612
Ow, men dacht dat ik daarmee boodschappen en andere sociale dingen mee ging doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow dan is het een ander verhaal inderdaad
Jeetje wat omslachtigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, bij een Gucci winkel. Maar het KAN voorkomen dat je de winkel in MOET, dan moet je pak aan he
Ja dat dacht 'men'...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, men dacht dat ik daarmee boodschappen en andere sociale dingen mee ging doen?![]()
het is vanaf thuis, naar de auto, naar de watersportvereniging, naar de kayak, *waterplezier* en weer terug. En om mee op het balkon te zitten(op 8 hoog
)
Edit: En als het 35+ graden is, mag het ook.
Reputatie he... Achter de schermen is het ook sjiek (en loopt men niet in wifebeaters rondquote:
bij 35+ zonder shirt maarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat dacht 'men'...
En nee bij 35+ mag het nog steeds niet...
Sommige mannen mogen zelfs bij -35 zonder shirtquote:
En in hele korte broekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef creno het volgende:
[..]
Sommige mannen mogen zelfs bij -35 zonder shirt
Benen/bipsen doen me niet zo veel, gespierde armen/torso's kan ik naar blijven kijken.quote:
Leuk gespierd van boven, en dan van die spillebeentjes is het toch niet lijkt mequote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef creno het volgende:
[..]
Benen/bipsen doen me niet zo veel, gespierde armen/torso's kan ik naar blijven kijken.
Precies.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind een witte wifebeater bij het juiste lijf/karakter/persoon/mentaliteit erg lekker.
Maar het kan bij een foute streepdoorwatnietvantoepassingis ook HEEL fout eruit zien
Maar op zich hoeft hij zich niet meer naar jou toe te verantwoorden over etentjes bijvoorbeeld. Ik kan me voorstellen dat de situatie voor jou wat vreemd is. Je ex kan ook niet bijvoorbeeld naar zijn ouders?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:53 schreef Burner82 het volgende:
Soms kan ik echt ineens boos worden. Mjin ex woont nog hier sinds hij het vertelde 1.5 week geleden (kan niet meteen weg eigenlijk) Afgelopen zondag is hij de hele dag bij een andere jongen geweest...Dat is de jongen die hem aan het twijfelen bracht of dit wel HET leven was (school gaat goed, kan doen wat hij wil, hoeft niet per se te werken, heeft een leuk vriendje (hoop ik, ben ik namelijk), dat hij wilde, etc.... Kan ik allemaal hebben....
Hij zou vandaag wat later thuis komen door school... maar nu krijg ik ineens een smsje: Ik ben laat thuis, ga nog ff de stad in, eet maar alvast... En nu kan ik dus door het plafond gaan. Ben ik nu raar?
Dat is idd het probleemquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar op zich hoeft hij zich niet meer naar jou toe te verantwoorden over etentjes bijvoorbeeld. Ik kan me voorstellen dat de situatie voor jou wat vreemd is. Je ex kan ook niet bijvoorbeeld naar zijn ouders?
Maar om welke reden zou jij NU kwaad op hem kunnen zijn dan? Omdat ie niet 'thuis' komt eten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is idd het probleemhij weet het al voor zichzelf.Ik ook, verstandelijk. Daarom dat ik niet kwaad wil worden, verstandelijk..... Maar daar schiet je niet veel op, want dan komt de emotionele klap.. En dan.. Poef
quote:
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar om welke reden zou jij NU kwaad op hem kunnen zijn dan? Omdat ie niet 'thuis' komt eten?
Met tribalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://image01.otto.de/pool/formata/3417406.jpg
Mouwloos
quote:
Dat ziet er inderdaad strak uit!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef Ang3l het volgende:
OhhHet bidbook van Eindhoven voor roze zaterdag 2013 ziet er echt mooi uit!
Hier te downloaden
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Heb jij geen tribal?
Dan mag je heul geen mouwloze shirts dragen hoor
Ik snap die klap wel, maar misschien is het toch beter om het wel te zeggenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb geen ideemaar voelt toch als een klap in mijn gezicht. Als je geen afspraken meer wilt maken, maak ze dan ook niet. Dan moet je niet eerst zeggen dat je wel nog "thuis" komt eten.
En ik wil het niet zeggen, maar liever weg, dan steeds dit soort dingen. Ik denk dat ik me toch "ergens" aan blijf vasthouden.
Tja... sorry, niks aan te doenquote:
Dat liedje van Gerard van Maasakkers erin.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef Ang3l het volgende:
OhhHet bidbook van Eindhoven voor roze zaterdag 2013 ziet er echt mooi uit!
Hier te downloaden
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat liedje van Gerard van Maasakkers erin..
het is sowieso beter om te zeggenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik snap die klap wel, maar misschien is het toch beter om het wel te zeggen
en met wat meer trainen?quote:
Heb je na al dat trainen een tribal?quote:
Een tribal heb je al na een mislukte afspraak in een dronken toestand aan een dronken tatoeëerderquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je na al dat trainen een tribal?
Ja? Dan kan het
Nee? Dan kan het niet
Ja de tattoo meneer moet dan ook wel dronken zijn, want bij een fatsoenlijke nuchtere mag je eeeecht geen tattoo laten zetten als je niet nuchter bentquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een tribal heb je al na een mislukte afspraak in een dronken toestand aan een dronken tatoeëerder
Getraind daarentegen nietMaar zoals jij het zou zeggen: Dan niet
Welkom in het homotopicquote:
Dus... heb je het bonnetje nog?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een tribal heb je al na een mislukte afspraak in een dronken toestand aan een dronken tatoeëerder
Getraind daarentegen nietMaar zoals jij het zou zeggen: Dan niet
Z'n hoofd vind ik dan weer niet zo, maar als ik iets verder naar beneden scroll dan zie ik niet zijn hoofd maar wel z'n arm.... yummie.quote:
Voor mij is het beroepsmatigquote:
Ik heb een wenkbrauwpiercingquote:
En dan in een restaurant met ene mouwloos shirtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:58 schreef wonderer het volgende:
't enige is dat okselhaar wel moet zijn bijgewerkt/afgeschoren. Zo'n bos shag is vies.
Smoesjesquote:
Daarom ook de vraag of je het bonnetje nog hebt... kun je het shirt terug brengenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb een wenkbrauwpiercingEn dat is het dan ook qua lichaams-versieringen
Niet nodig zo te lezenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daarom ook de vraag of je het bonnetje nog hebt... kun je het shirt terug brengen
Tering dude, draag gewoon wat je wil en laat die zeikers hier lekker in hun sop gaarkokenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet nodig zo te lezenHet is niet om te stappen, om boodschappen te doen, om mee te stappen, of andere dingen mee te doen dan te sporten of om mee te balkonhangen, en niet om mee te stappen. Vooral dat laatste, niet om mee te stappen, schijnt nogal belangrijk te zijn
Waar sporten jullie alleswetende homo's in? Lange broek en longsleeve, met bijbehorend sjaaltje of zo?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tering dude, draag gewoon wat je wil en laat die zeikers hier lekker in hun sop gaarkoken
Dat doe ik sowieso hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tering dude, draag gewoon wat je wil en laat die zeikers hier lekker in hun sop gaarkoken
Ik sport altijd naakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Burner82 het volgende:
Waar sporten jullie alleswetende homo's in?
God, wat een nicht.quote:Lange broek en longsleeve, met bijbehorend sjaaltje of zo?
Daar was ik al bang voor.quote:![]()
God, wat een nicht.
Binnen en bij goed weer buiten korte sportbroek en een (sport)shirt met korte mouwen, 's winters buiten een trainingsbroek en hoodie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef Burner82 het volgende:
Blijf ik me toch af vragen wat de homo's hier lekker vinden om in te sporten... Zoals ze reageren, moet het toch wel bijna longsleeve en lange broek zijnincl. sjaaltje...
Whahaha hap niet zoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet nodig zo te lezenHet is niet om te stappen, om boodschappen te doen, om mee te stappen, of andere dingen mee te doen dan te sporten of om mee te balkonhangen, en niet om mee te stappen. Vooral dat laatste, niet om mee te stappen, schijnt nogal belangrijk te zijn
Waar sporten jullie alleswetende homo's in? Lange broek en longsleeve, met bijbehorend sjaaltje of zo?
Het is niet zozeer happen, maar hoe krijg je dan bruine schouders?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahaha hap niet zo
Korte broek/jogging broek met een t-shirt
Hahaha waarom zou je bruine schouders willen hebben?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is niet zozeer happen, maar hoe krijg je dan bruine schouders?
Of mouwen, OF zon/zonnebank lijkt me
Naakt in de zon liggen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is niet zozeer happen, maar hoe krijg je dan bruine schouders?
Of mouwen, OF zon/zonnebank lijkt me
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:42 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik denk dat ik alle vragen van Burner82 kan beantwoorden met 'naakt'.
Een wit tshirt lijf is niet mooi.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha waarom zou je bruine schouders willen hebben?
Ocheeeerrum.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef creno het volgende:
Wat schattig en sneu tegelijk:
http://www.facebook.com/v(...)39275904692&comments
(filmpje van de ruslandse inzending voor het esc, hij kreeg de vraag: R U Gay)
De Ruslandse inzending?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef creno het volgende:
Wat schattig en sneu tegelijk:
http://www.facebook.com/v(...)39275904692&comments
(filmpje van de ruslandse inzending voor het esc, hij kreeg de vraag: R U Gay)
De Ruslandse inzending.quote:
Nee hoor sommige van mijn beste homo's houden niet van het songfestivalquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Echt het hele ESF gaat aan mijn neus voorbij. Ben ik nu een slecht homo?
Dan ben ik 't ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Echt het hele ESF gaat aan mijn neus voorbij. Ben ik nu een slecht homo?
Misschien is het een dominant typequote:Op woensdag 11 mei 2011 08:31 schreef Bartjebart het volgende:
Of je leest net op een gay.nl profiel: "hoi ik ben ... en in het bezit van een heel lief vriendje: "
Bezit? Lijkt me niet de beste uitgangspositie...
hoef je tenminste ook geen 30 pagina's terug te lezenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Deceit het volgende:
Hallo! Hier is het ook rustig geworden trouwens
STOM!!!!!!!!!!!!!quote:
Ja sorry, 3 banen in de maandafsluitingquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Deceit het volgende:
Hallo! Hier is het ook rustig geworden trouwens
het is hier 9/10 keer altijd een dooie boelquote:
Thnxquote:
Geen idee, ik wist niet eens dat het bestondquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:19 schreef Deceit het volgende:
en gaan d'r nog meer mensen naar Emporium de 28e?
Ja is fantastisch!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geen idee, ik wist niet eens dat het bestond
Is het wat?
3 banen in de maandafsluiting?¿quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, 3 banen in de maandafsluiting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |