- Hoi, vermaak je je een beetje?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef minnemin het volgende:
mensen, ik wil een plan van aanpak. Hoe had ik woensdag bij dat concert een knappe man kunnen aanspreken? Ik was in mijn eentje, voor de duidelijkheid? En dan zonder wanhopig over te komen, of vreemd, hoe doe je dat? Want het doel is versieren hier, niet perse meer over die man weten.
Beidequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Niks. Je bedoelt leuk overkomen op TV of een leuk uiterlijk?
Oke, ga je nog reageren op mijn post: wat heb jij voor leuke dingen gedaan de afgelopen dagen? Nog scharrels/versierpogingen?quote:
Ach ja, ik vind haar iig 13 in een dozijn, maar wel leuk (lijkt me). Ben benieuwd of er wat van komt tussen jullie.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
Die verdeeldheid zie ik dus overal over Geraldine de een vindt er net als mij heel leuk en de ander weer 13 in een dozijn. Je houdt er van of niet.
Daarvoor ben ik toch te serieus. Als je gelijk hebt, vind ik dat trollen ook niet boeiend. Het kan zijn dat ik mijn tijd heb verdaan met onzin.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je kan wel serieus zijn, maar sommige dingen moet je niet serieus nemen hier.
Dat weet ik niet. Het kan zijn dat ik de situaties verkeerd inschat. Daarmee is de enige reden voor mij om hier te posten ongegrond.quote:Ik trap niet overal tegenaan en ik vertoon ook geen destructief gedrag. Als MLIG dat echt meende (wat ik betwijfel), is hij simpelweg gestoord en mag dat gezegd worden. Aan die ''lieve aanpak'' van jou heeft hij toch niks.
Welkom op internet.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:38 schreef deelnemer het volgende:
Het kan zijn dat ik mijn tijd heb verdaan met onzin.
Maakt niet uit. Wel tijd om ermee te stoppen. Heb geen zin heb om in wantrouwen om me heen te loeren, of om ditjes en datjes uit te wisselen.quote:
Elk van deze zou me op het miment zelf compleet stupide lijken. Nu best plausibel en spontaan. Aaargh, angstklachten, GA WEG!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
- Hoi, vermaak je je een beetje?
- Hoi, ben je al lang fan van deze band?
- Hoi, ik vond je eigenlijk geen type voor deze muziek, maar van welke bands hou je nog meer?
Etc.
Ach, als je er een beetje leuk uitziet, komt er vanzelf wel iemand naar je toe. Sowiesoquote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef minnemin het volgende:
[..]
Elk van deze zou me op het miment zelf compleet stupide lijken. Nu best plausibel en spontaan. Aaargh, angstklachten, GA WEG!!
ik interesseer me niet in vrouwentaktieken, ik weet ook niet wat je bedoelingen zijn(wel neiuwsgierig ernaar).quote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef minnemin het volgende:
[..]
Elk van deze zou me op het miment zelf compleet stupide lijken. Nu best plausibel en spontaan. Aaargh, angstklachten, GA WEG!!
Ik wil me geliefd voelen en pas daarna hem leren kennen. het is er wel, maar niet de hoofdreden. Ik wil met name onder de pannen geraken. Dat is niet zo netjes natuurlijk. Moeite steken in uitvinden of iemand bij me past i.p.v. De eerste de beste pakken. Lastig. Daar hoort jezelf blootgeven bij, doodeng.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
, waarom wil je hem bniet leren kenne, wil je alleen bij hem inde buurt zijn, of je geliefd voelen dat hij met je omgaat, of een ons ofzo
Daar ga ik dus lief lachen en een beetje rondkijken, zogenaamd alsof ik iemand aan het zoeken ben. Maar als ik dan oogcontact heb, kijk ik ook weer snek weg. Uit schaamte ofzo.quote:...maar wat mogelijkheden:
-hem het gevoel geven dat hij jou overwint, en niet andersom. (geen te wanhopig zijn, maar hem je dus laten overwinnen dus).
-fpua taktieken als liegen (over leeftijd, over geile verhalen, weet ik veel)
in ieder geval IETS doen als hij niet op jou afkomt. ik zou zelf beginnen als vrouw met proximity (in de buurt staan, en laten merken dat je wilt dat hij op je afkomt)
en zo niet , dan pas wat gaan doen.
als jij op hem afstapt alsof je vaker praatjes maakt met mensen (openingszinnen zoals 2 posts hierboven) kan dat hartstikke normaal lijken.
kijk precies daar heb ik ook last van!, en hoe komt dat op de ander over als dat maar 1 keer gebeurd, alsof je duidelijk geen interesse in hebt.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:00 schreef minnemin het volgende:
Maar als ik dan oogcontact heb, kijk ik ook weer snek weg. Uit schaamte ofzo.
Je weet best wat je zou moeten doen als je je situatie wilt veranderen. Maar er is geen wil.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb niet zoveel zin meer om te posten hier, vanaf deel 1 was het allemaal beter, toen waren er tenminste lange posts met mogelijke echte oplossingen
nee, geen wil, geen motivatie, en als ik wat doe vind iik he tniet leukquote:Op zondag 8 mei 2011 02:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je weet best wat je zou moeten doen als je je situatie wilt veranderen. Maar er is geen wil.
ik kan het me wel voorstellen. beetje rondkijken alsof je iemand zoekt, zodat je tenminste bezig lijkt(misschien is het voor haar minder erg, omdat ze vrouw is en ietsjes minder snel in een stil hoekje verdwijnt).quote:Daar ga ik dus lief lachen en een beetje rondkijken, zogenaamd alsof ik iemand aan het zoeken ben. Maar als ik dan oogcontact heb, kijk ik ook weer snek weg. Uit schaamte ofzo.
stop met reageren op mequote:
niemand let op mij, dus NEEquote:Je gaat met niemand om, mensen zullen al een slecht beeld van je hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |