abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2011 @ 03:27:58 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96496255
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ach ja, ik vind haar iig 13 in een dozijn, maar wel leuk (lijkt me). Ben benieuwd of er wat van komt tussen jullie. :)
Er komt niks van ze volgens mij ook vijf jaar ouder ofzo. Vond het wel grappig net zei iemand iets in de trant van "je bent verliefd op de illusie". Toen ben ik in de tuin gaan zitten en rolde er zo een hele rap uit met dat als titel. Doe ik wel vaker hoor gewoon onder douche of in de tuin een beetje freestylen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 8 mei 2011 @ 09:15:44 #152
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96497436
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee, geen wil, geen motivatie, en als ik wat doe vind iik he tniet leuk

gewoontes afleren is hartstikke moeilijk
Gewoontes afleren is minder moeilijk in een andere omgeving, die je gewoontes niet ondersteunt en andere mogelijkheden biedt. Het beste kun je dan jezelf in het diepe gooien, door een keuze te maken die leven op zijn kop zet, zonder een weg terug. Een Kibboets in Israël? Ik heb nog geen goed idee.

Ik vind deelnemen ook moeilijk. Veel van waar mensen mee bezig zijn vind ik hopeloos gekloot en je kunt je er vaak niet aan onttrekken. Je leeft ook een beetje onder de terreur van je medemens. Iedereen probeert zijn beste beentje voor je zetten en zich met alle mogelijke middelen omhoog te neuzelen. Iedereen die de kans krijgt, probeert boven je te gaan staan. Alle openheid in het menselijke contact verdwijnt en je zit voortdurend tegen een wezenloze facade aan te kijken. Het hoeft een mens maar een beetje mee te zitten en hij wordt arrogant.

[ Bericht 6% gewijzigd door deelnemer op 08-05-2011 10:29:52 ]
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 09:23:27 #153
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96497532
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:00 schreef minnemin het volgende:

Ach het komt er toch op neer dat ik uiteindelijk op inhoudelijk vlak elke leuke en toffe, vlotte man eng vind. Want door vlotte mensen ben ik erg gepest en daar voel ik me onveilig bij.
Bewonder je die mensen? Wat is er gebeurd?
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 09:32:12 #154
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96497629
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ach ja, ik vind haar iig 13 in een dozijn, maar wel leuk (lijkt me). Ben benieuwd of er wat van komt tussen jullie. :)
Jij komt toch uit een showbizz achtige subcultuur? Waren je ouders geen BNN'ers? Is het daar erg schijnheilig, met facade poetserij, dramaqueens, etc? Vind je het leuk of knap je erop af?

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 08-05-2011 10:30:19 ]
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 09:45:44 #155
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96497769
ik heb die Geraldine ook een keer gesproken op het Solar Festival, daar was ze met BNN. :)

Heel leuk meisje inderdaad, vooral omdat ze bloedgeil is en niet eens zo bijzonder knap. Ik kreeg het er iig flink warm van O+
pi_96497784
Ik ken haar niet, nog nooit op TV gezien. Daar ben ik wel trots op.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 09:49:24 #157
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96497815
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:47 schreef Supersoep het volgende:
Ik ken haar niet, nog nooit op TV gezien. Daar ben ik wel trots op.
jij kijkt alleen naar 'grote mensen' programma's als Pauw en Witteman zeker :')
pi_96498177
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:49 schreef Micson het volgende:

[..]

jij kijkt alleen naar 'grote mensen' programma's als Pauw en Witteman zeker :')
Enkel als de gasten interessant zijn. Ik weiger te kijken als 1 of ander trutje haar CD of boek daar weer eens moet promoten.
Ron Paul 2012
pi_96498865
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:23 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Bewonder je die mensen? Wat is er gebeurd?
Bewondering heb ik voor mensen die goed gekleed zijn, knap, vrienden mee hebben.

Wat er zoal gebeurd is, tja, ik werd vaak achterna gezeten op weg naar huis of de weg werd me versperd waarbij gedreigd is me in de vijver te gooien. Ik ben in prikkelbosjes gegooid door mensen die ik vertrouwde n.b. Mijn lijf zat vol met doornen. Als er iets kwijt was, had ik het al-tijd gedaan. Niemand wilde met me omgaan en in groepjes werd ik steevast belachelijk gemaakt. Ach, er is nog zo veel meer gebeurd dat ik verdrongen heb. Van de week heb ik pas gehoord dat mijn moeder een keer uitgenodigd is op gesprek bij mijn meester toen ik in groep 6-7 zat omdat ik zo erg gepest werd. Dus er moet veel meer dan dit gebeurd zijn.

Intrinsiek heb ik best wel lef, en lange tijd heb ik me ondertussen wel gevoeld van 'wacht maar af, ik slaag toch beter in het leven dan jullie omdat ik superslim ben, ik krijg nog wel vrienden en een vriendje'. Maar hoe ouder ik werd, hoe langer het duurde. Op een gegeven moment, ca 11-12, heb ik het maar gewoon opgegeven. I'm an outcast.

Opzich ben ik dolblij dat ik inmiddels wel vrienden heb weten te verzamelen via een zwaar leerproces, maar het hele stuk 'versieren' heeft geen aandacht kunnen krijgen binnen een veilige omgeving/op een stabiele basis.
pi_96498939
misschien moet ik een actieplan opstellen. Elke week een praatje aanknopen met drie leuke/knappe mannen in my league.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:11:24 #161
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96498988
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:08 schreef minnemin het volgende:
misschien moet ik een actieplan opstellen. Elke week een praatje aanknopen met drie leuke/knappe mannen.
Fixed that for you.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_96498993
que?

[edit]

O. nu zie ik het. Jaaa, maaaaarrr... Ik val altijd op mannen die niet op mij vallen dus blijkbaar mik ik te hoog/raar, uit angst dat ik eens succes heb. Het deeltje verlatingsangst zorgt er juist voor dat ik voor mannen kies die niet echt voor mij kunnen kiezen. En daarom beland ik in die ons'jes. Dus daarom had ik er bewust bij getypt 'in my league'.
pi_96498997
Soms zou ik willen dat ik zoiets zou zien. Een meisje dat gepest wordt. ;( Dan schop ik echt even iemand in elkaar.

Ooit een documentaire gezien over een jong brits meisje, zag er ook heel schattig en leuk uit voor haar leeftijd, dat gepest werd, ze was niet ouder dan 9 denk ik. Eenmaal thuis liep ze samen met haar moeder te huilen. Echt zielig.

Trouwens, MLIG heeft vast interesse, Minnemin, hij probeert het af en toe.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 11:12:29 #164
341159 WinterBreeze
pi_96499004
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:11 schreef minnemin het volgende:
que?
Er bestaan geen leagues.
pi_96499067
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:12 schreef Supersoep het volgende:
Soms zou ik willen dat ik zoiets zou zien. Een meisje dat gepest wordt. ;( Dan schop ik echt even iemand in elkaar.

Ooit een documentaire gezien over een jong brits meisje, zag er ook heel schattig en leuk uit voor haar leeftijd, dat gepest werd, ze was niet ouder dan 9 denk ik. Eenmaal thuis liep ze samen met haar moeder te huilen. Echt zielig.

Trouwens, MLIG heeft vast interesse, Minnemin, hij probeert het af en toe.
Ik dacht dat dat interesse in mijn verhaal was, niet zozeer in mij :P en je bent wel wat jong, MLiG, denk je dat we elkaar iets te bieden hebben? :)
pi_96499075
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:16 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat interesse in mijn verhaal was, niet zozeer in mij :P en je bent wel wat jong, MLiG, denk je dat we elkaar iets te bieden hebben? :)
Hij zou nog interesse hebben in een lege theepot, als z'n piemel er maar inpast. Dus maak je daar maar geen zorgen over.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 11:23:18 #167
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96499203
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:12 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Er bestaan geen leagues.
natuurlijk bestaan die wel.
pi_96499286
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:23 schreef Micson het volgende:

[..]

Niet echt duidelijk; je kunt jezelf in je leven wel naar een hoger plan tillen door jezelf te ontwikkelen. In die zin zou je het kunnen zien als leagues; afhankelijk van hoever je jezelf ontwikkeld hebt op eigenlijk alle gebieden in je leven. Absoluut gezien is dit nogal vaag en wordt het al snel een makkelijk excuus om niet eens iets te proberen.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:30:36 #169
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96499382
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:23 schreef Micson het volgende:

[..]

En hoe zie jij dat dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96499402
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:08 schreef minnemin het volgende:
misschien moet ik een actieplan opstellen. Elke week een praatje aanknopen met drie leuke/knappe mannen in my league.
Het is eigenlijk een ongeschreven regel in deze maatschappij om het niet te vragen, maar ik probeer het toch... hoe jong ben je? Ik ken namelijk ook iemand die gepest is tijdens de basis-/middelbareschool periode, en zij staat nu tijdens haar universiteitsperiode echt midden in het leven. Natuurlijk zul je altijd wel iets bij je dragen hiervan, maar het hoeft niet te betekenen dat je de rest van je leven een buitenbeentje hoeft te blijven.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:38:00 #171
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96499556
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:05 schreef minnemin het volgende:

[..]

Bewondering heb ik voor mensen die goed gekleed zijn, knap, vrienden mee hebben.

Wat er zoal gebeurd is, tja, ik werd vaak achterna gezeten op weg naar huis of de weg werd me versperd waarbij gedreigd is me in de vijver te gooien. Ik ben in prikkelbosjes gegooid door mensen die ik vertrouwde n.b. Mijn lijf zat vol met doornen. Als er iets kwijt was, had ik het al-tijd gedaan. Niemand wilde met me omgaan en in groepjes werd ik steevast belachelijk gemaakt. Ach, er is nog zo veel meer gebeurd dat ik verdrongen heb. Van de week heb ik pas gehoord dat mijn moeder een keer uitgenodigd is op gesprek bij mijn meester toen ik in groep 6-7 zat omdat ik zo erg gepest werd. Dus er moet veel meer dan dit gebeurd zijn.

Intrinsiek heb ik best wel lef, en lange tijd heb ik me ondertussen wel gevoeld van 'wacht maar af, ik slaag toch beter in het leven dan jullie omdat ik superslim ben, ik krijg nog wel vrienden en een vriendje'. Maar hoe ouder ik werd, hoe langer het duurde. Op een gegeven moment, ca 11-12, heb ik het maar gewoon opgegeven. I'm an outcast.

Opzich ben ik dolblij dat ik inmiddels wel vrienden heb weten te verzamelen via een zwaar leerproces, maar het hele stuk 'versieren' heeft geen aandacht kunnen krijgen binnen een veilige omgeving/op een stabiele basis.
In dat geval is het je gegund dat er iets van je wenslijstje terechtkomt. Hoe versier je mannen? Een man in je bed krijgen moet niet moeilijk zijn. Als je een relatie wil met een man die je bewonderd dan zul je zelf ook aan allerlei eisen moeten voldoen. Misschien een twee sporen beleidt. Instant bevrediging op de korte termijn en werken aan jezelf voor de lange termijn.

Als je iemand snel wilt versieren, moet je vrij direct en duidelijk zijn. Dat betekent dat je brutaal moet zijn en het niet onder stoelen of banken moet steken. Dat doe je hier al. Het enige wat je dan beter niet kunt doen, is eerlijk vertellen dat je gefrustreerd bent en het allemaal niet lukt. Je kun je beter opstellen als een vamp, die iedere dag vers bloed nodig heeft. Je seksueel uitdagend kleden, mannen een beetje plagen en uitdagen.
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:41:05 #172
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96499641
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Niet echt duidelijk; je kunt jezelf in je leven wel naar een hoger plan tillen door jezelf te ontwikkelen. In die zin zou je het kunnen zien als leagues; afhankelijk van hoever je jezelf ontwikkeld hebt op eigenlijk alle gebieden in je leven. Absoluut gezien is dit nogal vaag en wordt het al snel een makkelijk excuus om niet eens iets te proberen.
Sociaal gezien kun je je natuurlijk ontwikkelen, maar plat gezegd beginnen de knappe mensen relaties met elkaar, en de minder knappe zoeken ook elkaar uit..

Hier zijn natuurlijk genoeg uitzonderingen te vinden en als je je sociaal heel sterk ontwikkeld, kun je je mindere uiterlijk wellicht compenseren. Maar leagues bestaan er imo dus wel, omdat er toch een duidelijke trend is.
pi_96499650
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:38 schreef deelnemer het volgende:

[..]

In dat geval is het je gegund dat er iets van je wenslijstje terechtkomt. Hoe versier je mannen? Een man in je bed krijgen moet niet moeilijk zijn. Als je een relatie wil met een man die je bewonderd dan zul je zelf ook aan allerlei eisen moeten voldoen. Misschien een twee sporen beleidt. Instant bevrediging op de korte termijn en werken aan jezelf voor de lange termijn.

Als je iemand snel wilt versieren, moet je vrij direct en duidelijk zijn. Dat betekent dat je brutaal moet zijn en het niet onder stoelen of banken moet steken. Dat doe je hier al. Het enige wat je dan beter niet kunt doen, is eerlijk vertellen dat je gefrustreerd bent en het allemaal niet lukt. Je kun je beter opstellen als een vamp, die iedere dag vers bloed nodig heeft. Je seksueel uitdagend kleden, mannen een beetje plagen en uitdagen.
Idd mannen pikken subtiele dingen nooit zo goed op, tenminste ben ik bij mezelf achter gekomen :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_96499659
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:38 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Grotendeels mee eens; goede post. Als meid kun je ontzettend veel aan je uiterlijk doen om jezelf aantrekkelijk te maken. Goede make-up (geen overkill!); uitdagende kleding passende bij je lichaamstype (heel belangrijk dat het daarbij past!); een leuk kapsel dat bij de vorm van je gezicht past... het kost allemaal vrij veel tijd als je er niet helemaal in thuis bent, maar het is meer dan de moeite waard.
pi_96499693
dat plagen en uitdagen zou ik idd graag durven. Ik probeer wel eens wat maar dat is zo doodeng dat ik bij reactie ('tjeezis, hij praat gevat terug, wat nu?'), toch weer dichtklap en me afstandelijk ga opstellen uit bescherming. En dan is de cirkel weer compleet. Mijn mantra tegen anderen, 'kom op, gewoon doen, hij eet je niet op ofzo', daar wil ik ook voor mezelf in gaan geloven. Gewoon doen?
pi_96499741
Juist
gewoon doen :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_96499753
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:41 schreef Micson het volgende:

[..]

Sociaal gezien kun je je natuurlijk ontwikkelen, maar plat gezegd beginnen de knappe mensen relaties met elkaar, en de minder knappe zoeken ook elkaar uit..

Hier zijn natuurlijk genoeg uitzonderingen te vinden en als je je sociaal heel sterk ontwikkeld, kun je je mindere uiterlijk wellicht compenseren. Maar leagues bestaan er imo dus wel, omdat er toch een duidelijke trend is.
Ik twijfel eraan of dit wel waar is. Oke, voor mannen is het uiterlijk duidelijk ontzettend belangrijk. Voor vrouwen is dit ook wel, maar voor vrouwen om echt een relatie te beginnen, zijn ook andere dingen minstens zo belangrijk. Ik denk dat vrouwen het minstens zo belangrijk vinden dat je veel zelfvertrouwen hebt; dat je goed verzorgd bent; dat je een rijk sociaal leven hebt; en voor velen... dat je veel geld hebt. Al die aspecten samen vormen de "league" waar je in zit; absoluut niet alleen het uiterlijk.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:46:02 #178
341159 WinterBreeze
pi_96499758
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:43 schreef minnemin het volgende:
dat plagen en uitdagen zou ik idd graag durven. Ik probeer wel eens wat maar dat is zo doodeng dat ik bij reactie ('tjeezis, hij praat gevat terug, wat nu?'), toch weer dichtklap en me afstandelijk ga opstellen uit bescherming. En dan is de cirkel weer compleet. Mijn mantra tegen anderen, 'kom op, gewoon doen, hij eet je niet op ofzo', daar wil ik ook voor mezelf in gaan geloven. Gewoon doen?
Zodra je doorkrijgt dat het voor een vreemde ook spannend, eng of ongemakkelijk kan zijn, kom je al een heel stuk verder :) Ergens is iedereen een kneus.
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:45 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik twijfel eraan of dit wel waar is. Oke, voor mannen is het uiterlijk duidelijk ontzettend belangrijk.
Spreek alsjeblieft voor jezelf :6
pi_96499809
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:46 schreef WinterBreeze het volgende:
Spreek alsjeblieft voor jezelf :6
Joh, ik zit hier omdat ik slecht in communiceren ben. Wat ik bedoelde is dat mannen over het algemeen meer waarde hechten aan uiterlijk dan vrouwen.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:49:27 #180
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96499835
quote:
Nee heb je en een ja kun je wel vergeten :P

Als je dit in IRL niet druft, moet je gewoon op een datingsite zoals Paiq proberen om te flirten met jongens die je leuk vindt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96499887
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee heb je en een ja kun je wel vergeten :P

Als je dit in IRL niet druft, moet je gewoon op een datingsite zoals Paiq proberen om te flirten met jongens die je leuk vindt.
Dat kan toch op FOK net zo makkelijk. Je hebt MLIG die haar niets te bieden heeft, maar wel gelijk ja zou zeggen. Schenkstroop ook wel, en goh zo heb je er nog veel meer.

Zo moeilijk is dat niet voor een vrouw als ze zich erg gewillig opstelt.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 11:53:37 #182
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96499928
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat kan toch op FOK net zo makkelijk. Je hebt MLIG die haar niets te bieden heeft, maar wel gelijk ja zou zeggen. Schenkstroop ook wel, en goh zo heb je er nog veel meer.

Dat is waar, alleen moet zij het "slachtoffer" leuk vinden niet andersom. :P
14 SHADES OF GREY
  zondag 8 mei 2011 @ 11:55:14 #183
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96499964
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:31 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een ongeschreven regel in deze maatschappij om het niet te vragen, maar ik probeer het toch... hoe jong ben je? Ik ken namelijk ook iemand die gepest is tijdens de basis-/middelbareschool periode, en zij staat nu tijdens haar universiteitsperiode echt midden in het leven. Natuurlijk zul je altijd wel iets bij je dragen hiervan, maar het hoeft niet te betekenen dat je de rest van je leven een buitenbeentje hoeft te blijven.
Wat ik zelf lastig vind, is dat je ook veel leert van nare ervaringen, terwijl je van nare ervaringen niets mag leren. Je hoort alles te vergeten. Want anders reageer je niet goed. Je hoort neer te kijken op mensen met problemen, je hoort moralistisch te denken, je hoort meelopers gedrag te erkennen als het goede. Er is ook veel irritants aan midden in het leven staan.

Minnemin bewonderd het juist en wil aanhaken. Dan moet je jezelf gedragen als de mensen waar je bij wilt horen. Jezelf goed kleden, goed verzorgen, hard werken aan je toekomst en daarover enthousiast kletsen.
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:04:05 #184
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96500179
quote:
Je kunt best een aantal keren falen, als het maar uitprobeert op plekken waar ze je niet kennen. Volgens mij kun jij best gevat zijn en dat volhouden, als je die angst eenmaal hebt overwonnen. Om die angst te overwinnen kun je beter klein beginnen. Zoals jezelf al zei: voortdurend proberen een praatje te maken met vreemde mannen en eraan wennen.
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:06:00 #185
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96500224
quote:
Als je eerst enthousiast doet en daarna heel gesloten reageert denkt die kerel gewoon dat 'ie een blauwtje gelopen heeft. Dat je ergens op afgeknapt bent ofzo. Zolang je dat blijft doen bij kerels die je leuk vindt ga je niet verder komen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96500312
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:55 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wat ik zelf lastig vind, is dat je ook veel leert van nare ervaringen, terwijl je van nare ervaringen niets mag leren. Je hoort alles te vergeten. Want anders reageer je niet goed. Je hoort neer te kijken op mensen met problemen, je hoort moralistisch te denken, je hoort meelopers gedrag te erkennen als het goede. Er is ook veel irritants aan midden in het leven staan.

Minnemin bewonderd het juist en wil aanhaken. Dan moet je jezelf gedragen als de mensen waar je bij wilt horen. Jezelf goed kleden, goed verzorgen, hard werken aan je toekomst en daarover enthousiast kletsen.
Klopt; om midden in het leven te staan moet je je inderdaad zo opstellen. Maar kun je ook op een andere manier echt gelukkig worden? Juist de delen waarbij je afwijkt van de stroom, maken je ongelukkig en leiden tot problemen...
  zondag 8 mei 2011 @ 12:09:28 #187
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96500316
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

De vrouwen die hier voortdurend aangeven dat ze willen neuken, hebben nog heel wat eisen hoor. Dat is ook zo irritant eraan. Ze lopen iedereen te frustreren en dat interesseert ze weer geen ruk.
The view from nowhere.
pi_96500345
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:32 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jij komt toch uit een showbizz achtige subcultuur? Waren je ouders geen BNN'ers? Is het daar erg schijnheilig, met facade poetserij, dramaqueens, etc? Vind je het leuk of knap je erop af?
Nee joh, ik weet niet hoe je erbij komt maar ik denk dat je mij verward met iemand anders. Het is wel zo dat mijn zusje model is, die heeft wel eens in beroemde bladen gestaan (of ja beroemd, de Grazia bijv.) als model voor kleding of make-up. Maar zij is zelf niet ''beroemd''. En door haar kunnen wij bijv. wel gratis naar de Miljonair Fair of professionele catwalk shows en dat soort dingen, maar ik heb d'r verder niet veel mee te maken en zij leidt ook een normaal leven. Dus nee. :)
  zondag 8 mei 2011 @ 12:12:57 #189
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96500420
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De vrouwen die hier voortdurend aangeven dat ze willen neuken, hebben nog heel wat eisen hoor. Dat is ook zo irritant eraan. Ze lopen iedereen te frustreren en dat interesseert ze weer geen ruk.
Ze geilen op die aandacht en lachen zich kapot
14 SHADES OF GREY
pi_96500487
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je kunt best een aantal keren falen, als het maar uitprobeert op plekken waar ze je niet kennen. Volgens mij kun jij best gevat zijn en dat volhouden, als je die angst eenmaal hebt overwonnen. Om die angst te overwinnen kun je beter klein beginnen. Zoals jezelf al zei: voortdurend proberen een praatje te maken met vreemde mannen en eraan wennen.
Joh dat is wat er zelf van maakt hoor niet je omgeving. Schijnbaar ben je zelf bang om op je bek te gaan (excusez le mot) en dat je daarvan maakt dat de omgeving het moeilijk vind maar geloof me het kan de omgeving echt niet boeien of je fout maakt of niet.
Die hebben wel wat andere dingen aan hun hoofd , dan druk te maken over wat een ander doet.
pi_96500536
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ze geilen op die aandacht en lachen zich kapot
Vrouwen horen imho ook niet thuis in dit topic (als hulpzoekende!), omdat ze eigenlijk helemaal niet willen versieren. Ze willen versierd worden, en daar horen weer heel andere tips en adviezen bij. Maargoed, omdat er geen topic is "Als versierd worden niet zo makkelijk gaat", vind ik het persoonlijk niet erg.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:18:46 #192
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96500617
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:09 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klopt; om midden in het leven te staan moet je je inderdaad zo opstellen. Maar kun je ook op een andere manier echt gelukkig worden? Juist de delen waarbij je afwijkt van de stroom, maken je ongelukkig en leiden tot problemen...
Er is niets mis met jezelf aanpassen, tenzij de meute zelf zich hufterig begint te gedragen en moet daarin meedoen. Het normale is vaak zo lomp. Als je het leven wilt begrijpen (en dat vind ik leuk), dan zijn de alledaagse categorietjes zo uitsluitend en onbenullig. Hierarchie vorming in groepen is zo'n primitief geneuzel. Het strategische machtspel is zo stiekum aggressief. Ik vind het altijd zo zielig voor de rest en probeer daarom iedereen meet te nemen, ipv zo goed mogelijk voor mijzelf te zorgen.

Ja, je kunt ook echt gelukkig worden/zijn als je aan de zijlijn staat. Je moet er wel een paar gelijkgestemde bij zoeken en een eigen inkomen hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door deelnemer op 08-05-2011 12:30:59 ]
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:21:13 #193
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96500698
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Vrouwen horen imho ook niet thuis in dit topic (als hulpzoekende!), omdat ze eigenlijk helemaal niet willen versieren. Ze willen versierd worden, en daar horen weer heel andere tips en adviezen bij. Maargoed, omdat er geen topic is "Als versierd worden niet zo makkelijk gaat", vind ik het persoonlijk niet erg.
Wat een bullshit, vrouwen willen net zo goed een man versieren.
14 SHADES OF GREY
pi_96500711
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja maar als die vrouwen er niet waren , dan kregen jullie geen tips vanuit de kant van vrouwen en zou het ook gauw een beetje een sneu topic worden met geklaag dat het niet lukt. :Y
pi_96500810
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat een bullshit, vrouwen willen net zo goed een man versieren.
Dat is mijn perceptie van hoe het werkt. Ik ben nooit versierd door een vrouw; ik heb niet eens ooit een poging daartoe meegemaakt. Ook heb ik het nooit in mijn omgeving gezien. Daarentegen hoor ik altijd dat ik als man meer initiatief moet nemen om vrouwen te versieren. Ik geloof pas dat vrouwen ook mannen versieren zodra ik het in het echte leven meemaak... mijn visie: vrouwen willen liever versierd worden dan zelf versieren.

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:21 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja maar als die vrouwen er niet waren , dan kregen jullie geen tips vanuit de kant van vrouwen en zou het ook gauw een beetje een sneu topic worden met geklaag dat het niet lukt. :Y
Vandaar dat ik zei; ze horen hier niet thuis als hulpzoekende op dit vlak. Uiteraard kunnen ze wel goede raadgevers zijn.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:24:57 #196
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96500822
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:14 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Joh dat is wat er zelf van maakt hoor niet je omgeving. Schijnbaar ben je zelf bang om op je bek te gaan (excusez le mot) en dat je daarvan maakt dat de omgeving het moeilijk vind maar geloof me het kan de omgeving echt niet boeien of je fout maakt of niet.
Die hebben wel wat andere dingen aan hun hoofd , dan druk te maken over wat een ander doet.
As je strategisch handig wilt opereren, moet je beseffen dat je reputatie belangrijk is. Niet onzeker gaan lopen klungelen in een omgeving waar je voor vol wil worden aangezien.
The view from nowhere.
pi_96500881
Toch vind ik het maar raar, ik word regelmatig aangesproken door onbekende vrouwen (van mijn leeftijd). Gewoon op feestjes maar ook wel eens bij de bushalte, bij de cafetaria, op mijn stage/werk of van dat soort alle daagse plekken. Terwijl ik (en dat weet ik) een erg gesloten houding heb, en soms best onzeker overkom.
pi_96500898
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

As je strategisch handig wilt opereren, moet je beseffen dat je reputatie belangrijk is. Niet onzeker gaan lopen klungelen in een omgeving waar je voor vol wil worden aangezien.
Nee , dat ben ik zo oneens als je strategisch wilt zijn moet je juist geen reet boeien wat een ander denkt en ook niet eens nadenken over reputatie.
Ik denk namelijk juist als je over reputatie gaat nadenken dat je dan juist onzeker gaat lopen klungelen.
pi_96500993
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch vind ik het maar raar, ik word regelmatig aangesproken door onbekende vrouwen (van mijn leeftijd). Gewoon op feestjes maar ook wel eens bij de bushalte, bij de cafetaria, op mijn stage/werk of van dat soort alle daagse plekken. Terwijl ik (en dat weet ik) een erg gesloten houding heb, en soms best onzeker overkom.
Nou, van harte gefeliciteerd met je gelukkige leven.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:32:37 #200
341159 WinterBreeze
pi_96501043
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:31 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nou, van harte gefeliciteerd met je gelukkige leven.
Met zo'n gesloten denkraam kom je ook niet heel ver -O-

Als je een zeldzaam goed wil zijn, wees dan de man die durft toe te geven dat hij het misschien verkeerd heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')