Als ik het niet dacht, ik voed een trol. Lantefant is een oude, dikke, kalende man!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
tijdens Handelingen ben ik wel gewoon geil ( oh wat een heftig woord) hoor, dat is zo overweldigend allemaal, lekker overleveren aan dat fysieke... hmmmmmmm
hmmmmmmmmmmmmmmm
Je hoeft ook niet je seksuele ervaringen te omschrijven; gewoon wat je hebt meegemaakt qua versieren de afgelopen tijd. Hoe het loopt?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik weet niet..
Ik vind het iig niks om zo openbaar over mijn seksuele ervaringen te praten, wel iets voor Lantefant, neem ik aan.
als ik een passend synoniem voor "geil" had gevonden, was dat anders geweestquote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht, ik voed een trol. Lantefant is een oude, dikke, kalende man!
Met blauwe ogen!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht, ik voed een trol. Lantefant is een oude, dikke, kalende man!
Nietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet je seksuele ervaringen te omschrijven; gewoon wat je hebt meegemaakt qua versieren de afgelopen tijd. Hoe het loopt?
Nee, ik vind je sowieso al een trol.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
als ik een passend synoniem voor "geil" had gevonden, was dat anders geweest
zucht
Ja, en met lege, nietszeggende (goud)vis ogen!quote:
Goed. Ik heb een vriendin.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet je seksuele ervaringen te omschrijven; gewoon wat je hebt meegemaakt qua versieren de afgelopen tijd. Hoe het loopt?
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
als ik een passend synoniem voor "geil" had gevonden, was dat anders geweest
zucht
En hoe heb je dat gefixt?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, ik vind je sowieso al een trol.
[..]
Ja, en met lege, nietszeggende (goud)vis ogen!
[..]
Goed. Ik heb een vriendin.
Oh. Vandaag. Jongens ( twee) tegen mijn moeder: "So mooie dochter heb u. Mooie dochter. So". Tja.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nog beterquote:
En waren ze leuk die jongens?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Vandaag. Jongens ( twee) tegen mijn moeder: "So mooie dochter heb u. Mooie dochter. So". Tja.
nee geen persoonlijke interesse in jou, maar wel in jou type schattige meisjes en dergelijkequote:Op zondag 8 mei 2011 11:16 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat interesse in mijn verhaal was, niet zozeer in mijen je bent wel wat jong, MLiG, denk je dat we elkaar iets te bieden hebben?
Ik wil deze persoon echt een keer in real life meemaken.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Vandaag. Jongens ( twee) tegen mijn moeder: "So mooie dochter heb u. Mooie dochter. So". Tja.
Goed adviesquote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet veel gedaan. Gewoon mezelf gebleven..
Hoe wordt je dat vraag ik me af? Ik ben wel blij met mezelf omdat ik vooral kijk naar de positieve kanten van mij zelf. Maar het lijkt me heel lastig als je dat niet bent om er uit te komen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed adviesmoet je wel blij zijn met jezelf
Geen geile wijven meer aangeduwd, maar ik heb mij prima vermaaktquote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nou, brand los over je overwinningen zou ik zeggen. Hoe waren je koninginnedag en bevrijdingsdag in Roermond?
Helaas kan je alleen zelf die knop om zetten en veranderen, dat kan niemand anders voor je doen. Ze kunnen wel helpenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe wordt je dat vraag ik me af? Ik ben wel blij met mezelf omdat ik vooral kijk naar de positieve kanten van mij zelf. Maar het lijkt me heel lastig als je dat niet bent om er uit te komen.
Kost vooral heel veel tijd. Tijd en jezelf ontwikkelen in de goede richting... althans dat is wat ik probeer.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe wordt je dat vraag ik me af? Ik ben wel blij met mezelf omdat ik vooral kijk naar de positieve kanten van mij zelf. Maar het lijkt me heel lastig als je dat niet bent om er uit te komen.
Oke, je echt vermaken is altijd een goede basis. Ik heb me ook wel echt vermaakt die dagen en ook wel een paar leuke dames gesproken... gewoon relax... verder niets gebeurt met die meiden. Heeft nog wat tijd nodigquote:Op zondag 8 mei 2011 20:50 schreef Micson het volgende:
Geen geile wijven meer aangeduwd, maar ik heb mij prima vermaaktBij jou?
Eindelijk tijd? Te druk geweest met versieren?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef Raggingbull het volgende:
zo hehe naar eindelijk weer eens tijd te hebben meld ik me weer aanwezig in dit topic voor nu.
Nee druk met school. Veel werken. Erg druk zijn met thuis(broertjes etc.) en enige tijd in mijn vriendin steken natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Eindelijk tijd? Te druk geweest met versieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |