Wie heeft ze ook al eens ooit geprobeerd en zo ja, wat vond je ervan?
(Ik heb btw tot nu toe alleen de naturel versie genomen (zonder dressing, daar houd ik niet van), die vieze zwarte olijven gooi ik er wel uit.)
Persoonlijk vind ik 'm lekker, maar smaken verschillen.
(btw: hoe was je pizza?? )
Dat zijn toch van die bekers waar je die saus door de salade heenrost?
quote:(Off-topic:) Heerlijk!
Op woensdag 19 juni 2002 19:43 schreef MSXUser het volgende:
(btw: hoe was je pizza??)
quote:Is idd het beste wat je er kunt halen!
Op woensdag 19 juni 2002 19:43 schreef B1tchwax het volgende:
En als ik er dan heen gesleept word neem ik een quarterpounder, het enige wat een beetje te eten is
quote:Als je dat lekker vind wel ja.
Hum, vertrouw persoonlijk niet zoveel van de maccy D.. En als ik er dan heen gesleept word neem ik een quarterpounder, het enige wat een beetje te eten isDat zijn toch van die bekers waar je die saus door de salade heenrost?
In principe is dat wel de bedoeling.
Alleen die olijven hoeven niet zo van mij
Het wachten is nu op Stranger...
quote:Ik meen toch echte slablaadjes gegeten te hebben hoor.
Op woensdag 19 juni 2002 19:46 schreef damienfromhell het volgende:
Ik heb ze een keer geproefd in Italie,:r:r
Maar goed het komt waarshijnlijk dat ik verwachte dat er ook daadwerkelijk groente in zaten. Maar het is MacDonalds eten dus het is artificeel eten. Plastic hamburgers, kaas enz.
je moet er van houden.
quote:Klopt, dekseltje eraf, dressing erbij pleuren, deksel er weer op, flink schudden en klaar.
Dat zijn toch van die bekers waar je die saus door de salade heenrost?
De McDonalds is maar 150 meter bij de zaak vandaan. Als we echter tijd over hebben, pakken we de auto en rijden we lekker door naar de Burger King (Double Whopper met kaas ).
quote:Van mij ook! Het is echt lekker en je hebt, ondanks dat je naar Mickey D's gaat, toch 't gevoel dat je nog gezond bezig bent.
Op woensdag 19 juni 2002 19:40 schreef postinggirl het volgende:
Mijn nieuwe Mc Donalds-ontdekking
quote:McDonalds in Italie is inderdaad verschrikkelijk. Enige wat je er zonder zorgen kunt bestellen is een colaatje.
Op woensdag 19 juni 2002 19:46 schreef damienfromhell het volgende:
Ik heb ze een keer geproefd in Italie,:r:r
Maar goed het komt waarshijnlijk dat ik verwachte dat er ook daadwerkelijk groente in zaten. Maar het is MacDonalds eten dus het is artificeel eten. Plastic hamburgers, kaas enz.
je moet er van houden.
Indien je in Italie bent, besteed je geld verstandig en ga een pizzeria of een klein restaurantje in. Vaak ben je dan ook nog goedkoper uit.
quote:True, true, mijn favoriet ook!!
Op woensdag 19 juni 2002 19:57 schreef Darkness het volgende:
de Ham/kaas of KIp met de 1000 islands is ook lekker..
quote:It sure is
Op woensdag 19 juni 2002 19:57 schreef Darkness het volgende:
de Ham/kaas of KIp met de 1000 islands is ook lekker..
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 19-06-2002 20:17]
Je kent het vast wel, die kaasblokjes die bij verjaardagen geserveerd worden die van buiten vaak zo uitgedroogd zijn.
quote:Erg zout en een beetje overheersend, maar als je alles goed door elkaar mixt is het wel lekker.
Op woensdag 19 juni 2002 20:18 schreef postinggirl het volgende:
Wat moet ik me bij die stukjes kaas in de ham/kaas-versie precies voorstellen? Beetje zacht en vers? Ik houd dus enkel van vers en romig, anders vind ik het niet lekker.Je kent het vast wel, die kaasblokjes die bij verjaardagen geserveerd worden die van buiten vaak zo uitgedroogd zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 19-06-2002 20:22]
Nieuw! <zucht> ik moet toch echt eens maar van dit soort idiote 'vernieuwingen' gaan bedenken.. Hoe word je makkelijk rijk...
Ik vind de shaker dus helemaaaal niks. Ten eerste als ik een verse salada wil, eet ik die THUIS en niet daar, want daar is ie niet vers. Ten tweede is het een fastfood paleis.....en daar draagt die trage shaker nie echt aan bij.
Nee niks voor mij
quote:Precies, zonder staave loenie ook niet
Op woensdag 19 juni 2002 22:15 schreef Saskiaa het volgende:
Ik vind het maar nix dat het in zo'n beker zit. In die bakjes van voorheen vond ik het een stuk prettiger eten. Nu zit je maar diep te graaien.....
quote:Nu pas ontdekt? Ze zijn best lekker, ook die met ham, kip en kaas. Alleen die met tonijn lust ik niet zo.
Op woensdag 19 juni 2002 19:40 schreef postinggirl het volgende:
Wie heeft ze ook al eens ooit geprobeerd en zo ja, wat vond je ervan?
kutbedrijf.
quote:Nou ik vind de salad shaker toevallig ook heel lekker
Op woensdag 19 juni 2002 19:45 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb 'm één keer gegeten en ik vond 'm best lekker!Alleen die olijven hoeven niet zo van mij
Het wachten is nu op Stranger...
quote:Juist, precies wat ik wou zeggen!! Geef mij de oude salades maar, toen kreeg je i.i.g. méér waar voor je geld.
Op woensdag 19 juni 2002 20:49 schreef ajay het volgende:
De salad shaker is gewoon weer een fijn staaltje marketing. Er zit precies hetzelfde in als in de oude McDonalds salades (minder grammen natuurlijk) tegen een hogere prijs. Verder precies dezelfde dressings. De vorm van de verpakking is gewoon anders en ja hoor weer een ontdekking!
Volgende keer toch maar weer de BigMac (of de Hamburger Royal TS , maar die hebben ze in NL niet)
Maar ik ken dus echt niemand die die 1000 islands dressing niet de lekkerste vind. Waarom gooien ze die andere er niet gewoon uit?
quote:Ze zijn E2,50 alleen de naturelversie is geloof ik iets goedkoper. En de dressing krijg je er gratis bij.
Ze zijn wel asociaal duur trouwens, 6 piek ofzo voor zo';n ding? die dressing is F. 1,50 ofzo?!'?
quote:In Ham/Kip salade zit helemaal geen mais!!
Op donderdag 20 juni 2002 09:58 schreef Charys het volgende:
Salade is zo lekker, maar die van de Mac vind ik wel zo ranzig, geen smaak, en er zit maïs in.. in alle 3
Als er iets is wat ik niet lust is het maïs, en eruit halen helpt niet, want de hele salade smaakt er toch nog wel naar.....
quote:1000 islands èn fijne kruiden zijn allebei erg populair.
Op donderdag 20 juni 2002 10:55 schreef Lorelei het volgende:
[...]
Maar ik ken dus echt niemand die die 1000 islands dressing niet de lekkerste vind. Waarom gooien ze die andere er niet gewoon uit?
Maar de McSaladShaker is gewoon lekkerrr!!!
quote:Ik heb er anders net nog ¤ 2,70 voor betaald (Ham/Kip + 1000 Islands).
Op donderdag 20 juni 2002 13:08 schreef galadriel het volgende:
Ze zijn E2,50 alleen de naturelversie is geloof ik iets goedkoper. En de dressing krijg je er gratis bij.
quote:Ik lees al dat er geen vegetariërs hier rondlopen.... De Vinaigrette dressing is de enige die plantaardig is, dus watr voor keus zou ik nou maken.... Moet wel steeds dat stuk ei eruit wippen uit de naturel...
Op donderdag 20 juni 2002 13:08 schreef galadriel het volgende:1000 islands èn fijne kruiden zijn allebei erg populair.
Ik snap niet waarom ze de Vinaigrette (of hoe je dat ook schrijft) er niet uitgooien, ik heb die in de anderhalf jaar dat ik daar nu werk (oke, maar 1 dag in de week, maar toch) misschien twee keer verkocht. vieze zure bende
Ben blij dat ik niet meer zo vaak bij big M kom.
quote:Dan ken je nu de eerste. Ik vind de bluecheesedressing persoonlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder (en de vinagrette trouwens ook)
Op donderdag 20 juni 2002 10:55 schreef Lorelei het volgende:
quote:Als we een telling gaan opzetten, count me in, number 2.!!
Op donderdag 20 juni 2002 15:17 schreef Tinkepink het volgende:[..]
Dan ken je nu de eerste. Ik vind de bluecheesedressing persoonlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder (en de vinagrette trouwens ook)
Overgens wie luste er ookalweer geen dressing? Dan heeft zo'n shaker ook weinig nut.
Ik vin die salled dingen nie echt wat...
Maar die Muffin...DAMN, wattissie lekker...
quote:Ja zijn die echt lekker? Ik heb me altijd al afgevraagd of die dingen een beetje te eten zijn, maar ben er eigenlijk nooit aan toegekomen eentje te proberen (mede omdat ze maar tot half 12 ofzo verkrijgbaar zijn). Maar toch maar eens een keertje proberen dan!
Op vrijdag 21 juni 2002 16:08 schreef McCain het volgende:
* McCain is totaal weg van de Egg McMuffin....Ik vin die salled dingen nie echt wat...
Maar die Muffin...DAMN, wattissie lekker...
Sorry, dit is natuurlijk offtopic, maar ja
In het begin maakte ze ze trouwens overal anders. De eerste keer dak er eentje nam had ik naturel en dus met kaasblokjes. Bij een andere Mac vroeg ik dus naturel, omdat ik die kaas wel weer wilde en toen zat het er dus niet in. Dus tegenwoordig vraag ik gewoon: 'de salade met kaasblokjes!' Alleen de ei mik ik eruit, vind dat altijd zo overheersen.
Qua versheid vind ik het niet slecht, volgens mij is het daar wel redelijk mee gesteld. Ze komen altijd vers over tenminste..
dressing erop; deksel erop en schudden.. tja leuk die dressing alleen in het deksel en niet door de sla
Tot zover deze verder uiterst selectieve vegetariër.
quote:ik zal wel pech hebben ofzo want de laatste keren dat ik hem nam was het een en al stronk en daar zit ik niet op te wachten
Op woensdag 19 juni 2002 20:35 schreef DarkElf het volgende:
Tonijn met 1000 island dressing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |