abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96916461
Ja ja blabla ok, nou, ik had gewoon gehoopt op een iets doordachtere reactie, dan zo'n alfamannetjes batsbeurt-reactie.

En ik miep er totaal niet over, ik accepteer het, leef er mee en heb ondanks de afwijzing een gezellige middag gehad. Ik weet niet wat er verder nog te leren valt?
Sowieso is er geen protocol of leermethode, want ieder meisje is anders en er is geen manier van aanpakken, stappenplan, waardoor ze je opeens wel ziet zitten.

Oh en uh.. ik ben geboren als meisje, dus batsen had er toch niet in gezeten :')
tastes like innocent vegetables
  maandag 16 mei 2011 @ 23:22:09 #102
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96918783
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik wacht ttrouwens even op je mede smartass Black_Ninja die toch echt volhield dat het geen friendszone was.
Hier is die smart-ass.

In de eerste plaats, Klote voor je Broccolibeer! Ik had het je gegund en eerlijk gezegd had ik ook meer verwacht. Achteraf is het makkelijk praten en bekijk je dingen op een andere manier maar daar doe je niks aan. Je hebt het geprobeerd, je bent er voor gegaan en je hebt je antwoord. Auw, kut, klote en door gaan :) dat is het belangrijkste. Je praat al over de volgende chicks dus het gaat goed ;)

@scorpie:
Doe eens normaal man, deze keer had je gelijk. Whoeptiedoe! Je kan beer ook een hart onder de riem steken omdat hij toch net een blauwtje heeft gelopen. Maar jouw ego is belangrijker en groter en ondanks dat we daar niet om heen kunnen lopen moeten we het van jou toch even allemaal komen strelen. Sorry pas ik voor, in mijn ogen geeft het maar weer aan hoe klein je bent.

Gekke vraag scorpie, hoe veel echte relaties heb je gehad en hoelang duurde deze? Ben wel benieuwd of zo'n alfa patser iets serieus kan opbouwen...
Domo Arigato!
  maandag 16 mei 2011 @ 23:23:21 #103
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96918866
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef BroccoliBeer het volgende:
Ja ja blabla ok, nou, ik had gewoon gehoopt op een iets doordachtere reactie, dan zo'n alfamannetjes batsbeurt-reactie.

En ik miep er totaal niet over, ik accepteer het, leef er mee en heb ondanks de afwijzing een gezellige middag gehad. Ik weet niet wat er verder nog te leren valt?
Sowieso is er geen protocol of leermethode, want ieder meisje is anders en er is geen manier van aanpakken, stappenplan, waardoor ze je opeens wel ziet zitten.

Oh en uh.. ik ben geboren als meisje, dus batsen had er toch niet in gezeten :')
Gelijk heb je. Je hebt het goed opgenomen en nu ga je weer door. Jullie zijn nog vrienden dus in dat opzicht is er weinig verloren alleen zal je bepaalde dingen nooit mogen bij haar maar ach er komt wel weer een ander ;)
Domo Arigato!
pi_96919018
Ik zit al negen jaar in mijn derde relatie, en woon al drie jaar samen. Daarvoor twee keer een jaar een relatie gehad. Nog iets meer te vragen, of ga je nu janken dat je het niet gelooft? Blijkbaar heb je een beetje last van een minderwaardigheidscomplex met je alfa mannetje opmerkingen, of je bent een keer anaal verkracht door eentje, want blijkbaar zit het je hoog dat ik je even wijs op je foutieve observatie. Daarnaast ben ik alles behalve een alfa mannetje, maar jouw retorisch talent kennende ga je nu vast roepen dat ik lieg.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 23:25:34 ]
  maandag 16 mei 2011 @ 23:32:20 #105
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96919549
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit al negen jaar in mijn derde relatie, en woon al drie jaar samen. Daarvoor twee keer een jaar een relatie gehad. Nog iets meer te vragen, of ga je nu janken dat je het niet gelooft? Blijkbaar heb je een beetje last van een minderwaardigheidscomplex met je alfa mannetje opmerkingen, of je bent een keer anaal verkracht door eentje, want blijkbaar zit het je hoog dat ik je even wijs op je foutieve observatie. Daarnaast ben ik alles behalve een alfa mannetje, maar jouw retorisch talent kennende ga je nu vast roepen dat ik lieg.
De rede dat ik je een enorm alfa mannetje vind is dat je hier altijd enorm agressieve posts plaats doordrenkt van de negatieve uitlatingen over andere. Jij bent altijd de alles ziende, Jij bent altijd de betere, Jij bent de beste, Jij..... Wordt je daar zelf nooit moe van? Ik heb mezelf niets te bewijzen. Als ik er naast zit, zit ik er naast en dan ben ik bereid om dat toe te geven. Ik had niet verwacht dat je in een relatie kon zitten, laat staan een dergelijke lange relatie. Moet wel toegeven dat ik niet weet hoe je in het echt bent en er zijn genoeg internet helden die in het dagelijks leven nog niet eens hun sokken mogen aantrekken zonder daar toestemming voor te hebben gevraagd bij moeders de vrouw maar daar hebben we het niet over.

Maar mijn advies aan jou is iedergeval om die zwarte bril eens af te zetten of te verwisselen met iets met een tintje meer roze er in. De wereld is geen mooie plek maar niet alles is bedorven. Probeer een keer een vriendelijke post te maken in dit soort topics, of probeer je toon iedergeval een tikje vriendelijker te maken, dan zul je zien dat mensen je plots een stuk aardiger vinden :)
Domo Arigato!
  maandag 16 mei 2011 @ 23:33:09 #106
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96919600
oww en mijn poepertje is nog altijd een sterretje dat puur een uitgang is dus no worry daar ligt het niet aan ;)
Domo Arigato!
pi_96919794
Ik reageer niet agressief, vind ik zelf dan. Ik reageer eerlijk, zeg wat ik denk en zeg het als ik het ergens niet mee eens ben. Ben je dan gelijk een alfa mannetje? Ik kan bot uit de hoek komen, en mijn opmerking richting jou was om je een beetje op stang te jagen.
Verder heb jij teveel van wat ik 'mis' en vice versa.
  maandag 16 mei 2011 @ 23:40:43 #108
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96920126
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:35 schreef Scorpie het volgende:
Ik reageer niet agressief, vind ik zelf dan. Ik reageer eerlijk, zeg wat ik denk en zeg het als ik het ergens niet mee eens ben. Ben je dan gelijk een alfa mannetje? Ik kan bot uit de hoek komen, en mijn opmerking richting jou was om je een beetje op stang te jagen.
Verder heb jij teveel van wat ik 'mis' en vice versa.
Met alle respect :P 10x betere reactie! ^O^

En je hebt wel gelijk over eerlijk zijn en daar is ook niks mis mee, misschien ietsje tactischer soms maar ieder zijn ding :) Ik heb misschien weer een te veel aan "zachte heelmeester" in me en soms stinkt het daardoor een beetje maar ik ken ook wel een paar positieve situaties in deze dus dat had ook gekund :)

Wat mij betreft laten we de waarheid in het midden en laten we de modder op de grond in plaats van er mee te gooien :)
Domo Arigato!
pi_96920725
Ik wist het al toen ze zei dat ze twijfelde. Het is bij mij graag of niet hoor. 100% overtuiging en anders houdt t op.
pi_96946352
Irritant man. Ken dat wel, ''weet het niet zeker'' ik vebreek dan meteen al het contact, om ze vervolgens weer terug te zien komen. Erg verwarrend allemaal :{

Maar ze vind je tenminste wel leuk dat zie je wel aan hoe je ze vasthield enzo, zoen haar gewoon een keertje, die look op der gezicht is dan gewoon priceless :')
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_96959523
*leeft mee met TS*

Jammer TS, ik hoop voor je dat je het inderdaad zo goed oppakt als je schrijft, want je hebt er toch aardig tijd en aandacht in zitten. Bovendien ben ik benieuwd of jou het wel goed lijkt om nu als vrienden verder te gaan. Heb zelf eens zoiets meegemaakt en toen de vriendschap ook maar verbroken, anders zat ik er telkens maar soort van tegenaan te hikken. (Alhoewel, nu ik dit schrijf bedenk ik me dat ik gezegd had dat ik later wel weer eens contact met haar zou opnemen :P)

Anyway, laat je hier niet door ontmoedigen, volgende keer beter. Je hebt gelukkig je lessen wel geleerd. Er teveel tijd over laten groeien werkt sowieso nooit..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')