Hier is die smart-ass.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik wacht ttrouwens even op je mede smartass Black_Ninja die toch echt volhield dat het geen friendszone was.
Gelijk heb je. Je hebt het goed opgenomen en nu ga je weer door. Jullie zijn nog vrienden dus in dat opzicht is er weinig verloren alleen zal je bepaalde dingen nooit mogen bij haar maar ach er komt wel weer een anderquote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef BroccoliBeer het volgende:
Ja ja blabla ok, nou, ik had gewoon gehoopt op een iets doordachtere reactie, dan zo'n alfamannetjes batsbeurt-reactie.
En ik miep er totaal niet over, ik accepteer het, leef er mee en heb ondanks de afwijzing een gezellige middag gehad. Ik weet niet wat er verder nog te leren valt?
Sowieso is er geen protocol of leermethode, want ieder meisje is anders en er is geen manier van aanpakken, stappenplan, waardoor ze je opeens wel ziet zitten.
Oh en uh.. ik ben geboren als meisje, dus batsen had er toch niet in gezeten
De rede dat ik je een enorm alfa mannetje vind is dat je hier altijd enorm agressieve posts plaats doordrenkt van de negatieve uitlatingen over andere. Jij bent altijd de alles ziende, Jij bent altijd de betere, Jij bent de beste, Jij..... Wordt je daar zelf nooit moe van? Ik heb mezelf niets te bewijzen. Als ik er naast zit, zit ik er naast en dan ben ik bereid om dat toe te geven. Ik had niet verwacht dat je in een relatie kon zitten, laat staan een dergelijke lange relatie. Moet wel toegeven dat ik niet weet hoe je in het echt bent en er zijn genoeg internet helden die in het dagelijks leven nog niet eens hun sokken mogen aantrekken zonder daar toestemming voor te hebben gevraagd bij moeders de vrouw maar daar hebben we het niet over.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit al negen jaar in mijn derde relatie, en woon al drie jaar samen. Daarvoor twee keer een jaar een relatie gehad. Nog iets meer te vragen, of ga je nu janken dat je het niet gelooft? Blijkbaar heb je een beetje last van een minderwaardigheidscomplex met je alfa mannetje opmerkingen, of je bent een keer anaal verkracht door eentje, want blijkbaar zit het je hoog dat ik je even wijs op je foutieve observatie. Daarnaast ben ik alles behalve een alfa mannetje, maar jouw retorisch talent kennende ga je nu vast roepen dat ik lieg.
Met alle respectquote:Op maandag 16 mei 2011 23:35 schreef Scorpie het volgende:
Ik reageer niet agressief, vind ik zelf dan. Ik reageer eerlijk, zeg wat ik denk en zeg het als ik het ergens niet mee eens ben. Ben je dan gelijk een alfa mannetje? Ik kan bot uit de hoek komen, en mijn opmerking richting jou was om je een beetje op stang te jagen.
Verder heb jij teveel van wat ik 'mis' en vice versa.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |