quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:43 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon negeren tot ze contact met je zoekt.
Nadat ze net heeft gezegd dat "ze het niet weet". Dan is het al helemáál raar en ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
Rechtstreeks naar je doel.
Dan weet je waar je aan toe bent.
En zij ook.
Hoort erbij.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:48 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Nadat ze net heeft gezegd dat "ze het niet weet". Dan is het al helemáál raar en ongemakkelijk.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:53 schreef Black_Ninja het volgende:
Vraag haar uit voor een echte date. Dus zeg letterlijk dat je wil daten met haar. Dan kan je nogsteeds gewoon wat leuks gaan doen maar tegelijkertijd zet je iets meer druk op het feit dat je meer wilt. Het heeft voor mij gewerkt
Hier en ook in mijn topic... Kan jij het leven ook op een positieve manier bekijken of is alles en iedereen kut in jouw ogen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:16 schreef tonyfaileronie het volgende:
Ze weet het niet = Ze weet het wel maar ze vindt het zielig om je keihard af te wijzen.
Je hebt zeker weinig ervaring hiermee? Als een meisje het niet weet is dat gewoon een afwijzing. Kun je wel wanhopig nog dingen proberen maar dat heeft toch geen zin.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:25 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hier en ook in mijn topic... Kan jij het leven ook op een positieve manier bekijken of is alles en iedereen kut in jouw ogen?
Waarom vat je mijn commentaar zo persoonlijk op? Jij doet je verhaal en ik geef mijn mening.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:25 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hier en ook in mijn topic... Kan jij het leven ook op een positieve manier bekijken of is alles en iedereen kut in jouw ogen?
Ach misschien niet alleen naar jou toe maar het begint me op te vallen dat vooral hier in het R&P gedeelte mensen alleen maar negatief kunnen doen. En op een gegeven moment slaat het gewoon nergens op. In mijn topic ook, ik heb de date, zij was heel vrolijk en open er over en wat krijg je als reactie daar op? Ja ze houdt je aan het lijntje, ze meent het toch niet, enz. Kom op, kan je dan niet gewoon blij zijn voor iemand dat het dan toch is goed gekomen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:32 schreef tonyfaileronie het volgende:
[..]
Waarom vat je mijn commentaar zo persoonlijk op? Jij doet je verhaal en ik geef mijn mening.
Ik heb juist het idee dat mannen het altijd heul goed weten en vrouwen altijd meer over de lange termijn/consequenties nadenken en daarmee meer piekeren. Maar goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:38 schreef Scorpie het volgende:
Een vrouw die niet weet wat ze wilYeah right. Ze heeft allang gekozen, maar ze wil je niet kwetsen.
Goede postquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:43 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ach misschien niet alleen naar jou toe maar het begint me op te vallen dat vooral hier in het R&P gedeelte mensen alleen maar negatief kunnen doen. En op een gegeven moment slaat het gewoon nergens op. In mijn topic ook, ik heb de date, zij was heel vrolijk en open er over en wat krijg je als reactie daar op? Ja ze houdt je aan het lijntje, ze meent het toch niet, enz. Kom op, kan je dan niet gewoon blij zijn voor iemand dat het dan toch is goed gekomen?
Hier hetzelfde, ze geeft aan dat ze zelf twijfelt. Genoeg dames die een goede vriendschap niet op het spel willen zetten voor een mogelijkheid tot relatie. Maar nee, direct is alles zwart en slecht. Geef iemand nou eens opbouwende kritiek over wat hij als opties heeft om de Nee/misschien om te zetten naar een JA! in plaats van iemand alleen maar de grond in te stampen.
Sorry ik moest het even kwijt...
Heb je helemaal gelijk in. Ik zie absoluut geen rede om gelijk te denken dat het een mission impossible is. Probeer gewoon het contact iets meer te verschuiven van vriendschappelijk naar "ik wil proberen iets meer te zijn" via zoals ik al zei het daten. Mocht ze het daar moeilijk mee hebben kan je aangeven dat het puur een naampje is en als ze er erg mee zit dat het alsnog gewoon een gezellige avond genoemd kan worden. Maar zo beweeg je haar wel in de richting die jij graag wilt. Niet te veel druk uit oefenen natuurlijk dan jaag je haar alleen maar weer weg.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:44 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat mannen het altijd heul goed weten en vrouwen altijd meer over de lange termijn/consequenties nadenken en daarmee meer piekeren. Maar goed
Ben het ook eens met je hoor, dat er mensen zijn die alleen op Fok! zitten om te fokken, maar ik heb daar wel een soort filter voor, dus ik voel me nu niet zwaar beledigd hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dank jeBlij om te horen dat er meer mensen zo over denken
Lijkt mij wel eerlijk gezegd. Ga gewoon op een date met haarquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:51 schreef BroccoliBeer het volgende:
Maar jongens, even he: Als een meisje je knuffelt uit zichzelf en ook hele lange knuffels en nutteloze smsjes en handjes vastpakken beantwoordt, dan ziet ze toch heus wel íets in je?
Ze ziet je gewoon als vriend, man.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:52 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Ben het ook eens met je hoor, dat er mensen zijn die alleen op Fok! zitten om te fokken, maar ik heb daar wel een soort filter voor, dus ik voel me nu niet zwaar beledigd hoor!
Ik voel me ook niet zo zeer beledigd maar het is gewoon irritant dat je een serieus topic wilt starten met een vraag om advies en binnen 10 posts zit je topic vol met negatieve reacties en gaat het over niks anders dan dat je er mee moet stoppen en naar een ander vrouwmens moet rennen omdat je alleen een vrouw kan krijgen als ze gelijk met de benen wijdt gaat. Maar goed inderdaad dat is FOK!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:52 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Ben het ook eens met je hoor, dat er mensen zijn die alleen op Fok! zitten om te fokken, maar ik heb daar wel een soort filter voor, dus ik voel me nu niet zwaar beledigd hoor!
Misschien wacht ze op een speciaal moment en wil ze niet "ff snel" buiten de kroeg een relatie aangaan. Neem d'r mee uit, één-op-één, zonder andere mensen erbij, lekker eten bijvoorbeeld, en vraag het dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:51 schreef BroccoliBeer het volgende:
Maar jongens, even he: Als een meisje je knuffelt uit zichzelf en ook hele lange knuffels en nutteloze smsjes en handjes vastpakken beantwoordt, dan ziet ze toch heus wel íets in je?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:52 schreef BroccoliBeer het volgende:
dat er mensen zijn die alleen op Fok! zitten om te fokken
Beste tip tot nu toe. Zij zal dan zelf na een tijdje komen. En doet ze dat niet dan pech (of jij gaat erachter aan).quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:43 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon negeren tot ze contact met je zoekt.
Mijn vriendin is zo'n "ik weet het niet"-meisje en geloof me: die komen echt niet vanzelf. Als jij niets doet, dan gebeurd er niets.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:27 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Beste tip tot nu te. Zij zal dan zelf na een tijdje komen. En doet ze dat niet dan pech (of jij gaat erachter aan).
Neeheeee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:56 schreef BroccoliBeer het volgende:
dus.. gewoon na een week er weer over beginnen en tussendoor wel op dezelfde manier met haar omgaan als voorheen?
Over beginnen moet je natuurlijk niet zien als van "hé dat waar ik het vorige week over had, ben je er al uit?" Maar verpakt in een leuk sms'je inderdaad eens iets opgooien over daten is denk ik wel een goede stap. En of dat pas na een week mag gebeuren? Als je van de week een keer wat leuks ben gaan doen samen kan je het aan het eind van de avond sms'en ofzo...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:56 schreef BroccoliBeer het volgende:
dus.. gewoon na een week er weer over beginnen en tussendoor wel op dezelfde manier met haar omgaan als voorheen?
Ja, een broer ziet ze in je.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:51 schreef BroccoliBeer het volgende:
Goddomme, drinken jullie eerst een liter azijn ofzo voor dat jullie online gaan? Ze weet het nog niet maar geeft wel alle signalen dat ze er over denkt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, een broer ziet ze in je.
twijfel = nee, en om dat bevestigd te krijgen kun je idd een date voorstellen. Hopelijk krijgen wij zure azijnpissers dan ongelijk.
Idd. TS zit in de friendszone denk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, een broer ziet ze in je.
twijfel = nee, en om dat bevestigd te krijgen kun je idd een date voorstellen. Hopelijk krijgen wij zure azijnpissers dan ongelijk.
Azijnpissen is uit, naïef optimisme incluis roze bril maakt een revival mee op het moment.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:59 schreef Scorpie het volgende:
Waarom is het gelijk azijnpissen als je constateert dat de TS blijkbaar niet zo leuk is dat ze zonder twijfels met hem iets kan beginnen?
Hè kut, ik ben dus passé.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Azijnpissen is uit, naïef optimisme incluis roze bril maakt een revival mee op het moment.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Azijnpissen is uit, naïef optimisme incluis roze bril maakt een revival mee op het moment.
Tussen wild enthousiasme en niet leuk zijn zitten vele gradaties. Ik heb zelf een relatie gehad met mijn beste vriendin. Duurde slechts 6 jaar... Dus kom niet bij mij aan dat je niet uit vriendschap verder kan groeien. Daarnaast, denk je dat zij toen ook gelijk wild werd bij het idee om de vriendschap een stap verder te nemen? Daar is de nodige twijfel aan vooraf gegaan, maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:06 schreef conleche het volgende:
[..]
En ontopic: als vrouwen het 'niet weten' zijn ze niet zo heel enthousiast, da's toch wel een voorzichtige conclusie die je mag trekken zonder per se azijn te wateren.
Niemand zegt dat dit niet kan, er zijn alleen wat mensen die zeggen dat over het algemeen genomen twijfel niet goed is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tussen wild enthousiasme en niet leuk zijn zitten vele gradaties. Ik heb zelf een relatie gehad met mijn beste vriendin. Duurde slechts 6 jaar... Dus kom niet bij mij aan dat je niet uit vriendschap verder kan groeien. Daarnaast, denk je dat zij toen ook gelijk wild werd bij het idee om de vriendschap een stap verder te nemen? Daar is de nodige twijfel aan vooraf gegaan, maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.
wedden dat er nu reacties komen in de trant van: "jij was een uitzondering"....
Dit gesproken door een vrouw, dus wat moet je daar nog tegenin brengen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:06 schreef conleche het volgende:
En ontopic: als vrouwen het 'niet weten' zijn ze niet zo heel enthousiast, da's toch wel een voorzichtige conclusie die je mag trekken zonder per se azijn te wateren.
Het helpt iig met de voortgang ja, dat heb je goed, dus dat je het hebt opgebiecht is heel goed geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:27 schreef BroccoliBeer het volgende:
Maar zou het juist niet helpen dat ik het haar gewoon heb gezegd?
Want als ik niks had gezegd was het de hele tijd op het zelfde niveau blijven hangen (beetje sjansberen, beetje plagen), terwijl ze er nu mee geconfronteerd wordt en er over na gaat denken.
ongetwijfeld.quote:Plus, als je weet dat iemand je leuk vindt, ga je ook op een andere manier naar diegene kijken.
Mee eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:43 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ach misschien niet alleen naar jou toe maar het begint me op te vallen dat vooral hier in het R&P gedeelte mensen alleen maar negatief kunnen doen. En op een gegeven moment slaat het gewoon nergens op. In mijn topic ook, ik heb de date, zij was heel vrolijk en open er over en wat krijg je als reactie daar op? Ja ze houdt je aan het lijntje, ze meent het toch niet, enz. Kom op, kan je dan niet gewoon blij zijn voor iemand dat het dan toch is goed gekomen?
Hier hetzelfde, ze geeft aan dat ze zelf twijfelt. Genoeg dames die een goede vriendschap niet op het spel willen zetten voor een mogelijkheid tot relatie. Maar nee, direct is alles zwart en slecht. Geef iemand nou eens opbouwende kritiek over wat hij als opties heeft om de Nee/misschien om te zetten naar een JA! in plaats van iemand alleen maar de grond in te stampen.
quote:
Met flirten kun je ook steeds een stapje verder gaan hequote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:27 schreef BroccoliBeer het volgende:
Maar zou het juist niet helpen dat ik het haar gewoon heb gezegd?
Want als ik niks had gezegd was het de hele tijd op het zelfde niveau blijven hangen (beetje sjansberen, beetje plagen), terwijl ze er nu mee geconfronteerd wordt en er over na gaat denken.
Plus, als je weet dat iemand je leuk vindt, ga je ook op een andere manier naar diegene kijken.
1. je doet nu net alsof je meisjes even kan bestellen. Je moet dan wel iemand vinden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:29 schreef Swaggmon het volgende:
Neem voorlopig met een ander meisje. Als ze jaloers wordt, zeg ik geef je nog 1 kans.
Als ze geen reactie toont, dan had ze ook geen gevoelens voor jou.
Ik vind je leuk werkt als je 13 bent maar ik moet wel bekennen dat als een dame onzeker is of net doet alsof ze blind is voor je avances dat je soms wel moet. Maar TS heeft dat nu gedaan, nu gewoon verder gaan met flirtenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:29 schreef Azreal het volgende:
[..]
Met flirten kun je ook steeds een stapje verder gaan he. Dat is in principe een betere move dan "ik vind je leuk" zeggen.
Misschien iets voor op jullie date?
Of je probeert vriendelijk te zijn en vraagt om leuke updates... Maarja daar hebben we het andere topic dus voorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:18 schreef Garisson72 het volgende:
Uiteraard ten overvloede: hou ons op de hoogte van eventuele vorderingen en pijnlijke updates.
Ja jij bent nu helemaal geconditioneerd op iedere mógelijkerwijs negatieverige reactie op R&P hè. Uiteraard gun ik TS het allerbeste, dus ik hoop dat ze leuk zijn. OK?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:13 schreef Black_Ninja het volgende:
Of je probeert vriendelijk te zijn en vraagt om leuke updates... Maarja daar hebben we het andere topic dus voor
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:53 schreef Black_Ninja het volgende:
Vraag haar uit voor een echte date. Dus zeg letterlijk dat je wil daten met haar. Dan kan je nogsteeds gewoon wat leuks gaan doen maar tegelijkertijd zet je iets meer druk op het feit dat je meer wilt. Het heeft voor mij gewerkt
Ja sorry, inmiddels is me thee op en ben ik weer rustig. Ik had even een zwak momentje. Maar ik moet wel bekennen... Vind je het zelf nou niet vriendelijker klinken op deze manier?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja jij bent nu helemaal geconditioneerd op iedere mógelijkerwijs negatieverige reactie op R&P hè. Uiteraard gun ik TS het allerbeste, dus ik hoop dat ze leuk zijn. OK?
Toppie man, en je hebt haar gelijk gevraagd om vanavond ergens in een club te gaan chillen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:22 schreef BroccoliBeer het volgende:
Hey.
Updateje: Kwam haar vanmiddag tegen in de stad. Ik was met een vriend en we gingen een kado kopen voor iemand dus we waren op weg naar zo'n winkel en ze vroeg of ze mee mocht. Hebben we een beetje gechilled, ze heeft op m'n schouder geleund toen zij op de fiets zat en wij liepen (ja échte shit hey) en ze heeft wel een paar keer naar me gelacht of lang naar me gekeken.. Dus in ieder geval is ze niet bang voor me!
Nee, ik weet dat ze niet kan, omdat ze morgen softbalwedstrijden heeft. Bovendien heb ik donderdag- en vrijdagavond dus al met haar gechilldquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Toppie man, en je hebt haar gelijk gevraagd om vanavond ergens in een club te gaan chillen?
Idd, gelijk aangeboden iets leuks te gaan doen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Toppie man, en je hebt haar gelijk gevraagd om vanavond ergens in een club te gaan chillen?
Dat maakt niet uit. Als je het aanbiedt, toon je interesse in haar gezelschap. Laat haar beslissen of ze daarop ingaat of niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:25 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat ze niet kan, omdat ze morgen softbalwedstrijden heeft. Bovendien heb ik donderdag- en vrijdagavond dus al met haar gechilld
Klinkt als een goed plan. Maar probeer wel van de losse flodder afspraakjes naar iets te gaan wat meer lijkt op iets serieus. Als je dit soort dingen blijft doen eindig je als vriend en niet als Vriend...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:37 schreef BroccoliBeer het volgende:
Ik vraag het nog wel, maar ik wil haar ook niet het gevoel geven dat ze élke dag iets met me moet doen, ook een beetje ademruimte geven; ze heeft me al de halve vakantie gezien en ik heb iedere mogelijkheid aangegrepen om te vragen of ze naar de Pub ging en haar op Bevrijdingsfestival te zien, dus aan kansen aangrijpen heeft het me niet ontbroken.
Misschien vragen of ze na school een keer een ijsje met me wil eten? (heb lessen met haar samen)
Dit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:38 schreef Scorpie het volgende:
Een vrouw die niet weet wat ze wilYeah right. Ze heeft allang gekozen, maar ze wil je niet kwetsen.
Niet in het algemeen waar, mijn vriendin is het levende tegenvoorbeeld.quote:
Mijn ervaring is ook het tegenovergestelde dus ik ben het volledig met papernote eens...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef papernote het volgende:
[..]
Niet in het algemeen waar, mijn vriendin is het levende tegenvoorbeeld.
Zo mee eens. Maar dat komt omdat vrijwel elk persoon van het mannelijk geslacht hier gewend is om afgewezen te worden. Niks van aantrekken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:43 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Niet om je te ontmoedigen maar ik zit bij mijn opleiding met veel vrouwen in de klas en de helft heeft wel eens zo om me heen gestaan / gehangen oid. Veel vrouwen vinden het gewoon fijn om iemand vast te houden oid zonder dat ze meer willen. Snap het ook niet helemaal maar het hoeft echt niet altijd iets te betekenen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:53 schreef BroccoliBeer het volgende:
Hey, updateje:
We gingen gisteren even de moeder van de vriend, waarvan we dus mee naar Friesland mochten afgelopen meivakantie, een bloemetje langsbrengen. Zij was er ook bij.
We gingen aan het aanrecht op de laptop foto's van die week terugkijken.
Ik leunde op het aanrecht en keek mee en zij stond achter me en hield me in de knuffelgreep, met armen op mijn buik en hoofd op mijn rug. Echt gewoon de hele tijd dat we daar stonden (5 minuten ofzo xD?) en ik had mn hand op haar hand.
Dus eh...?
Naja, vanavond zie ik haar in ieder geval weer in de kroeg. Ben benieuwd hoe het loopt. Nog tips?
Vanavond dus gewoon haar even apart proberen te krijgen, gewoon even een praatje maken, dan vragen of ze mee gaat dansen, als ze ja zegt, kan je proberen een stap te zetten, als ze nee zegt heb je denk ik je antwoordquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef BroccoliBeer het volgende:
Ja hoe en wanneer?
D'r hele vriendinnencrew is er vast weer bij.
Wel stom dat ze me zo knuffelt terwijl ze wéét dat ik een crush op 'r heb.
Is het niet juist als een bevestiging bedoeld?
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:58 schreef Skylark. het volgende:
Voor mensen zoals jij die het moeilijk vinden om het kusmoment te creëeren heb ik de handjestruc ontwikkeld.
[ afbeelding ]
Gewoon toepassen bij het ijsjeseten.
niet alle meisjes zijn zoquote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Scorpie het volgende:
Told ya so. Je had er een batsbeurt uit kunnen slepen als je het wat handiger had aangepakt.
Nee, gelukkig is dit meisje totaal anders en wilde ze wel een relatie met je aangaan. O nee wachtquote:
Ik doe niet smart-ass, ik hou gewoon niet van die neuk-mentaliteit, met zogenaamde batsbeurten aangrijpen. Alsof het me daarom is te doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, gelukkig is dit meisje totaal anders en wilde ze wel een relatie met je aangaan. O nee wacht![]()
gast, dit is een leermomentje voor je. Use it, en ga niet smartass doen tegen de mensen die het al wisten, dat heeft geen nut.
Zeg dat dan, en loop niet te miepen over dat meisje en dat ze anders is en crap.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Ik doe niet smart-ass, ik hou gewoon niet van die neuk-mentaliteit, met zogenaamde batsbeurten aangrijpen. Alsof het me daarom is te doen.
Hier is die smart-ass.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik wacht ttrouwens even op je mede smartass Black_Ninja die toch echt volhield dat het geen friendszone was.
Gelijk heb je. Je hebt het goed opgenomen en nu ga je weer door. Jullie zijn nog vrienden dus in dat opzicht is er weinig verloren alleen zal je bepaalde dingen nooit mogen bij haar maar ach er komt wel weer een anderquote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef BroccoliBeer het volgende:
Ja ja blabla ok, nou, ik had gewoon gehoopt op een iets doordachtere reactie, dan zo'n alfamannetjes batsbeurt-reactie.
En ik miep er totaal niet over, ik accepteer het, leef er mee en heb ondanks de afwijzing een gezellige middag gehad. Ik weet niet wat er verder nog te leren valt?
Sowieso is er geen protocol of leermethode, want ieder meisje is anders en er is geen manier van aanpakken, stappenplan, waardoor ze je opeens wel ziet zitten.
Oh en uh.. ik ben geboren als meisje, dus batsen had er toch niet in gezeten
De rede dat ik je een enorm alfa mannetje vind is dat je hier altijd enorm agressieve posts plaats doordrenkt van de negatieve uitlatingen over andere. Jij bent altijd de alles ziende, Jij bent altijd de betere, Jij bent de beste, Jij..... Wordt je daar zelf nooit moe van? Ik heb mezelf niets te bewijzen. Als ik er naast zit, zit ik er naast en dan ben ik bereid om dat toe te geven. Ik had niet verwacht dat je in een relatie kon zitten, laat staan een dergelijke lange relatie. Moet wel toegeven dat ik niet weet hoe je in het echt bent en er zijn genoeg internet helden die in het dagelijks leven nog niet eens hun sokken mogen aantrekken zonder daar toestemming voor te hebben gevraagd bij moeders de vrouw maar daar hebben we het niet over.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit al negen jaar in mijn derde relatie, en woon al drie jaar samen. Daarvoor twee keer een jaar een relatie gehad. Nog iets meer te vragen, of ga je nu janken dat je het niet gelooft? Blijkbaar heb je een beetje last van een minderwaardigheidscomplex met je alfa mannetje opmerkingen, of je bent een keer anaal verkracht door eentje, want blijkbaar zit het je hoog dat ik je even wijs op je foutieve observatie. Daarnaast ben ik alles behalve een alfa mannetje, maar jouw retorisch talent kennende ga je nu vast roepen dat ik lieg.
Met alle respectquote:Op maandag 16 mei 2011 23:35 schreef Scorpie het volgende:
Ik reageer niet agressief, vind ik zelf dan. Ik reageer eerlijk, zeg wat ik denk en zeg het als ik het ergens niet mee eens ben. Ben je dan gelijk een alfa mannetje? Ik kan bot uit de hoek komen, en mijn opmerking richting jou was om je een beetje op stang te jagen.
Verder heb jij teveel van wat ik 'mis' en vice versa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |