Ja, je kunt het beste een stuk of 4 a 5 bij elkaar doen omdat het sociale groepsdieren zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:08 schreef rocky607 het volgende:
ok maar ik heb ook gehoord dat je er beter gelijk 2 kan nemen dat ze anders sneller dood gaan omdat ze zich eenzaam voelen ?? klopt dat![]()
Je maakt een grapje hopelijk? Dat is dus absoluut niet het geval. Syrische hamsters, en dwerghamsters zijn solitaire dieren. Alleen roborovski's kun je per 2 houden maar dan moet je wel een extra hok hebben mochten ze alsnog gaan vechten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:11 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ja, je kunt het beste een stuk of 4 a 5 bij elkaar doen omdat het sociale groepsdieren zijn
Lees die site die ik je gaf dan even door, staat precies beschreven wat ze nodig hebben.quote:
Gewoon zaagsel op de bodem. Hooi hebben hamsters niet veel aan. In het huisje kun je het beste stukjes wc papier doen. Gewoon in stukjes scheuren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:17 schreef rocky607 het volgende:
ja, maar wwat moet ik eerst doen zaagzel of hooi
Draairatten? Worden die beestjes niet duizelig dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:27 schreef rocky607 het volgende:
hai
ik wil een hamster gaan kopen alleen ik weet niet welke
ik moet gaan halen mijn kooi is 60-40-40
ik heb van alles erin 2 draairatten maar welke moet ik nou halen?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:37 schreef rocky607 het volgende:
wie weet nog meer een goede hamster fokkerij in lelystad
Zo da's snel gegaanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:51 schreef rocky607 het volgende:
laat maar ik heb m al gekocht is een hele schattige Russische dwerghamster
en hij is ook tam super cool
Je bent in de war met cavia's. Daar geldt dat wel voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:08 schreef rocky607 het volgende:
ok maar ik heb ook gehoord dat je er beter gelijk 2 kan nemen dat ze anders sneller dood gaan omdat ze zich eenzaam voelen ?? klopt dat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |