Ja ok en als Sharon haar kluisje maar mag houden ben ik tevreden!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb geen pispaal meer
Als Karim maar wint
met winst voor hem, heb ik geen probleem.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb geen pispaal meer
Als Karim maar wint
ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ok en als Sharon haar kluisje maar mag houden ben ik tevreden!
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb geen pispaal meer
Als Karim maar wint
Alle finalisten toch? Dus zal welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ok en als Sharon haar kluisje maar mag houden ben ik tevreden!
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, Karim is veruit mijn favoriet. Aan Sharon erger ik me niet zo, vind Jo de dramaqeeun heel wat graadjes erger. En Flip vind ik een eng mannetje.
quote:
Alleen de laatste drie heb ik begrepenquote:
Ach je bent jong en je wil watquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:22 schreef MargrietV het volgende:
en het kleffe gesmak van Puber Joanna en Puber Flip zorgt dat Madelief constant van teiltjes loopt te sjouwen.
Ik dacht dat Jo hem mocht houdenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:24 schreef Poezewoes het volgende:
Plip het hondje van Jo mag van mij part naar het asiel
begreep dat er maandag nog 1 uitgaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Alleen de laatste drie heb ik begrepen
Ja nummer 4 krijgt niksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Alleen de laatste drie heb ik begrepen
Ja...de finalisten. Maar Flip of Jo gaat er toch uit, dus zit ze veiligquote:
Hoop met je mee!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja...de finalisten. Maar Flip of Jo gaat er toch uit, dus zit ze veilig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |