abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96465743
Ik ben een jongen van 24 jaar, ben bijna afgestudeerd dus dat loopt op zich allemaal en woon op mezelf (op kamers). Toch mis ik de laatste jaren een aantal vrienden. ik heb nu 3 goede vrienden,waarvan er 1tje ver weg woont. En 3 vindt ik wat te weinig, maar wat voor initiatieven kan ik daarvoor ondernemen om dit aantal te kunnen vergroten? Ik vind mezelf niet zo slecht uitzien namelijk.
pi_96465779
Tot nu toe gaat 25% van alles wat je zegt over je eigen uiterlijk, terwijl het er geen reet mee te maken heeft. Dat werkt niet uitnodigend.
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:11:09 #3
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_96465833
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 08:59 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik ben een jongen van 24 jaar, ben bijna afgestudeerd dus dat loopt op zich allemaal en woon op mezelf (op kamers). Toch mis ik de laatste jaren een aantal vrienden. ik heb nu 3 goede vrienden,waarvan er 1tje ver weg woont. En 3 vindt ik wat te weinig, maar wat voor initiatieven kan ik daarvoor ondernemen om dit aantal te kunnen vergroten? Ik vind mezelf niet zo slecht uitzien namelijk.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:21:15 #4
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96465940
Uiterlijk heeft niks te maken met vrienden. Al ben je quasimodo dan kan je nog vrienden maken, maar goed dat was al gezegd.

Sport je? Heb je hobby's? Ga je wel eens stappen?
Domo Arigato!
pi_96465952
3 goede vrienden en hoeveel kennissen ?
pi_96465967
Dat is zeker niet het belangrijkste dat laatste wat ik schreef. Ik hoor het andere mensen weleens zeggen namelijk. Maar ik wil wat aan mijn netwerk doen van vriendschappen. Ik heb weliswaar drie goede vrienden, maar 1 daarvan die zie ik regelmatig de andere 2 wat minder. Ik heb alleen niet echt de power om nieuwe vrienden te maken, terwijl ik best wel veel interesses heb in bepaalde dingen.

-Ja ik ga uit bijna iedere week 1 of 2 keer, maar is vaak met dezelfde persoon.
-Ja ik heb hobbys: fitnessen (maar dat vind ik niet veel aan, wil een teamsport proberen) en ga soms weleens naar house/trance feesten
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:37:15 #7
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96466164
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:23 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik heb alleen niet echt de power om nieuwe vrienden te maken, terwijl ik best wel veel interesses heb in bepaalde dingen.

-Ja ik ga uit bijna iedere week 1 of 2 keer, maar is vaak met dezelfde persoon.
-Ja ik heb hobbys: fitnessen (maar dat vind ik niet veel aan, wil een teamsport proberen) en ga soms weleens naar house/trance feesten
Diep die interesses verder uit. Ga op een vereniging. Ga inderdaad een teamsport doen. En kijk wat meer om je heen op feesten en tijdens het uitgaan. Spreek eens mensen aan, wissel eens telefoonnummers uit en zie waar het toe lijdt :)
Domo Arigato!
pi_96466250
En oja binnenkort begin ik met vrijwilligerswerk in een poppodium. Is nog niet precies bekend wanneer ik begin. Maar ik weet dat het initiatief van mij kant moeten komen, maar vindt het wel lastig om de motivatie tot initiatief te krijgen soms.
  Boks-Chick zaterdag 7 mei 2011 @ 09:44:56 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96466277
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:43 schreef Woussie1987 het volgende:
En oja binnenkort begin ik met vrijwilligerswerk in een poppodium. Is nog niet precies bekend wanneer ik begin. Maar ik weet dat het initiatief van mij kant moeten komen, maar vindt het wel lastig om de motivatie tot initiatief te krijgen soms.
Welnee, die motivatie gaat vanzelf! Goede actie, dat vrijwilligerswerk :Y Gewoon daar lekker jezelf zijn, en tijdens het werk/bakkies doen maak je vanzelf contact. Zijn het tof genoege mensen, dan komen (gelegenheids)vriendschappen vanzelf *O*
lolwut
pi_96466396
Ik probeer in mezelf te investeren. Ik hoef straks nou niet 20 vrienden te krijgen ofzo.
Maar zo n dag als vandaag, het is mooi weer en ik heb zin om wat te doen met iemand. Alleen kunnen ze dit weekend allemaal niet dus ben je steeds op jezelf aangewezen. En ik vind met iemand samen wat doen leuker.
pi_96466456
Ik denk dat dat poppodium al een hele goede zet is hoor!

Het is ook wat lastiger om vrienden te maken als je eenmaal van school af bent. Als ik kijk naar mijn huidige kring zijn dat allemaal mensen die ik van mijn schooltijd ken of mensen die ik via die mensen ken.

Daarnaast nog een aantal vrienden die ik via internet ken. Maar nadeel van mensen via internet ontmoeten is dat die meestal niet om de hoek wonen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:58:47 #12
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96466492
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:53 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik probeer in mezelf te investeren. Ik hoef straks nou niet 20 vrienden te krijgen ofzo.
Maar zo n dag als vandaag, het is mooi weer en ik heb zin om wat te doen met iemand. Alleen kunnen ze dit weekend allemaal niet dus ben je steeds op jezelf aangewezen. En ik vind met iemand samen wat doen leuker.
ga voorlopig voor de 100 vage kennissen en kijk daarna wie er overblijft als vriend. Je kan het beter te druk hebben op dit moment dan dat je gaat zoeken naar goede vrienden. Die dingen moeten groeien dus geef het tijd.
Domo Arigato!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:59:52 #13
343702 kippiedippie
JeWeetTogZelf
pi_96466506
tvp :)

Misschien kan je een paar oudek lasgenoten op zoeken via hyves/facebook/twitter?
pi_96466583
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:59 schreef kippiedippie het volgende:
tvp :)

Misschien kan je een paar oudek lasgenoten op zoeken via hyves/facebook/twitter?
Dat wordt lastig, want sinds na de middelbare schooltijd woon ik in een andere plaats en daarnaast heb ik daar niet zo goede herinneringen aan.
  Boks-Chick zaterdag 7 mei 2011 @ 10:08:17 #15
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96466662
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:53 schreef Woussie1987 het volgende:
Je hebt vrienden en vrienden he ;).
Wat ik met gelegenheidsvrienden bedoel, zijn mensen waar je vriendschappelijk mee om gaat, bakkie doen, happie eten, keertje filmpje pakken, keertje stappen enz, maar waar je niet je lief en leed mee deelt. Gezelschapsvrienden is misschien een beter woord. Het zijn geen goede kennissen, ze zijn zeker meer, maar ook geen vrienden voor het leven.

Niets negatiefs over deze mensen, maar dat zijn mensen die je na bijv. een verhuizing ofzo min of meer meteen al kwijt bent en hooguit bij toevalligheid weer eens treft/mee afspreekt voor een bakkie, puur voor gezelligheid dus, en niet de zwaardere zaken uit het leven. Of in ieder geval niet snel/vaak.

Daarbij moet je je bedenken dat een mens hooguit 2-3 echte, echte vrienden heeft, waar je bevriend mee blijft no matter wat.
lolwut
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:13:56 #16
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_96466780
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:08 schreef BrandX het volgende:

[..]

Niets negatiefs over deze mensen, maar dat zijn mensen die je na bijv. een verhuizing ofzo min of meer meteen al kwijt bent en hooguit bij toevalligheid weer eens treft/mee afspreekt voor een bakkie, puur voor gezelligheid dus, en niet de zwaardere zaken uit het leven. Of in ieder geval niet snel/vaak.
Ik las bakkie pleur. :P
Maar je hebt gelijk, vaak heb je maar een handje vol echte vrienden - en de rest daar ga je af en toe eens mee om voor de gezelligheid.

Ik heb ook weleens vroeger 'beste' vrienden gehad die later vage kennissen zijn geworden. Spreek ik nog af en toe op hyves/facebook.
  Boks-Chick zaterdag 7 mei 2011 @ 10:16:05 #17
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96466821
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:13 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Ik las bakkie pleur. :P
Maar je hebt gelijk, vaak heb je maar een handje vol echte vrienden - en de rest daar ga je af en toe eens mee om voor de gezelligheid.

Ik heb ook weleens vroeger 'beste' vrienden gehad die later vage kennissen zijn geworden. Spreek ik nog af en toe op hyves/facebook.
Een bakkie pleur puur voor de gezelligheid, je hebt gelijk, ik vergat een woord te typen :o!

:D
lolwut
pi_96467217
Idd, een mens heeft gemiddeld drie vrienden. Maar het aantal vage kennissen is ook maar op een hand te tellen bij mij. Maargoed ik zal proberen steeds naar nieuwe initiatieven te zoeken. het liefst heb ik wat kennissen in de huidige woonplaats en ongeveer 10 km daarbuiten.

Ik kan zoveel zat dingen alleen doen, maar in gezelschap is het leuker. Met huisgenoten is we wel leuk, maar het zijn niet echt vrienden

[ Bericht 10% gewijzigd door Woussie1987 op 07-05-2011 10:43:41 ]
pi_96468221
En daarnaast is het ook zo dat ik te weinig meiden/vrouwen ken
pi_96468351
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:29 schreef Woussie1987 het volgende:
En daarnaast is het ook zo dat ik te weinig meiden/vrouwen ken
En daar komen we aan de reden van het zinnetje "Ik vind mezelf niet zo slecht uitzien namelijk" :P

Maar wat je wil is dus minder alleen zijn. Zowel door vrienden te hebben waar je regelmatig mee uit kan gaan (en die dus niet aan de andere kant van het land/de wereld wonen), vrienden bij wie je je ei kwijt kan en door een vriendin te hebben.

Correct ?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:43:24 #21
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_96468544
Kwaliteit is in dit geval beter dan kwantiteit.
Veel vrienden moet je onderhouden. ;)
pi_96468626
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:35 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

En daar komen we aan de reden van het zinnetje "Ik vind mezelf niet zo slecht uitzien namelijk" :P

Maar wat je wil is dus minder alleen zijn. Zowel door vrienden te hebben waar je regelmatig mee uit kan gaan (en die dus niet aan de andere kant van het land/de wereld wonen), vrienden bij wie je je ei kwijt kan en door een vriendin te hebben.

Correct ?
Je slaat de spijker op zijn kop. En dus ik moet vooral doorgaaan met nieuwe initiatieven. Thuis stilzitten schiet ook niet op.

[ Bericht 5% gewijzigd door Woussie1987 op 07-05-2011 11:51:45 ]
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:14:47 #23
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_96469263
Jij zegt dat je 3 vrienden hebt, ik heb helemaal geen vrienden :P :{ :'(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_96469635
Waar woon je dan?
pi_96469815
Je gaat naar dance/ trancefeestjes..
Geen leuke mensen op je partyflock om mee te feesten? Contacten zijn er zo gelegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')