quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:49 schreef mc-Piel het volgende:
Je spreekt jezelf tegen...
Tevens, kuttopic.
Als het een kloon was had ie niet nolife 10 pagina'squote:
Deze wijze man zegt het.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:49 schreef mc-Piel het volgende:
Je spreekt jezelf tegen...
Tevens, kuttopic.
Yvonne..quote:
Lobi voor deze boy..quote:
Ewa bradda, wanneer kan je? Alleen nog ff een vredespijp regelen je weett...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Lobi voor deze boy..
wanneer gaan we vrijdespijp blazen dang eh sahbi?
Waarom verraad je dat nou?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Yvonne..
Jij leeft echt onder een steen of wat..
[..]
sorryquote:
JA NU HEEFT IEDEREEN HET AL GEZIEN!quote:
Ga dan niet zo'n scene zettenquote:
WEL!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ga dan niet zo'n scene zetten!!
Zo valt het alleen maar meer op.
Het is nu nog niet te laat!
Neequote:
quote:
wie ben jij nou weer ? kut-newbiequote:
Nergens.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:19 schreef cool15 het volgende:
DIT TOPIC GAAT NU OVER APPELS!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
Veel posters tegenwoordig zitten in één of twee slowchattopics.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:49 schreef Skillstorm het volgende:
Ik keek in je postgeschiedenis, ik zag pagina 1,2 en 3. Ik wist dat je no-life was maar dit?. Toen ik op het pijltje drukte om naar de laatste pagina te gaan: 1114....
Dude..!!!!1111
Ook om het randje SuperwormJim.quote:
Good Will hunting.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:19 schreef cool15 het volgende:
DIT TOPIC GAAT NU OVER APPELS!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
Echt hè.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:56 schreef tong80 het volgende:
Veel posters tegenwoordig zitten in één of twee slowchattopics.
Wat is slowchat eigenlijk precies?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt hè.
Gaarne afschaffing alle `gemaakte´ slowchats en spontane slowchat in topics toestaan.
Dus langzaam typen?quote:
quote:
Ivo Niehe ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
WAT IS DAT PERSE?!?!!?!?!
OF NAAR NICK EN SIMON HIHIHIHIAHAHHA
Wie doe ik na?
Wist je dat Simon een nickname heeft ?quote:
quote:
Aangenaam. Cool.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA CBS
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:16 schreef Tilboy het volgende:
Waarom denkt iedereen dat tong80 een held is?Neen, neen, neen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:16 schreef Tilboy het volgende:
Waarom denkt iedereen dat tong80 een held is?Pertinent onwaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger
Eén van mijn beste vrienden op Fok is psycholoog. Hij had er geen moeite mee dat ik hem ontmoette.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kunnen we niet eens een meet en greet met tong80 organiseren![]()
Eens kijken of hij net zo gek is in het echt als op fok
Als hij naar buiten mag van de dokter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |