Ik snap niet helemaal wat 't nou in houdtquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:15 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.pwnieexpress.com/pwn_phone.html
Holy shit hoe awesome is dat?
Penetration (hihi) testing voor wifi en 3G. Da's coolquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat 't nou in houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Penetration (hihi) testing voor wifi en 3G. Da's cool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nokia E7 ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:05 schreef Roces18 het volgende:
Weet iemand of je nog een nieuwe n900 kan kopen ? Of weet iemand een vergelijkbare telefoon qua toetsenbord/ camera / design en dergelijke. Want de n9 is echt spuuglelijk.
quote:
A match made in heavenquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:19 schreef Roces18 het volgende:
De n900 kan ik zeker niet meer krijgen of wel?
Importrouter?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helaas mag dit niks uitmaken
Edit:
Het werkt, ik had de router op channel 13 staan![]()
Nee router van Telfort.quote:
Met wifi-eye kan je op je n900 zien welke kanalen druk zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee router van Telfort.
Heb de channel op 1 gezet
Ah ik zal daar eens naar kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Met wifi-eye kan je op je n900 zien welke kanalen druk zijn.
Ja hij ziet er tof uit, maar hij heeft maar een single core 1ghz cpuquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:49 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand hier die een N9 gaat halen? Hij ziet er wel tof uit.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:39 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ja hij ziet er tof uit, maar hij heeft maar een single core 1ghz cpu![]()
http://sourceforge.net/projects/n900symbian/quote:Hi I'll be trying to port Symbian^3 (the version with EFL licensing) to our wonderful N900. It ain't a joke. If you want to help, just write to me!!! Any help will be appreciated! May the source be with you!
Pentabootquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://sourceforge.net/projects/n900symbian/
Hier hetzelfde, hoewel Faceboek redelijk goed is geïntegreerd op mijn HTC Mozart.quote:Alleen heb ik NU geen n900
The Phone House in Leiden...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Mmmhh N900 naar N8 is bestwel een gigantische degradatie.
Gecondoleerd PiRANiA.
Je was toch Alphenaar? Van welke winkel kreeg je een N8 terug, dan weet ik dat ik daar niet meer heen hoef.
Ga je ermee akkoord?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:30 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb m'n n900 niet terug gehad.
Nu een N8...
wachten op?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja. Anders wordt het heel lang wachten. Ik ga dit gewoon proberen.
Ze moesten dan 'wat regelen' met het hoofdkantoor.quote:
http://s2putty.sourceforge.net/quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ze moesten dan 'wat regelen' met het hoofdkantoor.
Ik ga het gewoon met deze N8 proberen. Ik heb nog wel veel nodig, waaronder SSH.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vrees dat er geen deel 9 meer komt van dit topic
Zoietsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Ben ik nog de enige met een werkende N900 ofzo?
Een tikkende tijdbomquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Ben ik nog de enige met een werkende N900 ofzo?
Dat gevoel wordt bij mij nu ook bevestigd volgens mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De N900 is het beste en leukste toestel wat ik in mijn handen heb gehad. Het toestel is erg open en heeft veel mogelijkheden.
Dat zou wel smerig zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:36 schreef Triggershot het volgende:
Handeltje, n900 blijven kopen, inruilen voor n8, verkopen?
Maar 3 firmware updates en nog voor garantie is expired end of live claimen. Dat is pas smerigquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:10 schreef Wisheh het volgende:
Moet er nog iemand een accu? En een batterijklepje () Kreeg die 2 terug toen ik me N8 ging ophalen.
Ik stuur je wel een PBquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:06 schreef Wisheh het volgende:
Alleen de verzendkosten zijn prima. Weet niet of het in een envelop map?
Ik heb zo'n protectorgeval voor het scherm, maar de rest zit idd. helemaal onder. Ook al regelmatig laten donderen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:00 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn N900 werkt nog perfect, heeft inmiddels wel aardig wat krasjes e.d.
quote:Gebruikers Nokia N9 hebben standaard root-toegang
Gebruikers van de Nokia N9 kunnen standaard root-toegang krijgen door een Developer Mode-switch om te zetten in het Instellingen-menu. Met root-toegang kunnen gebruikers onder meer een ssh-verbinding met een desktop opzetten.
De N9 is daarmee een toestel dat de interesse zal wekken van ontwikkelaars, denkt de Ierse iPhone-ontwikkelaar Steven Troughton Smith, die ontwikkelaarstoestel N950 enkele weken heeft uitgeprobeerd. De iPhone-ontwikkelaar is enthousiast over de interface en noemt die gelijkwaardig aan iOS. Overigens mag de Ier door een nda niets negatiefs zeggen over de smartphone. De voorganger van de N9, de N900, was eveneens makkelijk te voorzien van root-toegang; daarvoor hoefde enkel een appje gedownload te worden en een command in de Terminal te worden ingevoerd.
De N9 is een Nokia-smartphone met MeeGo Harmatten, een versie van Nokia's op Linux-gebaseerde besturingssysteem Maemo die compatibel is met Intels nieuwe besturingssysteem MeeGo. Omdat Maemo een Debian-variant is, zouden gebruikers veel zaken kunnen doen die ook op een Debian-desktop kunnen. De N9 heeft een 3,9"-scherm met een resolutie van 854x480 pixels en draait op een singlecore-Omap3-soc van Texas Instruments.
Nokia heeft eerder aangegeven dat Maemo en MeeGo niet veel gebruikt zullen worden in toekomstige smartphones. Het is zelfs mogelijk dat de N9 de enige MeeGo-smartphone van Nokia zal blijken te zijn. De N9 komt volgende maand uit, onder meer in België. Het toestel komt niet in Nederland uit, omdat hier voor het einde van het jaar de Windows Phone-smartphone Sea Ray uitkomt. De Sea Ray is grotendeels gelijk aan de N9, maar draait Windows Phone Mango.
http://tweakers.net/nieuw(...)egang.html#r_4899258
Ik ben wel geïnteresseerd. > PBquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:26 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kreeg mijn pennetje ook terug. En het achterkantklepje.
Batterij niet. Wie het wil hebben moet het maar even zeggen. Ik hoef er geen geld voor te hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |