Lucky bastard.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het hele verhaal:
Begin mei heb ik de N900 ter reparatie aangeboden omdat de USB aansluiting kapot was. Vandaag werd ik gebeld en ik kreeg te horen dat Nokia de N900 niet gaat repareren. Ze boden mij een N8 of een E7 aan.
Hier ben ik dus niet mee akkoord gegaan, ik wil niet achteruit gaan.
een medewerker van Nokia Care Center probeert nog een N900 voor mij te regelen.
er waren nog 2 andere mensen die de N900 ter reparatie aan hebben geboden, 1 ging wel akkoord met de N8 en de andere dacht er nog over na.
EDIT: Ik ga akkoord met een E7
to be continued
Rechtstreeks naar een NSP.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:13 schreef Wisheh het volgende:
Zijn jullie rechtstreek naar een Nokia service punt gegaan of via een verzekering? Anders ga ik morgen ook even langs een Nokia puntHopelijk kan ik ook kiezen uit een ander model want het is toch niet zon goed toestel als ik had gehoopt.
Hehe. je kunt het toestel nog wel opladen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:30 schreef YuriGagarin het volgende:
*kijkt naar zijn USB aansluiting
Dat is wel een goede deal hoor, een E7 voor een N900. Welliswaar Symbian, maar wel top of the range Symbian.
Draadloze stroomquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hehe. je kunt het toestel nog wel opladen?
Telkens communicatie fout dat de sim er niet in zit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Rechtstreeks naar een NSP.
Wat heb jij er mee dan?
Ik kan dat niet begrijpenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vind het gewoon schandalig dat Nokia mijn N900 vernietigd zonder mij te waarschuwen
Het is toch schandalig dat ik een andere telefoon krijg? de N900 is slechts 2 jaar oud.quote:Na bijna 7 weken en een paar telefoontjes met Nokia Care hebben ze me net laten weten dat mijn n900 is vernietigd. In hun woorden "De telefoon was niet meer economisch rendabel om te repareren". Er is mij verteld dat er geen n900 meer over is als ruiltelefoon en dat ik om die reden zeer waarschijnlijk een dezer dagen een n8-00 op de stoep kan verwachten
Ik houd mijn mondquote:Op maandag 6 juni 2011 18:34 schreef PiRANiA het volgende:
No way dat ik een iphone neem. Da's vloeken in de kerk het topic.
Dat voelt zo lekker, ineens is je telefoon weer lekker snel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:26 schreef PiRANiA het volgende:
Nou, ik heb mijn n900 100% volledig compleet totaal geflashed, alles is weg.
Het is weer alsof ik hem nieuw kreeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |