Het is gewoon een IM, alleen deze wordt nu door iedereen gebruikt gebruikt..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee een N900-topic waar ik al meer dan een half jaar niet in heb gepost.![]()
Ik heb nog nooit Whatsapp gebruikt, maar dat is toch gewoon een IM, maar dan met het voordeel dat hij je telcontacts meteen in je lijstje zet?
Hoe kom je daarbij.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef YuriGagarin het volgende:
Blijkt Myriad Alien Dalvik niet voor de gewone gebruikers te zijn. Dat is wel zo jammerlijk.
Een hands-on filmpje van Engadget die aan de ontwikkelaar vroegen voor wie het bedoeld was.quote:
Ik kan die instellingen niet vinden als ik gewoon op de computer zit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:09 schreef drumstickNL het volgende:
Kun je instellen bij instelling terwijl je niet op je N900 zit.
Dan krijg ik de "normale" Fok! layout te zien, die is traag en onhandig. Ik wil het wel graag bij de mobiele layout houden, die is verder erg goed in gebruik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:19 schreef drumstickNL het volgende:
Instellingen/overig/gebruik op mobiel.
Oh, nvm dan. Ik heb daar geen problemen mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan krijg ik de "normale" Fok! layout te zien, die is traag en onhandig. Ik wil het wel graag bij de mobiele layout houden, die is verder erg goed in gebruik.
Bij mij werkt smsen niet eens, hoe heb je dat werkend gekregen, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:23 schreef YuriGagarin het volgende:
Ik heb Nitdroid op mijn N900 gezet, heb alleen een paar vraagjes. Ik weet dat bellen nog niet mogelijk is maar ik kan geen sms'sjes versturen, en ik ontvang enkele sms'sjes die naar mij verstuurd zijn. Heb ik een instelling over het hoofd gezien?
3G lijkt ook niet te werken terwijl ik wel (denk ik) de correct APN instellingen heb, voor de rest is het toch wel heel mooi dat Android op de N900.
Krijg je dan de N8 of moet je dan bijbetalen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm,
Nokia heeft het volgende voorgesteld:
* De n900 laten repareren
* De N8 krijgen ipv de N900
Wat zal ik doen.
Ik krijg de N8 danquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Krijg je dan de N8 of moet je dan bijbetalen?
En de N900 mag je houden neem ik aan? Misschien kan je die laten repareren bij een kleine mobieltjeswinkel, die ook ook consolemods doen enzo. Die hebben altijd wel via via mannetjes die het eea. kunnen. Heb je twee mobieltjes.quote:
Geen idee, ik denk dat het toestel dan vernietigd wordtquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En de N900 mag je houden neem ik aan? Misschien kan je die laten repareren bij een kleine mobieltjeswinkel, die ook ook consolemods doen enzo. Die hebben altijd wel via via mannetjes die het eea. kunnen. Heb je twee mobieltjes.
Vaak krijg je dan je mobiel niet meer terug en worden de werkende onderdelen eruit gehaald en gerecycled.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat het toestel dan vernietigd wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |