Ik heb zo'n protectorgeval voor het scherm, maar de rest zit idd. helemaal onder. Ook al regelmatig laten donderen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:00 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn N900 werkt nog perfect, heeft inmiddels wel aardig wat krasjes e.d.
quote:Gebruikers Nokia N9 hebben standaard root-toegang
Gebruikers van de Nokia N9 kunnen standaard root-toegang krijgen door een Developer Mode-switch om te zetten in het Instellingen-menu. Met root-toegang kunnen gebruikers onder meer een ssh-verbinding met een desktop opzetten.
De N9 is daarmee een toestel dat de interesse zal wekken van ontwikkelaars, denkt de Ierse iPhone-ontwikkelaar Steven Troughton Smith, die ontwikkelaarstoestel N950 enkele weken heeft uitgeprobeerd. De iPhone-ontwikkelaar is enthousiast over de interface en noemt die gelijkwaardig aan iOS. Overigens mag de Ier door een nda niets negatiefs zeggen over de smartphone. De voorganger van de N9, de N900, was eveneens makkelijk te voorzien van root-toegang; daarvoor hoefde enkel een appje gedownload te worden en een command in de Terminal te worden ingevoerd.
De N9 is een Nokia-smartphone met MeeGo Harmatten, een versie van Nokia's op Linux-gebaseerde besturingssysteem Maemo die compatibel is met Intels nieuwe besturingssysteem MeeGo. Omdat Maemo een Debian-variant is, zouden gebruikers veel zaken kunnen doen die ook op een Debian-desktop kunnen. De N9 heeft een 3,9"-scherm met een resolutie van 854x480 pixels en draait op een singlecore-Omap3-soc van Texas Instruments.
Nokia heeft eerder aangegeven dat Maemo en MeeGo niet veel gebruikt zullen worden in toekomstige smartphones. Het is zelfs mogelijk dat de N9 de enige MeeGo-smartphone van Nokia zal blijken te zijn. De N9 komt volgende maand uit, onder meer in België. Het toestel komt niet in Nederland uit, omdat hier voor het einde van het jaar de Windows Phone-smartphone Sea Ray uitkomt. De Sea Ray is grotendeels gelijk aan de N9, maar draait Windows Phone Mango.
http://tweakers.net/nieuw(...)egang.html#r_4899258
Ik ben wel geïnteresseerd. > PBquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:26 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kreeg mijn pennetje ook terug. En het achterkantklepje.
Batterij niet. Wie het wil hebben moet het maar even zeggen. Ik hoef er geen geld voor te hebben.
Nokia heeft eerder aangegeven dat Maemo en MeeGo niet veel gebruikt zullen worden in toekomstige smartphones. Het is zelfs mogelijk dat de N9 de enige MeeGo-smartphone van Nokia zal blijken te zijn.quote:
Tijd voor een reset naar de fabrieksinstellingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:57 schreef djayzz het volgende:
- Mijn N900 loop steeds vaker vast- vertraagd heel erg tijdens het openen en sluiten van meerdere programma's.
- "Mobile Maps 10" sluit af en toe zelf ineens af, terwijl ik een route volg.
- Soms als ik "Notities" open, kan ik wel de inhoud zien, maar krijg geen cursor om iets te typen, kan niks typen met het gewone toetsenbord, en kan dan ook niks met het touchsscreen toetsenbord... kan wel tekst selecteren en scrollen, verder niks.
Als ik het programma dan afsluit en opnieuw start, doet hij het met geluk weer wel.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en hoe ik dat op kan lossen?
Bedankt!
Moet ik dan niet Mobile Maps en andere programma's opnieuw installeren?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tijd voor een reset naar de fabrieksinstellingen
zorg wel voor een backup natuurlijk
Ik heb al een tijdje geen N900 meer maar volgens mij als je de telefoon terugzet via "Instellingen > Instellingen (boven in beeld) > Oorspronkelijke instellingen herstellen" niet. Zeker weten doe ik het niet!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Moet ik dan niet Mobile Maps en andere programma's opnieuw installeren?
Heb je de juiste repo's aan staan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef Dimens het volgende:
Ik krijg Angry Birds niet geïnstalleerd, hij staat niet in de bibliotheek van toepassingsbeheer en in de ovi store staat dat ik hem daar moet downloaden.
Iemand misschien enige idee?
Ik moet een vergrendelingscode invoeren als ik daarop klikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje geen N900 meer maar volgens mij als je de telefoon terugzet via "Instellingen > Instellingen (boven in beeld) > Oorspronkelijke instellingen herstellen" niet. Zeker weten doe ik het niet!
Als je de telefoon gaat flashen dan ben je wel alles kwijt
12345 ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik moet een vergrendelingscode invoeren als ik daarop klik
Yep, heel de telefoon in paniekquote:
Eerst maar eens kijken of dit doden aan de zeik zet.. mocht het niet beter zijn, kan ik altijd flashen nog overwegen.. (moet ik weer codes voor Mobile Maps 10 gaan zoeken enzo)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Of gewoon opnieuw flashendan heb je de telefoon weer echt zoals in het begin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |