Shit, dat heb ik dus ook soms en soms SIM error.quote:'Alle telefoonfuncties, waaronder noodoproepen, zijn uitgeschakeld vanwege een communicatiefout. Mogelijk dient u het apparaat opnieuw op te starten om de fout te herstellen.'
Tijd om m na te laten kijken....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:59 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Shit, dat heb ik dus ook soms en soms SIM error.
Nu smsen en bellen nogquote:Op zondag 8 mei 2011 00:30 schreef Triggershot het volgende:
Whatsapp op n900 via Nitdroid is een feit.
That's the deal: Je moest kunnen smsen om Whatsapp te gebruiken, dat kan dus nu bij deze.quote:
Dus smsen naar andere nummers lukt ook?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
That's the deal: Je moest kunnen smsen om Whatsapp te gebruiken, dat kan dus nu bij deze.
Bellen nog niet.
quote:N12 "UMay" - Android GingerBread 2.3.4
« on: Today at 11:48:04 am »
N12 "UMay"
- Android GingerBread 2.3.4 (GRJ22)
- New Gapps (20110503)
- much more stable than previous release (N11 "Vostok")
New features:
- RIL: SMS sending
- RIL: Pro-active USSD sessions
- RIL: 3G Fast Dormancy (thanx to Crevetor)
- RIL: IMEISV request support
- Support for swap (optional; one can easily activate it in /default.prop)
Fixed:
- Permission manifests
- Market working "out-of-the-box"
- WiFi/DHCP problem
Jup, ik heb zojuist mijzelf, een vriendin en naar whatsapp gesmsd, allemaal gelukt.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus smsen naar andere nummers lukt ook?
Reparatie?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ah top.
Als ik mn telefoon terug heb maar is Nitrdroid erop installeren!
Hmm balen, nog lang wachten?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaa USB zat los op de telefoon, dus ik zat de hele tijd te knooien met een externe oplader.
Afgelopen woensdag naar een NSP gebracht (in Rijssen). dus het duurt ongeveer 3 weken. er wordt een nieuw moederbord ingezet. Afwachten dusquote:Op zondag 8 mei 2011 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm balen, nog lang wachten?
succes iig, als je problemen mee hebt, laat maar weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |