quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:01 schreef texelonia het volgende:
De Boba is onderweg naar huuphuup! Iets later dan gepland, het postkantoor was steeds al zowat dicht als ik klaar was met werken. Maar M heeft het gisteren weg gebracht. Alleen vandaag wordt er natuurlijk niks bezorgd
Pvoesss, bedankt voor het lenen! Was de eerste SCC die ik probeerde en hij bevalt op zich prima. Soms wat irritatie in m'n oksels, maar kwam denk ik ook door warm weer en blote armen. De voetbeugeltjes vond Hannah helemaal niksNou ja prima. Vond alleen het lijfje al niet supergroot meer.
Nog paar fotootjes, winkelen vorig weekend. In de XenosHannah was in slaap gevallen en ze heeft wel meer dan een uur geslapen! Dat is echt uitzonderlijk lang voor haar doen.
Toen ze sliep heb ik stiekem toch d'r voeten in die beugeltjes gedaan, leek me fijner voor haar, maar zodra ze wakker was moesten ze er weer uit
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef huuphuup het volgende:
ooooh die laatste foto is mooi Texen wat wordt je meisje groot!
De Boba is hier aangekomen gister, we hebben hem gelijk eventjes geprobeerd, maar verder dan proberen zijn we nog niet gekomen wegens ziek kind en zieke mama
maar wat draagt dat fijn!
Ik moet wel nog een beetje wennen, ik merk dat ik een beetje naar voren ga hangen om het gewicht op mn rug te compenseren. En Amelie zit er nog niet zo netjes in als bijvoorbeeld Hannah hierboven. Misschien morgen nog een keertje oefenen
Elin aaien in de box
Ik moet trouwens wel nog een beetje wennen aan de tetpletterhet wordt er niet charmanter op
ja! Tuli!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef wickie het volgende:
Huup, bedoel je misschien die Tuli, ik bedoel die ene die Twinkly laatst had, die leek mij ook erg fijn en mooooi.
Ik denk voor Amelie te dragen dat je de Boba het fijnst zal vinden.
oh okay, nouja ik denk dat Elin er ook pas vanaf 1 jaar in zou gaan waarschijnlijk. Ach we zien welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:16 schreef oeke het volgende:
Nadeel van de Boba is alleen dat ze er pas laat in kunnen. Bij 10 maanden/een jaar.
Maar verder is hij echt heel fijn!
Ik doe nog graag mee, ja! Boba is de eerste SSC die ik heb geprobeerd, en net als Huup wil ik er meerdere proberen voor ik een keuze maak. Binnenkort krijg ik via D&V een Manduca te logeren. Dan heb ik al een aardig idee denk ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:51 schreef wickie het volgende:
Even het oude lijstje opgeduikeld:
Huuphuup
WupWup
Kaatjejannie
Texelonia
Sugarsnap
McLaura
Wil iedereen nog? Volgorde ok? Joehoe Keshet!! ook meedoen? Een week of anderhalve week?
Ja, maar dat knopen hequote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
Ik wil ook wel meedoen met de Beco!
Huup, ik herken heel erg wat je zegt over naar voren hangen, ik doe dat ook behoorlijk. Ik heb Lente nu een paar keer in een mei tai op m'n rug gehad, maar vind dat stukken zwaarder dan d'r in een doek op m'n buik hebben.
Zal ook wel met gewenning en training van je spieren te maken hebben. En het gewicht is met een doek nog steeds veel makkelijker te verdelen.
Ik denk trouwens niet dat jij de baby-insert nodig zal hebben voor Elin, die kan er zo in hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wicks! Ik vind het goed, volgorde is prima, als je mij nou in een weekend laat beginnen dan kom ik hem wel ophalen bij je, even Mette's nieuwe kamertje bewonderen gelijk
hehe Elin kon ook zo in de Bobaquote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat jij de baby-insert nodig zal hebben voor Elin, die kan er zo in hoor.
Maar dan gaat ie op reis![]()
Kan je aankomend weekend?
Ssserpente ik zet je erbij op de lijst
Vanaf wanneer zou je dat wel doen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hehe Elin kon ook zo in de Boba![]()
![]()
(dit was wel een beetje onhandig voorop trouwens, ik wil haar [nog] niet op mn rug)
hmm lastig te zeggen. In die boba zou ik het zelf denk ik vanaf een maand of zes/zeven doen? Maar liever nog later, maar dat is persoonlijk hoor; eigenlijk vind ik voorop dragen gewoon veel gezelliger, vandaar. Ik heb Amelie ook tot haar eerste verjaardag ongeveer voorop gedragen (daarna ging niet meer ivm zwangerschap).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |