abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96458728
Vervolg van
[OUD] Draagdoeken op reis!
[OUD] Draagdoeken op reis - deel 2
[OUD] Draagdoeken op reis - deel 3
Draagdoeken op reis - deel 4
Draagdoeken op reis - deel 5
Draagdoeken op reis - deel 6
Draagdoeken op reis - deel 7
Draagdoeken op reis - deel 8
Draagdoeken op reis - deel 9

De Boba van Pvoesss is op reis, op het moment laatste stop hier bij mij :s)

de laatste posts met foto's:

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 11:01 schreef texelonia het volgende:
De Boba is onderweg naar huuphuup! Iets later dan gepland, het postkantoor was steeds al zowat dicht als ik klaar was met werken. Maar M heeft het gisteren weg gebracht. Alleen vandaag wordt er natuurlijk niks bezorgd |:(

Pvoesss, bedankt voor het lenen! Was de eerste SCC die ik probeerde en hij bevalt op zich prima. Soms wat irritatie in m'n oksels, maar kwam denk ik ook door warm weer en blote armen. De voetbeugeltjes vond Hannah helemaal niks :D Nou ja prima. Vond alleen het lijfje al niet supergroot meer.

Nog paar fotootjes, winkelen vorig weekend. In de Xenos :D Hannah was in slaap gevallen en ze heeft wel meer dan een uur geslapen! Dat is echt uitzonderlijk lang voor haar doen.

Toen ze sliep heb ik stiekem toch d'r voeten in die beugeltjes gedaan, leek me fijner voor haar, maar zodra ze wakker was moesten ze er weer uit :D
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef huuphuup het volgende:
ooooh die laatste foto is mooi Tex O+ en wat wordt je meisje groot! :o

De Boba is hier aangekomen gister, we hebben hem gelijk eventjes geprobeerd, maar verder dan proberen zijn we nog niet gekomen wegens ziek kind en zieke mama :')

maar wat draagt dat fijn!
Ik moet wel nog een beetje wennen, ik merk dat ik een beetje naar voren ga hangen om het gewicht op mn rug te compenseren. En Amelie zit er nog niet zo netjes in als bijvoorbeeld Hannah hierboven. Misschien morgen nog een keertje oefenen :)

Elin aaien in de box :D

Ik moet trouwens wel nog een beetje wennen aan de tetpletter :') het wordt er niet charmanter op :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96459110
Wij zijn vandaag naar de Efteling geweest en we hadden de Boba meegenomen. Amelie heeft er bij B. bijna het hele sprookjesbos ingezeten, en de rij van de droomvlucht :D ze vond het wel prima en B. vond het superfijn dragen! Hij is helemaal om, er moet een Boba komen :D *O*
Ik wil alleen wel eerst nog wat andere ssc's proberen (zowel ik als hij) om te zien of de boba echt het best voor ons is, of toch een andere ssc beter.

Goed, foto's!

hier is het geknipte goed te zien trouwens ;) en het steile heeft weer de overhand bovenop :D

water kopen :P

Pvoesss super bedankt dat ik mocht aansluiten nog, het is voor ons nu al een succes :D O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96459287
Huup, wat een heerlijke draagfoto's met draagpapa *O*
Wat zit Amelie er mooi in zeg!

Oja, mijn doekjes zijn terug van de reis O+
Wat leuk om alle belevenissen te lezen, en wat zijn ze weer zachter geworden. Ik denk dat dochter 2.0 dat erg zal waarderen :D

Ik heb een gesp voor de Beco alleen nog geen babyinsert. Maar als er nog animo is mag hij op reis. Met mijn zwangere buik kan ik de Butterfly toch niet gebruiken door het harnasje, ik pak alleen nog de Gemini.

Dus, Beco Butterfly op reis zonder babyinsert (of iemend moet een babyinsert te leen hebben voor degene die wil uit te proberen). Ik ga morgen even het oude lijstje opduikelen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96459440
ohhw, leuk, ik wil de beco wel uitproberen!

Wat ziet dat er heerlijk uit huup!!
*poef* nu is het weg
pi_96459756
oh ja dan wil ik de Beco ook wel proberen! Om te kijken wat dan het prettigst is :Y
Nu nog een manduca en dan zijn we wel zo'n beetje compleet :+
hoewel ik vond die ene ook wel mooi, tobi's ofzo geloof ik? bij chouchou's verkopen ze ze iig. O+

Iemand advies wat nou het fijnst is voor 2 mensen van 1.68m? Welke zal dan sowieso al minder zijn?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96459920
Even het oude lijstje opgeduikeld:

Huuphuup
WupWup
Kaatjejannie
Texelonia
Sugarsnap
McLaura
Ssserpente

Wil iedereen nog? Volgorde ok? Joehoe Keshet!! ook meedoen? Een week of anderhalve week?

[ Bericht 3% gewijzigd door wickie op 08-05-2011 21:28:17 ]
pi_96459995
Huup, bedoel je misschien die Tuli, ik bedoel die ene die Twinkly laatst had, die leek mij ook erg fijn en mooooi.

Ik denk voor Amelie te dragen dat je de Boba het fijnst zal vinden.
pi_96460729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef wickie het volgende:
Huup, bedoel je misschien die Tuli, ik bedoel die ene die Twinkly laatst had, die leek mij ook erg fijn en mooooi.

Ik denk voor Amelie te dragen dat je de Boba het fijnst zal vinden.
ja! Tuli!

ah okay, nou dan zijn we met de goeie begonnen :+ voor Elin hebben we voorlopig de doek nog, het gaat om Amelie en Elin als ze ouder is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96460898
Nadeel van de Boba is alleen dat ze er pas laat in kunnen. Bij 10 maanden/een jaar.
Maar verder is hij echt heel fijn!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_96461812
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:16 schreef oeke het volgende:
Nadeel van de Boba is alleen dat ze er pas laat in kunnen. Bij 10 maanden/een jaar.
Maar verder is hij echt heel fijn!
oh okay, nouja ik denk dat Elin er ook pas vanaf 1 jaar in zou gaan waarschijnlijk. Ach we zien wel :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96465300
Ik vond persoonlijk het rugpand van de boba niet echt veel groter dan de manduca of mijn mei tai. Vond Lotte daar (nu bijna 3) beter in zitten dan in de Boba.

Leuk een nieuwe reis! Ik pas, ben erg tevreden met manduca/bondolino!doekjes
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:08:45 #12
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_96466676
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:51 schreef wickie het volgende:
Even het oude lijstje opgeduikeld:

Huuphuup
WupWup
Kaatjejannie
Texelonia
Sugarsnap
McLaura

Wil iedereen nog? Volgorde ok? Joehoe Keshet!! ook meedoen? Een week of anderhalve week?
Ik doe nog graag mee, ja! Boba is de eerste SSC die ik heb geprobeerd, en net als Huup wil ik er meerdere proberen voor ik een keuze maak. Binnenkort krijg ik via D&V een Manduca te logeren. Dan heb ik al een aardig idee denk ik :) Ik vind de breedte van de Boba ook iets tegenvallen met een peutertje. Dus ik overweeg nu ook de Wompat. Die heeft ook een Toddler en Pre-school maat en is echt een stuk breder. En vind ze super mooi ook. Beetje prijzig ook alleen ;)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_96467082
Wat een super foto's :D
pi_96467435
Ik heb de baby-insert voor de Beco butterfly die ik wel wil uitlenen. Volgende week ben ik op de Utrechtse parkmeet, dan wil ik hem wel meenemen voor de liefhebber.
pi_96474364
Ja ik doe graag mee! En ik ben ook helemaal blij met de volgorde, want we hebben nog steeds geen ssc gekocht, maar wil er wel graag één hebben voor de zomer. Dus dan kunnen we de beco ook meenemen in de keuze :)
pi_96519447
Ik wil ook wel meedoen met de Beco!

Huup, ik herken heel erg wat je zegt over naar voren hangen, ik doe dat ook behoorlijk. Ik heb Lente nu een paar keer in een mei tai op m'n rug gehad, maar vind dat stukken zwaarder dan d'r in een doek op m'n buik hebben.

Zal ook wel met gewenning en training van je spieren te maken hebben. En het gewicht is met een doek nog steeds veel makkelijker te verdelen.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:01:42 #17
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96520243
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
Ik wil ook wel meedoen met de Beco!

Huup, ik herken heel erg wat je zegt over naar voren hangen, ik doe dat ook behoorlijk. Ik heb Lente nu een paar keer in een mei tai op m'n rug gehad, maar vind dat stukken zwaarder dan d'r in een doek op m'n buik hebben.

Zal ook wel met gewenning en training van je spieren te maken hebben. En het gewicht is met een doek nog steeds veel makkelijker te verdelen.
Ja, maar dat knopen he :P ik voel me toch comfortabeler qua rugdragen met een ssc geloof ik.
Maar wat eigenlijk belangrijker is, B. zal een doek niet gebruiken, maar een ssc wel dus dan is de beslissing makkelijk :D

Draag je Lente nog vaak met de doek op je rug?

Wicks! Ik vind het goed, volgorde is prima, als je mij nou in een weekend laat beginnen dan kom ik hem wel ophalen bij je, even Mette's nieuwe kamertje bewonderen gelijk ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96520658
Ik heb Lente nog nooit in een doek op m'n rug gedragen, niet eens geprobeerd, ik word al chagrijnig bij de gedachte aan dat geknoop vanachter. :')

Ik draag 'r nog steeds regelmatig in de Jade Fog op m'n buik. O+

In de Mei Tai heb ik 'r dus wel een paar keer op m'n rug gehad, maar dat vind ik veel zwaarder dan in de doek op m'n buik.

Snappie ut nog? :P
  zondag 8 mei 2011 @ 21:20:26 #19
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96521543
Hahaha ik snap het helemaal :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96522103
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]
Wicks! Ik vind het goed, volgorde is prima, als je mij nou in een weekend laat beginnen dan kom ik hem wel ophalen bij je, even Mette's nieuwe kamertje bewonderen gelijk ;)
Ik denk trouwens niet dat jij de baby-insert nodig zal hebben voor Elin, die kan er zo in hoor.
Maar dan gaat ie op reis *O*
Kan je aankomend weekend c_/ ?

Ssserpente ik zet je erbij op de lijst
  zondag 8 mei 2011 @ 21:52:45 #21
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96523960
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef wickie het volgende:

[..]

Ik denk trouwens niet dat jij de baby-insert nodig zal hebben voor Elin, die kan er zo in hoor.
Maar dan gaat ie op reis *O*
Kan je aankomend weekend c_/ ?

Ssserpente ik zet je erbij op de lijst
hehe Elin kon ook zo in de Boba :D :')
(dit was wel een beetje onhandig voorop trouwens, ik wil haar [nog] niet op mn rug)

Aankomend weekend ben ik erg druk, B. viert zijn verjaardag op zowel zaterdag als zondag :X maar vrijdagavond kan ik wel, of zit je dan lastig met Mette's bedtijd? Nouja pm anders maar wat het handigst is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96524514
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hehe Elin kon ook zo in de Boba :D :')
(dit was wel een beetje onhandig voorop trouwens, ik wil haar [nog] niet op mn rug)
Vanaf wanneer zou je dat wel doen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 8 mei 2011 @ 22:09:13 #23
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96525095
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Vanaf wanneer zou je dat wel doen?
hmm lastig te zeggen. In die boba zou ik het zelf denk ik vanaf een maand of zes/zeven doen? Maar liever nog later, maar dat is persoonlijk hoor; eigenlijk vind ik voorop dragen gewoon veel gezelliger, vandaar. Ik heb Amelie ook tot haar eerste verjaardag ongeveer voorop gedragen (daarna ging niet meer ivm zwangerschap).

In de Boba zelf staat iets over 7 kilo trouwens geloof ik, ik weet niet of dat ook voor andere ssc's geldt. Maar dan zouden ze op de rug kunnen vanaf 7 kg.

Overweeg je een ssc te proberen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96525422
Ik heb altijd begrepen dat je kunt rugdragen zodra je jezelf er zeker genoeg voor voelt. Ik ben vanaf 5 maanden gaan oefenen en vanaf 6 maanden echt buitenshuis gaan rugdragen. In het begin alleen als we met z'n 2 waren, omdat Emma altijd een speen in de doek wilde. Die kon ze toen nog niet zelf pakken en op je rug is dat lastig erin proppen ;)
pi_96525556
Nou ikzelf sowieso niet, ik heb echt teveel last van dragen, maar vraag me überhaupt af wanneer een goed moment is voor de rug.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')