klinkt goed en je kan het altijd nog zien. Eigenlijk wat kasta hierboven ook zeiquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Terugval. Iemand leren kennen waarmee ik een klik heb, ga ook niet krampachtig afkappen 'want ik heb twee weken geleden besloten dat.. ' . Tot nu toe gaat het heel leuk. Leuke vent, al zeg ik het zelf. Slim, leuk om te zien, rustige vent, knuffeldier. Te vroeg om er verder iets over te zeggen. Indien zo door, dan is dat nogal OK wat mij betreft, over een paar maanden kan ik er pas echt conclusies aan verbinden, als we dat halen.
Dat kan ik bij de volgende kerel natuurlijk ook weer tegen mezelf zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ook niets mis mee.
Denk ook dat je grootste "probleem" was dat je naar aandacht en bevestiging op zoek was en het niet zoveel boeide in welke vorm (lees: welke man) je die kreeg.
Zolang je niet daar in terug valt en het bij deze ene kerel houdt, moet het alsnog goedkomen.
Je hebt ons altijd nog voor de eventuele reality checkquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat kan ik bij de volgende kerel natuurlijk ook weer tegen mezelf zeggen. Dat zou natuurlijk alleen maar een smoes zijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je hebt ons altijd nog voor de eventuele reality check.
Misschien moeten ze jou ook maar eens in laten slapen danquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef Dizorn het volgende:
Relatief gezien is een kat laten inslapen best een goede oplossing hoor. Kijk eens naar hoeveel mensen hun huisdier gewoon in het bos dumpen als het zomervakantie is en ze willen weg. Dat is gewoon gemeen, inslapen is vredig![]()
Enne succes/veel plezier verder Seven
Hey lekkere hippie van me, ga even lekker de mensen in F&F vervelen ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Misschien moeten ze jou ook maar eens in laten slapen dan
Vanwaar dan toch de keuze om het te doen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:53 schreef macondo het volgende:
Pff relatie aanknopen via datingsite is één ding, maar beeindigen is weer een heel ander probleem.
Vanavond maar bellen, dan langsgaan en vervolgens slecht nieuws gesprek. Terwijl ik er natuurlijk helemaal niet zeker van ben dat ik de relatie wil beeindigen na 3 a 4 maanden.. Ik vrees dat ze het niet voelt aankomen - en ze is zo lief!
Dacht vraag ik mij ook af..quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vanwaar dan toch de keuze om het te doen?
Dus toch eindelijk de knoop doorgehakt voor jezelf?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:53 schreef macondo het volgende:
Pff relatie aanknopen via datingsite is één ding, maar beeindigen is weer een heel ander probleem.
Vanavond maar bellen, dan langsgaan en vervolgens slecht nieuws gesprek. Terwijl ik er natuurlijk helemaal niet zeker van ben dat ik de relatie wil beeindigen na 3 a 4 maanden.. Ik vrees dat ze het niet voelt aankomen - en ze is zo lief!
Mogen ze ook doen later hoor, als ik alleen maar mensen tot last ben, liever dat dan dat ze me in een bos droppen (en eventueel aan een boom binden)quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Misschien moeten ze jou ook maar eens in laten slapen dan
wat een kutwijf die eerste, die had ik meteen buitengeschopt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
2 dogs had (en heb) ik regelmatig even een weekendje op bezoek, blijven geweldige beesten.
Afgelopen Maart nog heerlijk de bossen er mee in geweest:
[ afbeelding ]
En tja, katten luisteren iets minder consequent, maar ik was er al wel enigszins aan gewend.
Zat een mooie opbouw in:
Kat 1: Een ex die hem in heeft laten slapen omdat dat beest en ik echt totáál niet met elkaar overweg konden.
Kat 2: De kat van Fabeldiertje; geweldig schattig beest.
Kat 3: De kat van de vriendinlief; beest dat normaliter íedereen wekenlang aanvliegt, maar tegen mij kwam ze na twee dagen al aankroelen.
Ze is leuk en lief, maar ik merk aan mezelf dat ik sterke twijfels heb of ik haar interessant zal blijven vinden op wat langere termijn. Dan liever nu kappen (of desnood een "break"), want wil niet aarzelend in een relatie zitten. Ben ik ook te oud voor trouwens (33).quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vanwaar dan toch de keuze om het te doen?
Dat probleem zie je vaker bij leuke en lieve vrouwen: het is altijd maar de vraag of ze uitdagend genoeg zijn op de langere termijn. Aan de andere kant zijn ze leuk en lief en dat wil je ook niet kwijt...quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Ze is leuk en lief, maar ik merk aan mezelf dat ik sterke twijfels heb of ik haar interessant zal blijven vinden op wat langere termijn. Dan liever nu kappen (of desnood een "break"), want wil niet aarzelend in een relatie zitten. Ben ik ook te oud voor trouwens (33).
.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat probleem zie je vaker bij leuke en lieve vrouwen: het is altijd maar de vraag of ze uitdagend genoeg zijn op de langere termijn. Aan de andere kant zijn ze leuk en lief en dat wil je ook niet kwijt...
Succes ermee!
Maar waarom zou je nu de relatie beeindigen vanwege iets dat mogelijk in de toekomst zou kunnen gaan spelen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:21 schreef macondo het volgende:
[..]
.
Thanks. Vind het extreem kut om haar verdriet te doen.
Overigens herken ik haar niet in je "lief meisje" beeld hoor - ze is juist eerder "stoer".
Dat klinkt als "nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt"quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:31 schreef Schilderijtje het volgende:
Als je al niet weet of ze nou stoer is of juist lief...zou ik nog maar even wachten met een break up...
Je weet wat je hebt, je weet niet wat je krijgt.
Ik neem aan () dat je twijfels zijn gaan groeien met het leuke middagje wat je hebt gehad met een vrouw die in het zelfde ziekenhuis werkte maar een hogere functie had? (Koninginnedag)
Denk goed na waarom je twijfelt.
Omdat ik niet een jaar wil aanmodderen en dan tot de conclusie te moeten komen dat het niet werkt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef Spirit82 het volgende:
Maar waarom zou je nu de relatie beeindigen vanwege iets dat mogelijk in de toekomst zou kunnen gaan spelen?
Na drie maanden al verveeld raken is inderdaad de doodsteek voor elke relatie; ik ken het en dat is ook vrijwel nooit alsnog goedgekomen ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Ze is leuk en lief, maar ik merk aan mezelf dat ik sterke twijfels heb of ik haar interessant zal blijven vinden op wat langere termijn. Dan liever nu kappen (of desnood een "break"), want wil niet aarzelend in een relatie zitten. Ben ik ook te oud voor trouwens (33).
Nou nee hoor, zo klinkt het dus niet...quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat klinkt als "nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt"Angst om alleen te zijn heb ik niet, en vind ik ook geen goede reden om dan maar in een relatie te blijven zitten. En bovendien - als je twijfelt, zegt dat eigenlijk niet al genoeg?
Lekker positieve insteek weer 7quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:55 schreef Seven. het volgende:
Eigenlijk komt het een beetje neer op het oude bekende verhaal: 'vanaf wanneer geef je aan jezelf toe dat het toch niet beter wordt en settle je voor iets dat zeker goed genoeg is'. Dat was een beetje het Knots verhaal, die begon over kindjes en trouwen op een bepaald moment, niet zo heel serieus maar hij gaf wel aan dat hij zo'n toekomst met mij voor ogen had. Ik ben blijkbaar nog niet zo ver.
Is mij ook nooit helemaal duidelijk geworden eigenlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:08 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou nee hoor, zo klinkt het dus niet...![]()
WAAROM twijfel je echt...?
Tot nu toe is ze interessant geweest...
Ja komop Macondo, gooi die kaarten eens op tafelquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is mij ook nooit helemaal duidelijk geworden eigenlijk.
Die nieuwe kerel, is dat jouw jager?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is mij ook nooit helemaal duidelijk geworden eigenlijk.
Wat wil je van mij horen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:14 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik denk het antwoord te weten...![]()
Maar wil het ook van jullie (Seven en macondo) horen...
Hij jaagde op mij. Ik was eerst helemaal in zo een mood van 'nee, laat maar' maar toen kwam er toch een heel leuk gesprek op gang en vond ik hem leuk. Nog eens afgesproken en nog eens en nog eens en nu sms-en we elke dag en zien we elkaar zo'n beetje om de dag. Beetje samen chillen, muziek luisteren, op het balkon hangen en babbelen, tegen elkaar aankruipen en zo. Hij werkt bij de Europese commissie, zoon van een diplomaat. Dus wel beetje ander kaliber dan dat ik gewoon ben, zeg maar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:15 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Die nieuwe kerel, is dat jouw jager?
Wanneer ga jij eens jagen?
Nou echt!!! Dat is ook zo'n beetje mijn criterium!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
'nee, jou zou ik nooit aan mijn ouders voorstellen'.
Er zijn natuurlijk allemaal rationele (en praktische) kwesties aan te voeren die ik storend vind. Maar op al die zaken valt wel wat af te dingen, hoofdzaak is dat ik mij ietsje verveel bij haar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja komop Macondo, gooi die kaarten eens op tafel
Kan het niet zo zijn dat ze gewoon nog een beetje holding back is? Sorry zit de hele dag Engelse docs te lezen en kom even niet op het nederlandse woordquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk allemaal rationele (en praktische) kwesties aan te voeren die ik storend vind. Maar op al die zaken valt wel wat af te dingen, hoofdzaak is dat ik mij ietsje verveel bij haar.
• Ze is over gevoelens en emoties heel erg gesloten, en vraagt er bij mij ook niet naar.
• Ik krijg nauwelijks weerstand, initiatieven komen van mij af
• Ze vraagt niet echt door hoe het met mij gaat, wat voor werk ik nu precies doe
• Ze vertelt niet uit zichzelf iets over haarzelf, over haar jeugd of wat dan ook
Aan de andere kant, ik voel mij volledig op mijn gemak bij haar. En ze is heel fijn gezelschap en bovendien superstabiel. Zeurt nooit.
Heet ze toevallig Karin?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:18 schreef Thornado het volgende:
Ik ga zo eens naar mijn 5 mei date, we kennen elkaar vandaag een week, leuk idee
Niet dat ze veel tijd voor mij heeft, vanavond treedt ze met haar bandje op.
Maar daarna kruip ik lekker tegen haar aan
Hahahaha. Nou ja, is toch ook zo? Ik heb al een hele tijd niemand meer ontmoet die ik daar goed genoeg voor vond. Met de kennis die ik over deze vent heb, deze zou ik wel trots meetronen. Knots en al die anderen niet hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou echt!!! Dat is ook zo'n beetje mijn criterium!!
Haha, dat heb ik nou ook met deze ventquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hahahaha. Nou ja, is toch ook zo? Ik heb al een hele tijd niemand meer ontmoet die ik daar goed genoeg voor vond. Met de kennis die ik over deze vent heb, deze zou ik wel trots meetronen. Knots en al die anderen niet hoor.
Dat ze nooit zeurt komt waarschijnlijk omdat ze nooit ergens over praat, zowel wat jou als zichzelf betreft.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk allemaal rationele (en praktische) kwesties aan te voeren die ik storend vind. Maar op al die zaken valt wel wat af te dingen, hoofdzaak is dat ik mij ietsje verveel bij haar.
• Ze is over gevoelens en emoties heel erg gesloten, en vraagt er bij mij ook niet naar.
• Ze vraagt niet echt door hoe het met mij gaat, wat voor werk ik nu precies doe
• Ze vertelt niet uit zichzelf iets over haarzelf, over haar jeugd of wat dan ook
Aan de andere kant, ik voel mij volledig op mijn gemak bij haar. En ze is heel fijn gezelschap en bovendien superstabiel. Zeurt nooit.
Lijkt mij juist geweldig zo'n vrouw: stabiel en weinig gezeik aan je kopquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Klinkt als een fundamenteel gebrek aan onderlinge aantrekkingskracht, die had ik voor de relatie begon al een declaratie geschreven. Liefde moet snel ongecontroleerd en chaotisch zijn. Anders kan je het wel het labeltje liefde geven maar niet het keurmerk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat dat meestal binnen de eerste paar maanden nog om kan slaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik nou ook met deze ventWat voor mij ook de reden is dat ik het nog even aan wil zien. Dat gebeurt idd niet zo heel vaak
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:42 schreef picardmike het volgende:
[..]
Klinkt als een fundamenteel gebrek aan onderlinge aantrekkingskracht, die had ik voor de relatie begon al een declaratie geschreven. Liefde moet snel ongecontroleerd en chaotisch zijn. Anders kan je het wel het labeltje liefde geven maar niet het keurmerk.
Hoeveel vraag jij haar?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden...quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat wil je van mij horen?
[..]
Hij jaagde op mij. Ik was eerst helemaal in zo een mood van 'nee, laat maar' maar toen kwam er toch een heel leuk gesprek op gang en vond ik hem leuk. Nog eens afgesproken en nog eens en nog eens en nu sms-en we elke dag en zien we elkaar zo'n beetje om de dag. Beetje samen chillen, muziek luisteren, op het balkon hangen en babbelen, tegen elkaar aankruipen en zo. Hij werkt bij de Europese commissie, zoon van een diplomaat. Dus wel beetje ander kaliber dan dat ik gewoon ben, zeg maar.. Hij is de moeite wel waard om te jagen. Ik begin me stiekem wel af te vragen of dit voor hem puur voor de lol is, maar goed: dat is toch altijd zo in het begin en daarna kan er iets moois uit groeien. Bij mij gebeurt dat niet want er is altijd wel 'iets mis', als in 'nee, jou zou ik nooit aan mijn ouders voorstellen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |