Wat een pertinente onzin zeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:35 schreef picardmike het volgende:
Nou als daten alleen voor blanke mensen op het witte paard is en niet voor andere nationaliteiten is dat ten eerste voor mij als halfbloed geen teken van optimisme, ten tweede is het geen racisme maar wel racisme waiting to happen.
Gaat niet om racisme, maar om aantrekkingskracht. Ik val niet op donkere mannen, punt. Ben ik nu een racist? Ik val ook niet op aziaten, Britten, Indiërs, mannen met rare hoge stemmetjes, iele mannen, mannen zonder enige vorm van intelligentie etc. Maak maar eens een grafiek over hoeveel mensen reageren op een berichtje vol spelfouten.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou als daten alleen voor blanke mensen op het witte paard is en niet voor andere nationaliteiten is dat ten eerste voor mij als halfbloed geen teken van optimisme, ten tweede is het geen racisme maar wel racisme waiting to happen.
Aziatische vrouwen vind ik an sich wel mooi, maar doet mij niet zoveel.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef Silenus het volgende:
Ik vind donkere vrouwen ook niet zo mooi. Chinezen ook niet.
Kijk, ik had al zo'n vermoeden. Dat vind ik discrimatie tov de linguïstisch minder bedeeldenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:32 schreef Dizorn het volgende:
Hebben ze al gedaan spirit, die grafiekjesEn het is niet al te best voor ze
Als zijn ouders je een dom lelijk wijf hadden gevonden, zouden ze tegen hun zoon vertellen dat ze je "superleuk" en "aardig" vinden (99% kans). Of, als de ouders psychopaten zijn zouden ze wellicht vertellen dat ze je een "dom lelijk wijf" zouden vinden (1% kans).quote:Op maandag 9 mei 2011 15:50 schreef love_sharon het volgende:
Gisteren voor het eerst zijn ouders ontmoet, die heel positief waren hoorde ik later![]()
Stapje voor stapje worden we steeds iets serieuzer
Ja, maar na je scheiding te horen krijgen dat je ouders eigenlijk altijd al vonden dat jullie niet bij elkaar pasten, is ook verre van ideaal hoor schatquote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Als zijn ouders je een dom lelijk wijf hadden gevonden, zouden ze tegen hun zoon vertellen dat ze je "superleuk" en "aardig" vinden (99% kans). Of, als de ouders psychopaten zijn zouden ze wellicht vertellen dat ze je een "dom lelijk wijf" zouden vinden (1% kans).
Je vriend zou die boodschap van psychopatische ouders natuurlijk nooit overbrengen, maar een verhaal verzinnen (ze vonden je superleuk en aardig!). Tenzij je vriend ook een psychopaat zou zijn - dan liegt ie er niet over.
Conclusie, de mening van de ouders is altijd positief, tenzij het volslagen mongolen zijn. En in dat geval beschermt je vriend je daar wel tegen.
Is vergelijkbare reactie ("we vonden het toch al niets")quote:Op maandag 9 mei 2011 16:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar na je scheiding te horen krijgen dat je ouders eigenlijk altijd al vonden dat jullie niet bij elkaar pasten, is ook verre van ideaal hoor schat
Mijn ouders zijn geen psychopaten en alsnog zouden ze het gewoon zeggen wanneer ze diegene niks vinden. Als ik dan duidelijk maak dat ik bij hem wil blijven zouden ze het wel respecteren. Dus ik ben het er niet mee eensquote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Als zijn ouders je een dom lelijk wijf hadden gevonden, zouden ze tegen hun zoon vertellen dat ze je "superleuk" en "aardig" vinden (99% kans). Of, als de ouders psychopaten zijn zouden ze wellicht vertellen dat ze je een "dom lelijk wijf" zouden vinden (1% kans).
Je vriend zou die boodschap van psychopatische ouders natuurlijk nooit overbrengen, maar een verhaal verzinnen (ze vonden je superleuk en aardig!). Tenzij je vriend ook een psychopaat zou zijn - dan liegt ie er niet over.
Conclusie, de mening van de ouders is altijd positief, tenzij het volslagen mongolen zijn. En in dat geval beschermt je vriend je daar wel tegen.
Dat hebben ze nooit gezegd.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Is vergelijkbare reactie ("we vonden het toch al niets")
Er wordt nergens zoveel gelogen als in de liefde. Helemaal als de ouders erbij betrokken raken.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:59 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn geen psychopaten en alsnog zouden ze het gewoon zeggen wanneer ze diegene niks vinden. Als ik dan duidelijk maak dat ik bij hem wil blijven zouden ze het wel respecteren. Dus ik ben het er niet mee eensOok al geloof ik wel dat er vaak genoeg zo gereageerd word zoals jij het beschrijft, maar daar ga ik niet van uit
Plus dat ik vind dat je zoveel vertrouwen in iemand mag hebben dat die niet liegt.
Jouw posts zijn als een heerlijk warm zonnestraaltje op een zomerse dagquote:Op maandag 9 mei 2011 17:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Er wordt nergens zoveel gelogen als in de liefde. Helemaal als de ouders erbij betrokken raken.
Vrees dat je inderdaad gelijk hebt...quote:Op maandag 9 mei 2011 17:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Er wordt nergens zoveel gelogen als in de liefde. Helemaal als de ouders erbij betrokken raken.
In tegendeel, ze zal het schatten van mensen vinden. En ondertussen haar afkeer jaren lang voor zich houdenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoop dat als ik ooit een relatie krijgen dat ze niet gillend weg rent als ze mijn familie ontmoet
Hahahaquote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef macondo het volgende:
[..]
In tegendeel, ze zal het schatten van mensen vinden. En ondertussen haar afkeer jaren lang voor zich houden
Heel toepasselijk is het hier nu aan het stortregenen.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn als een heerlijk warm zonnestraaltje op een zomerse dag
Ontmoet via een datingsite?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:50 schreef love_sharon het volgende:
Gisteren voor het eerst zijn ouders ontmoet, die heel positief waren hoorde ik later![]()
Stapje voor stapje worden we steeds iets serieuzer
Klopt, ik was er zelf ook verbaasd overquote:Op maandag 9 mei 2011 19:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een no-go was voor jou
Kennen wij hem ook?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:06 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Klopt, ik was er zelf ook verbaasd over
Mijn ex wist echt wel wat ik van zijn moeder vond hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef macondo het volgende:
[..]
In tegendeel, ze zal het schatten van mensen vinden. En ondertussen haar afkeer jaren lang voor zich houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |