Ik sta op het punt te gaan krassenquote:
Truequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Durf de stelling wel aan dat je bij de mensen waarmee het echt klikt geen vragenlijst nodig hebt maar dat het gesprek van nature vlot loopt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:33 schreef VacaLoca het volgende:
Op de 'Me & Romano' foto vind ik haar het leukst er uit zien. Op meeste andere foto's niet mijn type.
(dit is toch het je ongezouten mening geven over missb topic?)
Alternatief? Die foto's heb ik dan kennelijk even gemistquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:31 schreef Dizorn het volgende:
Ohnee missB ziet/zag er wat alternatief uit, ze moet wel depri zijn geweest.
Fok! Psychologie
Zit je al lang op datingsites eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
True
Daarom als start-up een vraag....
BTW kletsen doe ik liever in de kroeg of op 't terras.. met wat lekkers erbij
Of met wat lui op msn
Die ergens op het eind staat. Daarvan zou je 't misschien nog verwachten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alternatief? Die foto's heb ik dan kennelijk even gemist.
Paars haar vind ik redelijk alternatief.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alternatief? Die foto's heb ik dan kennelijk even gemist.
Paars, paars, valt ook wel mee. En nu genoeg over mij.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Paars haar vind ik redelijk alternatief.
Is dat zo... wat verwacht je dan allemaal meer te gaan vinden in een relatie dat zo anders is ten opzichte van dit?quote:BTW kletsen doe ik liever in de kroeg of op 't terras.. met wat lekkers erbij
Of met wat lui op msn
Maar waarom post je eigenlijk in deze reeks? In ieder geval niet om ervaringen op het gebied van datingsites te delen.quote:
Ik heb paars, blauw, blond en groen haar gehad...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Carnaval telt niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb paars, blauw, blond en groen haar gehad...
Dus volgens Dizorn's theorie heb ik er al 4 zelfmoordpogingen op zitten begrijp ik?
Ik las al een tijdje mee vanwege de vermakelijke verhalen en rolde er een beetje in. Vooral omdat ik me er zo weinig bij voor kan stellen, persoonlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar waarom post je eigenlijk in deze reeks? In ieder geval niet om ervaringen op het gebied van datingsites te delen.
Minimaal uiteraard, mocht je dit ooit op een datingsite zetten ben je kansloos natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb paars, blauw, blond en groen haar gehad...
Dus volgens Dizorn's theorie heb ik er al 4 zelfmoordpogingen op zitten begrijp ik?
Wederom geenszins lullig bedoeld (serieus), maar als ik een gokje mag wagen is het een combinatie van aandacht en bevestiging.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar waarom post je eigenlijk in deze reeks? In ieder geval niet om ervaringen op het gebied van datingsites te delen.
Nee joh, dit is gewoon lekker gekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja, ik volg dit al sinds deel 1, dus vroeg het me gewoon af.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik las al een tijdje mee vanwege de vermakelijke verhalen en rolde er een beetje in. Vooral omdat ik me er zo weinig bij voor kan stellen, persoonlijk.
Wat fijn dat jij mij helemaal doorgrondt!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wederom geenszins lullig bedoeld (serieus), maar als ik een gokje mag wagen is het een combinatie van aandacht en bevestiging.
Dat mag jij toch ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik volg dit al sinds deel 1, dus vroeg het me gewoon af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |