Hoeveel vraag jij haar?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk allemaal rationele (en praktische) kwesties aan te voeren die ik storend vind. Maar op al die zaken valt wel wat af te dingen, hoofdzaak is dat ik mij ietsje verveel bij haar.
• Ze is over gevoelens en emoties heel erg gesloten, en vraagt er bij mij ook niet naar.
• Ik krijg nauwelijks weerstand, initiatieven komen van mij af
• Ze vraagt niet echt door hoe het met mij gaat, wat voor werk ik nu precies doe
• Ze vertelt niet uit zichzelf iets over haarzelf, over haar jeugd of wat dan ook
Aan de andere kant, ik voel mij volledig op mijn gemak bij haar. En ze is heel fijn gezelschap en bovendien superstabiel. Zeurt nooit.
Gaat 'm niet worden...quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat wil je van mij horen?
[..]
Hij jaagde op mij. Ik was eerst helemaal in zo een mood van 'nee, laat maar' maar toen kwam er toch een heel leuk gesprek op gang en vond ik hem leuk. Nog eens afgesproken en nog eens en nog eens en nu sms-en we elke dag en zien we elkaar zo'n beetje om de dag. Beetje samen chillen, muziek luisteren, op het balkon hangen en babbelen, tegen elkaar aankruipen en zo. Hij werkt bij de Europese commissie, zoon van een diplomaat. Dus wel beetje ander kaliber dan dat ik gewoon ben, zeg maar.. Hij is de moeite wel waard om te jagen. Ik begin me stiekem wel af te vragen of dit voor hem puur voor de lol is, maar goed: dat is toch altijd zo in het begin en daarna kan er iets moois uit groeien. Bij mij gebeurt dat niet want er is altijd wel 'iets mis', als in 'nee, jou zou ik nooit aan mijn ouders voorstellen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |