abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:45:57 #276
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_96703501
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:31 schreef Schilderijtje het volgende:
Als je al niet weet of ze nou stoer is of juist lief...zou ik nog maar even wachten met een break up...
Je weet wat je hebt, je weet niet wat je krijgt.
Ik neem aan ( :P ) dat je twijfels zijn gaan groeien met het leuke middagje wat je hebt gehad met een vrouw die in het zelfde ziekenhuis werkte maar een hogere functie had? (Koninginnedag)
Denk goed na waarom je twijfelt.
Dat klinkt als "nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt" ;) Angst om alleen te zijn heb ik niet, en vind ik ook geen goede reden om dan maar in een relatie te blijven zitten. En bovendien - als je twijfelt, zegt dat eigenlijk niet al genoeg?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef Spirit82 het volgende:

Maar waarom zou je nu de relatie beeindigen vanwege iets dat mogelijk in de toekomst zou kunnen gaan spelen?
Omdat ik niet een jaar wil aanmodderen en dan tot de conclusie te moeten komen dat het niet werkt.
Overal verstand van.
pi_96703645
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef macondo het volgende:

[..]

Ze is leuk en lief, maar ik merk aan mezelf dat ik sterke twijfels heb of ik haar interessant zal blijven vinden op wat langere termijn. Dan liever nu kappen (of desnood een "break"), want wil niet aarzelend in een relatie zitten. Ben ik ook te oud voor trouwens (33).
Na drie maanden al verveeld raken is inderdaad de doodsteek voor elke relatie; ik ken het en dat is ook vrijwel nooit alsnog goedgekomen ofzo :).
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:52:40 #278
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96703800
Denk inderdaad ook wel dat als je na 3 maanden nog steeds zo je twijfels hebt, dat je het dan beter afkapt. Evengoed macondo, dan hoop ik wel voor je dat er nog iets beters voorbijkomt de komende tijd.
Resistance is futile.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:55:21 #279
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96703904
Eigenlijk komt het een beetje neer op het oude bekende verhaal: 'vanaf wanneer geef je aan jezelf toe dat het toch niet beter wordt en settle je voor iets dat zeker goed genoeg is'. Dat was een beetje het Knots verhaal, die begon over kindjes en trouwen op een bepaald moment, niet zo heel serieus maar hij gaf wel aan dat hij zo'n toekomst met mij voor ogen had. Ik ben blijkbaar nog niet zo ver.
Resistance is futile.
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:08:19 #280
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_96704437
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:45 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat klinkt als "nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt" ;) Angst om alleen te zijn heb ik niet, en vind ik ook geen goede reden om dan maar in een relatie te blijven zitten. En bovendien - als je twijfelt, zegt dat eigenlijk niet al genoeg?

Nou nee hoor, zo klinkt het dus niet... O+
WAAROM twijfel je echt...?

Tot nu toe is ze interessant geweest...
pi_96704473
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:55 schreef Seven. het volgende:
Eigenlijk komt het een beetje neer op het oude bekende verhaal: 'vanaf wanneer geef je aan jezelf toe dat het toch niet beter wordt en settle je voor iets dat zeker goed genoeg is'. Dat was een beetje het Knots verhaal, die begon over kindjes en trouwen op een bepaald moment, niet zo heel serieus maar hij gaf wel aan dat hij zo'n toekomst met mij voor ogen had. Ik ben blijkbaar nog niet zo ver.
Lekker positieve insteek weer 7 :D.

Naja, moet zeggen dat die insteek bij mij op een gegeven moment ook wel om de hoek kwam kijken hoor... En denk eigenlijk dat ik qua wensen en eisen nog wel iets debieler kan zijn.

Maar hey, look at me! Lijk er toch daadwerkelijk 1 getroffen te hebben :).
Oftewel, houdt het nog even vol tot een jaartje of 38 en ga dan pas genoegen nemen met "minder."
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:12:28 #282
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96704611
quote:
12s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:08 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Nou nee hoor, zo klinkt het dus niet... O+
WAAROM twijfel je echt...?

Tot nu toe is ze interessant geweest...
Is mij ook nooit helemaal duidelijk geworden eigenlijk.
Resistance is futile.
pi_96704625
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja komop Macondo, gooi die kaarten eens op tafel ;)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:14:17 #284
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_96704684
Ik denk het antwoord te weten... :P
Maar wil het ook van jullie (Seven en macondo) horen...
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:15:02 #285
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_96704710
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Die nieuwe kerel, is dat jouw jager?
Wanneer ga jij eens jagen? :P
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:18:44 #286
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_96704864
Ik ga zo eens naar mijn 5 mei date, we kennen elkaar vandaag een week, leuk idee O+

Niet dat ze veel tijd voor mij heeft, vanavond treedt ze met haar bandje op.
Maar daarna kruip ik lekker tegen haar aan :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:21:42 #287
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96704964
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:14 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik denk het antwoord te weten... :P
Maar wil het ook van jullie (Seven en macondo) horen...
Wat wil je van mij horen?

quote:
5s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:15 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Die nieuwe kerel, is dat jouw jager?
Wanneer ga jij eens jagen? :P
Hij jaagde op mij. Ik was eerst helemaal in zo een mood van 'nee, laat maar' maar toen kwam er toch een heel leuk gesprek op gang en vond ik hem leuk. Nog eens afgesproken en nog eens en nog eens en nu sms-en we elke dag en zien we elkaar zo'n beetje om de dag. Beetje samen chillen, muziek luisteren, op het balkon hangen en babbelen, tegen elkaar aankruipen en zo. Hij werkt bij de Europese commissie, zoon van een diplomaat. Dus wel beetje ander kaliber dan dat ik gewoon ben, zeg maar. :+ . Hij is de moeite wel waard om te jagen. Ik begin me stiekem wel af te vragen of dit voor hem puur voor de lol is, maar goed: dat is toch altijd zo in het begin en daarna kan er iets moois uit groeien. Bij mij gebeurt dat niet want er is altijd wel 'iets mis', als in 'nee, jou zou ik nooit aan mijn ouders voorstellen'.
Resistance is futile.
pi_96705012
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:21 schreef Seven. het volgende:

[..]
'nee, jou zou ik nooit aan mijn ouders voorstellen'.
Nou echt!!! Dat is ook zo'n beetje mijn criterium!! :D
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:25:16 #289
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_96705112
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja komop Macondo, gooi die kaarten eens op tafel ;)
Er zijn natuurlijk allemaal rationele (en praktische) kwesties aan te voeren die ik storend vind. Maar op al die zaken valt wel wat af te dingen, hoofdzaak is dat ik mij ietsje verveel bij haar.

• Ze is over gevoelens en emoties heel erg gesloten, en vraagt er bij mij ook niet naar.
• Ik krijg nauwelijks weerstand, initiatieven komen van mij af
• Ze vraagt niet echt door hoe het met mij gaat, wat voor werk ik nu precies doe
• Ze vertelt niet uit zichzelf iets over haarzelf, over haar jeugd of wat dan ook

Aan de andere kant, ik voel mij volledig op mijn gemak bij haar. En ze is heel fijn gezelschap en bovendien superstabiel. Zeurt nooit.
Overal verstand van.
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:27:22 #290
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_96705179
Kan je die punten dan niet aangeven bij haar?
pi_96705182
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:25 schreef macondo het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk allemaal rationele (en praktische) kwesties aan te voeren die ik storend vind. Maar op al die zaken valt wel wat af te dingen, hoofdzaak is dat ik mij ietsje verveel bij haar.

• Ze is over gevoelens en emoties heel erg gesloten, en vraagt er bij mij ook niet naar.
• Ze vraagt niet echt door hoe het met mij gaat, wat voor werk ik nu precies doe
• Ze vertelt niet uit zichzelf iets over haarzelf, over haar jeugd of wat dan ook

Aan de andere kant, ik voel mij volledig op mijn gemak bij haar. En ze is heel fijn gezelschap en bovendien superstabiel. Zeurt nooit.
Kan het niet zo zijn dat ze gewoon nog een beetje holding back is? Sorry zit de hele dag Engelse docs te lezen en kom even niet op het nederlandse woord :@ Zo komt het namelijk wel over als ik zo lees wat hier staat. Dat ze zich nog niet helemaal bloot durft te geven, wat ik me ook kan voorstellen na 3 maanden..
Sarcasme. Herken het.
pi_96705328
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:18 schreef Thornado het volgende:
Ik ga zo eens naar mijn 5 mei date, we kennen elkaar vandaag een week, leuk idee O+

Niet dat ze veel tijd voor mij heeft, vanavond treedt ze met haar bandje op.
Maar daarna kruip ik lekker tegen haar aan :)
Heet ze toevallig Karin? :o.
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:32:41 #293
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96705374
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nou echt!!! Dat is ook zo'n beetje mijn criterium!! :D
Hahahaha. Nou ja, is toch ook zo? Ik heb al een hele tijd niemand meer ontmoet die ik daar goed genoeg voor vond. Met de kennis die ik over deze vent heb, deze zou ik wel trots meetronen. Knots en al die anderen niet hoor.
Resistance is futile.
pi_96705399
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hahahaha. Nou ja, is toch ook zo? Ik heb al een hele tijd niemand meer ontmoet die ik daar goed genoeg voor vond. Met de kennis die ik over deze vent heb, deze zou ik wel trots meetronen. Knots en al die anderen niet hoor.
Haha, dat heb ik nou ook met deze vent ;) Wat voor mij ook de reden is dat ik het nog even aan wil zien. Dat gebeurt idd niet zo heel vaak ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_96705459
quote:

[..]

Dat ze nooit zeurt komt waarschijnlijk omdat ze nooit ergens over praat, zowel wat jou als zichzelf betreft.
Lijkt me echt een dodelijk saai gezapig thingie.
pi_96705646
quote:

[..]

Lijkt mij juist geweldig zo'n vrouw: stabiel en weinig gezeik aan je kop :D En daarnaast: ik zou het er eerst maar eens met haar over hebben, wellicht dat ze nog een beetje los moet komen e.d.
pi_96705712
quote:

[..]

Klinkt als een fundamenteel gebrek aan onderlinge aantrekkingskracht, die had ik voor de relatie begon al een declaratie geschreven. Liefde moet snel ongecontroleerd en chaotisch zijn. Anders kan je het wel het labeltje liefde geven maar niet het keurmerk.
UITGESCHREVEN
pi_96706078
Ohneeeeeeeeee, nu heb ik een HELE botte sms gestuurd, volgens mij had ik die van hem verkeerd opgevat.
Maarja, dan had hij het niet zo moeten formuleren als een mong0l.

}:|
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:54:18 #299
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96706150
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Haha, dat heb ik nou ook met deze vent ;) Wat voor mij ook de reden is dat ik het nog even aan wil zien. Dat gebeurt idd niet zo heel vaak ;)
Probleem is alleen dat dat meestal binnen de eerste paar maanden nog om kan slaan.
Resistance is futile.
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:55:51 #300
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96706214
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:42 schreef picardmike het volgende:

[..]

Klinkt als een fundamenteel gebrek aan onderlinge aantrekkingskracht, die had ik voor de relatie begon al een declaratie geschreven. Liefde moet snel ongecontroleerd en chaotisch zijn. Anders kan je het wel het labeltje liefde geven maar niet het keurmerk.
:') . Voor jou misschien.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')