abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:12:57 #251
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96694340
quote:
5s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoe is het met seven en het niet daten en dergelijke?
Terugval. Iemand leren kennen waarmee ik een klik heb, ga ook niet krampachtig afkappen 'want ik heb twee weken geleden besloten dat.. ' . Tot nu toe gaat het heel leuk. Leuke vent, al zeg ik het zelf. Slim, leuk om te zien, rustige vent, knuffeldier. Te vroeg om er verder iets over te zeggen. Indien zo door, dan is dat nogal OK wat mij betreft, over een paar maanden kan ik er pas echt conclusies aan verbinden, als we dat halen.
Resistance is futile.
pi_96694380
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:10 schreef Silenus het volgende:
Lekker boeiend, het is maar een katje. Er worden elke dag tienduizenden kuikentjes vermoord, daar hoor ik ook niemand over janken.
Ik heb ooit 2 kippenkuikens geadopteerd en 1 eendekuiken gered nadat zijn moeder overreden was (niet door mij overigens :o.)

Kasta vs. Dierenrijk: 3 levens - 1 dode

Ik mag dus, geheel feitelijk gezien, nog 2 katten de nek omdraaien.
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:15:36 #253
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96694430
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb ooit 2 kippenkuikens geadopteerd en 1 eendekuiken gered nadat zijn moeder overreden was (niet door mij overigens :o.)

Kasta vs. Dierenrijk: 3 levens - 1 dode

Ik mag dus, geheel feitelijk gezien, nog 2 katten de nek omdraaien.
Reken ook ff de vliegen mee die je dood hebt geslagen, als je met zo'n onzinredenering aan komt zetten :')
pi_96694435
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:12 schreef Seven. het volgende:
Terugval. Iemand leren kennen waarmee ik een klik heb, ga ook niet krampachtig afkappen 'want ik heb twee weken geleden besloten dat.. ' . Tot nu toe gaat het heel leuk. Leuke vent, al zeg ik het zelf. Slim, leuk om te zien, rustige vent, knuffeldier. Te vroeg om er verder iets over te zeggen. Indien zo door, dan is dat nogal OK wat mij betreft, over een paar maanden kan ik er pas echt conclusies aan verbinden, als we dat halen.
Naja, ook niets mis mee.
Denk ook dat je grootste "probleem" was dat je naar aandacht en bevestiging op zoek was en het niet zoveel boeide in welke vorm (lees: welke man) je die kreeg.

Zolang je niet daar in terug valt en het bij deze ene kerel houdt, moet het alsnog goedkomen :).
pi_96694470
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef Micson het volgende:

[..]

Reken ook ff de vliegen mee die je dood hebt geslagen, als je met zo'n onzinredenering aan komt zetten :')
Heb ik gedaan, maar die kon ik wegstrepen tegenover het mierennest in de tuin dat dankzij mij kan voortbestaan.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:22:35 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_96694694
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

klinkt goed en je kan het altijd nog zien. Eigenlijk wat kasta hierboven ook zei :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:44:55 #257
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96695533
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, ook niets mis mee.
Denk ook dat je grootste "probleem" was dat je naar aandacht en bevestiging op zoek was en het niet zoveel boeide in welke vorm (lees: welke man) je die kreeg.

Zolang je niet daar in terug valt en het bij deze ene kerel houdt, moet het alsnog goedkomen :).
Dat kan ik bij de volgende kerel natuurlijk ook weer tegen mezelf zeggen ;) . Dat zou natuurlijk alleen maar een smoes zijn.
Resistance is futile.
pi_96695668
quote:
12s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat kan ik bij de volgende kerel natuurlijk ook weer tegen mezelf zeggen ;) . Dat zou natuurlijk alleen maar een smoes zijn.
Je hebt ons altijd nog voor de eventuele reality check :+.
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:17:45 #259
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96696995
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je hebt ons altijd nog voor de eventuele reality check :+.
:+
Resistance is futile.
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:26:42 #260
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_96697440
Relatief gezien is een kat laten inslapen best een goede oplossing hoor. Kijk eens naar hoeveel mensen hun huisdier gewoon in het bos dumpen als het zomervakantie is en ze willen weg. Dat is gewoon gemeen, inslapen is vredig :z

Enne succes/veel plezier verder Seven ^O^
WFPB!
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:36:24 #261
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96697843
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef Dizorn het volgende:
Relatief gezien is een kat laten inslapen best een goede oplossing hoor. Kijk eens naar hoeveel mensen hun huisdier gewoon in het bos dumpen als het zomervakantie is en ze willen weg. Dat is gewoon gemeen, inslapen is vredig :z

Enne succes/veel plezier verder Seven ^O^
Misschien moeten ze jou ook maar eens in laten slapen dan ;)
pi_96698150
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:36 schreef Micson het volgende:

[..]

Hey lekkere hippie van me, ga even lekker de mensen in F&F vervelen ofzo.
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:53:42 #263
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_96698536
Pff relatie aanknopen via datingsite is één ding, maar beeindigen is weer een heel ander probleem.

Vanavond maar bellen, dan langsgaan en vervolgens slecht nieuws gesprek. Terwijl ik er natuurlijk helemaal niet zeker van ben dat ik de relatie wil beeindigen na 3 a 4 maanden.. Ik vrees dat ze het niet voelt aankomen - en ze is zo lief! :{
Overal verstand van.
pi_96698634
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:53 schreef macondo het volgende:
Pff relatie aanknopen via datingsite is één ding, maar beeindigen is weer een heel ander probleem.

Vanavond maar bellen, dan langsgaan en vervolgens slecht nieuws gesprek. Terwijl ik er natuurlijk helemaal niet zeker van ben dat ik de relatie wil beeindigen na 3 a 4 maanden.. Ik vrees dat ze het niet voelt aankomen - en ze is zo lief! :{
Vanwaar dan toch de keuze om het te doen?
pi_96698784
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dacht vraag ik mij ook af..
pi_96699119
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:53 schreef macondo het volgende:

Dus toch eindelijk de knoop doorgehakt voor jezelf?
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:17:19 #267
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_96699575
Jammer, laats naar een leuke meid geweest maar toch heeft ze nog gevoelens voor haar ex. Dat heeft dan geen nut.

Op naar de volgende :)
pi_96700172
Goed we zijn weer wat dagen verder en ik ben aan strepen geslagen.

- Dame uit hilversum streep er doorheen
- Dame uit Hendrik Ido Ambacht een hele dikke streep er doorheen

Wat houden we over:

- Dame van carnaval, gisteren gedate en was erg gezellig. Ook op de parkeerplaats erg gezellig :')
- De advocate, binnenkort een date mee.

Een nadeel van de carnaval dame is dat ze 35 is, en ik net 28. Het is echt een grens gevalletje qua leeftijd voor mij. Maar voelt wel goed.

Paiq wel even bezig geweest, 1 meid van 22 die mij wel erg boeiend vind en ik haar ook wel interessant. Dus wie weet, maar ik concentreer me voorlopig even op bovenstaande 2.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:36:57 #269
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_96700306
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:36 schreef Micson het volgende:

[..]

Mogen ze ook doen later hoor, als ik alleen maar mensen tot last ben, liever dat dan dat ze me in een bos droppen (en eventueel aan een boom binden) :+
WFPB!
pi_96700436
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

2 dogs had (en heb) ik regelmatig even een weekendje op bezoek, blijven geweldige beesten O+.

Afgelopen Maart nog heerlijk de bossen er mee in geweest:
[ afbeelding ]

En tja, katten luisteren iets minder consequent, maar ik was er al wel enigszins aan gewend.
Zat een mooie opbouw in:
Kat 1: Een ex die hem in heeft laten slapen omdat dat beest en ik echt totáál niet met elkaar overweg konden.
Kat 2: De kat van Fabeldiertje; geweldig schattig beest.
Kat 3: De kat van de vriendinlief; beest dat normaliter íedereen wekenlang aanvliegt, maar tegen mij kwam ze na twee dagen al aankroelen *;.
wat een kutwijf die eerste, die had ik meteen buitengeschopt.

jammer van seven's terugval, al verbaas ik me er niet echt over, nofi.

zelf alweer 5 maanden met hetzelfde meisje, verbaas me er nog weleens over aangezien ik maar heel weinig vrouwen leuk vind. ~:)
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:49:20 #271
57047 macondo
pi_96700829
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ze is leuk en lief, maar ik merk aan mezelf dat ik sterke twijfels heb of ik haar interessant zal blijven vinden op wat langere termijn. Dan liever nu kappen (of desnood een "break"), want wil niet aarzelend in een relatie zitten. Ben ik ook te oud voor trouwens (33).
Overal verstand van.
pi_96701294
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef macondo het volgende:

[..]

Ze is leuk en lief, maar ik merk aan mezelf dat ik sterke twijfels heb of ik haar interessant zal blijven vinden op wat langere termijn. Dan liever nu kappen (of desnood een "break"), want wil niet aarzelend in een relatie zitten. Ben ik ook te oud voor trouwens (33).
Dat probleem zie je vaker bij leuke en lieve vrouwen: het is altijd maar de vraag of ze uitdagend genoeg zijn op de langere termijn. Aan de andere kant zijn ze leuk en lief en dat wil je ook niet kwijt...

Succes ermee!
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:21:23 #273
57047 macondo
pi_96702298
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:58 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Dat probleem zie je vaker bij leuke en lieve vrouwen: het is altijd maar de vraag of ze uitdagend genoeg zijn op de langere termijn. Aan de andere kant zijn ze leuk en lief en dat wil je ook niet kwijt...

Succes ermee!
.
Thanks. Vind het extreem kut om haar verdriet te doen.

Overigens herken ik haar niet in je "lief meisje" beeld hoor - ze is juist eerder "stoer".
Overal verstand van.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:31:54 #274
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_96702809
Als je al niet weet of ze nou stoer is of juist lief...zou ik nog maar even wachten met een break up...
Je weet wat je hebt, je weet niet wat je krijgt.
Ik neem aan ( :P ) dat je twijfels zijn gaan groeien met het leuke middagje wat je hebt gehad met een vrouw die in het zelfde ziekenhuis werkte maar een hogere functie had? (Koninginnedag)
Denk goed na waarom je twijfelt.
pi_96702837
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:21 schreef macondo het volgende:

[..]

.
Thanks. Vind het extreem kut om haar verdriet te doen.

Overigens herken ik haar niet in je "lief meisje" beeld hoor - ze is juist eerder "stoer".
Maar waarom zou je nu de relatie beeindigen vanwege iets dat mogelijk in de toekomst zou kunnen gaan spelen?
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')