Zij zijn tenminste buiten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:10 schreef Salatrel het volgende:
A1 loopt vol met Twente-supporters
kunnen die mensen niets leukers verzinnen met dit mooie weer?
chai ?quote:
miverquote:
is die dj ?quote:
niet zenuwachtig voor morgen G ?quote:
dat wist ik nietquote:
Toch zijn alle bejaarden (inclusief ik) er tegen bestand.quote:
4ebe is toch geen bejaardequote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch zijn alle bejaarden (inclusief ik) er tegen bestand.
Post lopen was vanmiddag geen pretje in de brandende zon.
Op dit moment voel ik mij honderd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:11 schreef gers het volgende:
[..]
4ebe is toch geen bejaarde
ik zat vandaag lekker in de koelcel te werken
heerlijk gevoel ook als je weer buiten komt
gelukkig komen er geen klanten waar ik werkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment voel ik mij honderd.
Mja dat ken ik nog wel van werken in een supermarkt.. kom je buiten.. klap in je gezicht van de warmte.
Oh en al die klanten 1999993838383 x zeggen: lekker koel hier he..
Oh wat heerlijk, geen klantenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef gers het volgende:
[..]
gelukkig komen er geen klanten waar ik werk
maar 4 graden is wel frisjes
maarre waarom werk jij voor de nsb
jij kan geen pakketjes bezorgen dat werk is voor medelanders die in aftandse busjes rijdenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk, geen klanten![]()
Ik werkte eigenlijk daarvoor al voor de vijand.. Pakketjes![]()
Vanavond ga ik lekker spare-ribs eten.
Ja, ik controleerde de medelanders in de aftandse busjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:19 schreef gers het volgende:
[..]
jij kan geen pakketjes bezorgen dat werk is voor medelanders die in aftandse busjes rijden
EN BEDANKT HE NU HEB IK OOK TREK IN SPARE-RIBS
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik controleerde de medelanders in de aftandse busjes.
Was wel grapppig werk, want soms (nee grapje, heel vaak) kreeg je klachenformulieren die ze moesten invullen, maar die moest ik invullen, want ze konden niet Nederlands schrijven.
ga je ook bij de bejaarden koffiedrinkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik controleerde de medelanders in de aftandse busjes.
Was wel grapppig werk, want soms (nee grapje, heel vaak) kreeg je klachenformulieren die ze moesten invullen, maar die moest ik invullen, want ze konden niet Nederlands schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |