ja man, mijn lever wil ook aan de tap hangenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:13 schreef MouzurX het volgende:
Pff ik zou nu eig in de club moeten staan.
wikken en wegenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:51 schreef linpunt het volgende:
vet stom.. paar dagen geleden viel ik de hele dag in slaap en nu wilde ik een uur geleden gaan slapen.. en het is niet gelukt
En ik heb vannacht nog met je zitten gamen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 05:18 schreef fyah het volgende:
Zo, thuis en in bed. Ik weet niet of het aan het weer lag, maar de sfeer was heerlijk. Andere jaren zijn die muziekpodia aan het water best pauper, maar nu mef wat jonge djs zeker te genieten. Ik heb me goed weten te geven, ook zonder alcohol. (de xtc was thuisgebleven)maargoed.
Ik ken de reputatie van fyah als poepprater ook wel, maar deze post is gewoon serieus. Je hoeft me ook niet te
Geloven ofzo, als jij denkt dat ik de hele nacht op xbox zat (:')) dan mag je dag gewoon.
Maar nu mijn vraag; ik had tot tweemaal toe sjans met twee meisjes die er niet vervelend uitzagen. Ik heb nu hun nummers maar ik weet niet man. Ik heb gewoon even geen zin in dat gedoe.:') Klinkt het iemand bekend?
Jullie zullen me vast branden als homo, maar de vibe is gewoon niet goed.
Slaap lekke!
Homoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 05:18 schreef fyah het volgende:
Zo, thuis en in bed. Ik weet niet of het aan het weer lag, maar de sfeer was heerlijk. Andere jaren zijn die muziekpodia aan het water best pauper, maar nu mef wat jonge djs zeker te genieten. Ik heb me goed weten te geven, ook zonder alcohol. (de xtc was thuisgebleven)maargoed.
Ik ken de reputatie van fyah als poepprater ook wel, maar deze post is gewoon serieus. Je hoeft me ook niet te
Geloven ofzo, als jij denkt dat ik de hele nacht op xbox zat (:')) dan mag je dag gewoon.
Maar nu mijn vraag; ik had tot tweemaal toe sjans met twee meisjes die er niet vervelend uitzagen. Ik heb nu hun nummers maar ik weet niet man. Ik heb gewoon even geen zin in dat gedoe.:') Klinkt het iemand bekend?
Jullie zullen me vast branden als homo, maar de vibe is gewoon niet goed.
Slaap lekke!
of naar nick en simonquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:38 schreef MiVer het volgende:
2 s-en aan het begin
het kan in uganda: Ssuuna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |