Ik was beter ingeburgerd in die ghettobuurt dan I u_uquote:
alle goeds lief meisjequote:
Ik vond die chickies van sweet valley high lekkerderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:21 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik vond zac vroeger echt helemaal geweldig.. maar nu zie ik hoe slecht het eigenlijk was
[ afbeelding ]
Dan merk je pas hoezeer je geestelijk vooruit bent gegaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:21 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik vond zac vroeger echt helemaal geweldig.. maar nu zie ik hoe slecht het eigenlijk was
[ afbeelding ]
die 2ling.. jessica en elisabethquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vond die chickies van sweet valley high lekkerder
en dat het nu eigenlijk helemaal niet voorruit is gegaan met de series.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan merk je pas hoezeer je geestelijk vooruit bent gegaan.
Klopt, ik heb mensen verwijderdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:32 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb weer al een vriend minder op hyves.
Ik had/heb jou helemaal niet op hyvesquote:
Oh...........quote:
wel verdomm-quote:
quote:
okquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:37 schreef Madridista het volgende:
Ik liep vanmiddag met mijn vriendin door de stad, roepen er 3 kutmocrotjes (pubers van 17/18) 'pssst' 'ey'
Dus ik draai me naar hen om en spreek ze hier op aan. Doen ze stoer enz. ik blijf cool totdat een gast zijn hand om mijn schouder doet..
Ik ramde ze alle drie
Achteraf gingen ze huilen 'ja wacht maar'
Mietjes!!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:37 schreef Madridista het volgende:
Ik liep vanmiddag met mijn vriendin door de stad, roepen er 3 kutmocrotjes (pubers van 17/18) 'pssst' 'ey'
Dus ik draai me naar hen om en spreek ze hier op aan. Doen ze stoer enz. ik blijf cool totdat een gast zijn hand om mijn schouder doet..
Ik ramde ze alle drie
Achteraf gingen ze huilen 'ja wacht maar'
Mietjes!!
Als je ze had gecastreerd was je pas baas geweest u_uquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |