ik zou beginnen met:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef Pataya het volgende:
Als ik haar zou "dumpen" zitten we met het probleem van huisje (wel huur gelukkig) en uiteraard de spullen, ik met mijn werk en zij met school..
Maakt niet zoveel uit hoe je het brengt het blijft natuurlijk keihard.quote:
Heb alles weer weggewerktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Ze komt er toch achter. Je 'scharrel' is 3 dagen blijven slapen.
'Hoi vriendin, toen jij afgelopen 3 dagen bij je familie was heb ik in ons bed iemand anders liggen neuken.'quote:
Gewoon zeggen. Ach ja is zielig maar zowat elke vent heeft het wel eens gedaan mjah gewoon eerlijk komt uiteindelijk toch wel uitquote:
Maar dan zit ik weer met werk...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik zou beginnen met:
"Het ligt niet aan jou, maar aan mij, ik heb enige tijd voor mezelf nodig, om voor mezelf te ontdekken hoe het verder moet ...." of zoiets
Schrok net wel was de vuilniszak vergeten weg te gooien met paar condoomsquote:
Nee dan zit ik 100km verder van me werk dan nu....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je raakt je baan kwijt als je vriendin bij je weggaat? Ben je haar pooier ofzo?
Dus je bent al meerdere keren vreemdgegaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:45 schreef Pataya het volgende:
[..]
Schrok net wel was de vuilniszak vergeten weg te gooien met paar condoomsmaar gelukkig is niet het eerste wat ze doet in prullenbakken neuzen
Dat bedoel ik. En je bent vast nog iets anders (kleins) vergeten, waardoor zij argwaan zal krijgen. Gewoon opbiechten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:45 schreef Pataya het volgende:
[..]
Schrok net wel was de vuilniszak vergeten weg te gooien met paar condoomsmaar gelukkig is niet het eerste wat ze doet in prullenbakken neuzen
Nah, zich vast het godganze weekend als een stel konijnen gedragen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:45 schreef Frishe het volgende:
Dus je bent al meerdere keren vreemdgegaan.
Goed bezig kerel. Goed bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |