SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ja, het heerst hier. Normaal kom ik daar meestal redelijk schadevrij doorheen, maar ik denk dat mijn Koninginnedag in de pottensteeg me genekt heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben net aan het bijkomen van hevige griep met koorts, maar verder gaat het wel redelijk.Ik heb een hele fijne koninginneweekend gehad, dus dat helpt wel.
Welke pottensteeg? Waar?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:36 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, het heerst hier. Normaal kom ik daar meestal redelijk schadevrij doorheen, maar ik denk dat mijn Koninginnedag in de pottensteeg me genekt heeft.
En voortaan noem ik je gewoon fiets
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent pas veertien. Da's nog best klein
Zie TTquote:
Is goed. Uit eigen werk?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Lees je me vanavond een verhaaltje voor als ik naar bed ga?
Hi W!quote:
Die straat waar de VLV zit noemen we altijd zo!quote:
Ja, da's 24 uur met de autoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hi W!Hoest met je? Ik ga op toronto vliegen. Erg ver van je??
[..]
Die straat waar de VLV zit noemen we altijd zo!
Daar ben ik ook langs geweest.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef Qebbel het volgende:
Die straat waar de VLV zit noemen we altijd zo!
Ja, ik heb nog ergens een half afgemaakt kinderverhaal liggen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tenminste, is dat wel geschikt voor kindertjes?
Ohw..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, da's 24 uur met de auto
Gaat wel goed trouwens, nog 12 dagen tot de operatie
Ik ook. Over Updog the unhappy cat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog ergens een half afgemaakt kinderverhaal liggen.
Orlando was ik nog vorige weekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ohw..Wordt m dus niet dan.Tja en ook nog op Orlando, maar das helemaal uit de richting.
Wow, dat komt dichtbij! Spannend?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Daar ben ik ook langs geweest.Was erg druk. Misschien heb ik wel tegen je aangeschuurd, terwijl ik me door de menigte een weg baande.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik was in 't oranje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik was in 't oranje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had een oranje t-shirt aan met rood en wit en blauw. En ik had kort haar.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Wel fijn als zo'n moment dan ook eindelijk er is zeg maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Orlando was ik nog vorige week
Ja, spannend, maar ik ben er ook heel erg aan toe.
Yepyep. En de chirurg heeft er veel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wel fijn als zo'n moment dan ook eindelijk er is zeg maar.
Yep, ik zag je.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik had een oranje t-shirt aan met rood en wit en blauw. En ik had kort haar.
Ook fijn! Hoeveel dagen word je opgenomen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yepyep. En de chirurg heeft er veel vertrouwen in.
Niet, 't is een out patient operatie. 's Morgens onder het mes, 's middags naar huis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:00 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Yep, ik zag je.
[..]
Ook fijn! Hoeveel dagen word je opgenomen?
Ohw, joh. Beter dan! Maar wel volledig onder narcose? Krijg je zo'n lekkere roesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet, 't is een out patient operatie. 's Morgens onder het mes, 's middags naar huis.
Ja, dat wel. Geen idee wat narcose doet... ik ben alleen maar bang dat ik er misselijk van wordquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:09 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ohw, joh. Beter dan! Maar wel volledig onder narcose? Krijg je zo'n lekkere roes
Ik begrijp dat je het heel eng vindt om erover te beginnen, maar wat ik vroeg was waar ben je bang voor?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:42 schreef JKRowling het volgende:
[..]
Om het te vertellen dus. Ik maak me zó zenuwachtig dat ik er amper van kan slapen.
Daar gaat Dottir van plakken!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:24 schreef lezzer het volgende:
Vies weer
Ik zit hier lekker in de tuin met m'n laptop. 28 graden, schaduw, briesje er bij.
Jaja. Rampetampen, dat wil ie! Je weet toch hoe hetero's zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee helemaal niet date! Dan zou ik het totaal niet accepteren denk ik. Tenzij ik zeker wist dat er een tweede kwam die ik dan kon betalen.
Maar gewoon een galante, plezierige hetero die ik al eventjes ken en die toevallig in de stad was, die graag een beetje hoffelijk doet.
Een datero dus?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:03 schreef Vanyel het volgende:
Eendatehetero
![]()
Je bent enorm negentiende-eeuws.
Entrouwens
Maar wel van een schrijver toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:22 schreef Vanyel het volgende:
Ja die nuances verwacht je niet op fok he.
Doe mij daar ook wat van, klinkt handig.
Ja, dat wel. Dyslexie lijkt wel besmettelijk. Maar over het algemeen tik ik toch wel correct hoor, ik kan niet andersquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:39 schreef Vanyel het volgende:
Op fok? Niet direct eigenlijk. Ik ben hier zelf ook een stuk minder zorgvuldig dan elders. Je raakt zo afgestompt he..
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, maar "wel een goede hoor". Niet zo een hele suffe... Niet dat als je langs loopt je gelijk denk van jezus gatverdamme een hetero... Ik vind het prima hoor, dat mensen hetero willen zijn, maar als ze er mee te koop gaan lopen denk ik doe dat lekker thuis. Maar dit is wel een goede.
En hij pakte heel galant de rekening en wilde van geen meebetalen weten... Noem me Negentiende eeuws, maar ik heb daar toch een zwakje voor![]()
Tijd om naar huis te gaan dan!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:44 schreef lezzer het volgende:
Ik ben op het feest. Mijn draakschoonzus zit goffer op mijn plek, of ja, ik kan nergens meer zitten
Ja, dan moet je wel goede kriek hebben. Bij deze gooien ze de kersen al bij het gistingsproces in het vat, in plaats van siroop bij de bier gooien. Deze is niet zoet, maar zuur.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:50 schreef lezzer het volgende:
Ik vind Kriek errug zoet. Te zoet eigenlijk.
Jaquote:
nu midden in het onverwachte taxispelen. Ben meer afwezig geweest dan aanwezigquote:
Dibbs on the priest when he's done converting!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Die DP moet trouwens eens uit de heterokast komen. Ze hangt wel met de homo's, maar ik zie d'r wel naar mannen staren.Of we kunnen proberen om deze ziekte te verwijderen. Ik ken nog wel een leuke priester in San Francisco!
Jammer. Maar goed, zoiets moet je toch op je eigen moment doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:44 schreef JKRowling het volgende:
Ik ben er ook weer
Nog steeds geen vooruitgang geboekt
Ach, Rome kwam ook niet in 1 dag uit de kast!quote:Op zondag 8 mei 2011 01:44 schreef JKRowling het volgende:
Ik ben er ook weer
Nog steeds geen vooruitgang geboekt
Jah, veel gemeenquote:
Morgen!quote:Op zondag 8 mei 2011 08:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooo Vanyellekind klinkt ook als een goede zaterdag! Wanneer moet jij eik weer arbeiten? Das toch ook al bijna? Heb je al zin? Of heul niet?
Quoten we dit voor het nageslacht?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:46 schreef Vanyel het volgende:
Dottir heeft helemaal niks gedaan
Lui rotkind!
Geslaagd ja? Fijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooh ja ik schoot er helemaal wakker van dat ik dit nog niet had gezegd: Fiets de schaaltjes van de smeersels konden zo weer terug de kast in! Fingahlicking good vonden ze ze! Dus bedankt!
Wanneer kom je babysitten?quote:
Enorm leuk. Nu voelt het eindelijk alsof ik echt jarig geweest ben.quote:
en het staat haar ook ?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:27 schreef Donsveertje het volgende:
Lol
(Even terzijde: mijn butch vriendinnetje is langzaam aan wat vrouwelijker aan het worden, een paar maanden terug nog hakjes en nu heeft ze voor het eerst in 14 jaar weer een rok aan xD )
hierquote:Op zondag 8 mei 2011 16:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
boooooh. pufjesheet zeg. en ik ben gisteren aangevallen door aspergestoom, waardoor ik nu een zere plek op mn arm heb![]()
eigenlijk heb ik gewoon een kater en ben ik dus zieligjes en moet iemand even roosvicee voor me pakken.
quote:
Wheheh, nee, een internet geek die veel van theater houdt.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook een schrijver die abroad is verhuisd voor de liefde?
quote:Op maandag 9 mei 2011 06:32 schreef lezzer het volgende:
En speciaal aan Vanyel, die zich weer naar kantoor moet slepen!
Had je dan niet eigenlijk eerder moeten gaan?quote:Op maandag 9 mei 2011 07:52 schreef lezzer het volgende:
Ik moet van de Mrs naar de fysio met m'n arm/schouder.![]()
Op zich niet raar, want het doet best heul pijn
Ja, iets van 3 jaar eerderquote:Op maandag 9 mei 2011 08:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Had je dan niet eigenlijk eerder moeten gaan?
Kamer bedoel je? Gelukkig wel. Maar vandaag deel ik die nog met mijn voorganger.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:06 schreef lezzer het volgende:
Gewoon net doen of je het wel weet.
Al word je daar niet populair van is mijn ervaring.![]()
Heb je een eigen kantoor?
Zoiets ja..quote:Op maandag 9 mei 2011 08:14 schreef lezzer het volgende:
En dan maar hopen dat je bij nummer 25 nog niet staat te lekken?
net of ik er iets van weet
Bakfiets, neem ik aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef wonderer het volgende:
Kreeg een e-card van mijn moeder. Dat telefoontje vanmiddag was wel geslaagd
Vannie, sterkte/succes. Het valt vast mee en dan kun je morgen echt aan de slag. Wie past er op het wurm?
Het kinderdagverblijf. Fiets faalt.quote:
Oh, breek me de bek niet open over de pakketservice.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:41 schreef Bakfiets. het volgende:
Ben ik even 1,5 uurtjes weg, komt de pakketservice. Nou kan ik 't pakketje pas woensdag ophalen bij 't postkantoor omdat ik morgen de hele dag weg ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik kreeg een internal 500 error.quote:
Omdat ik de eerste heb gezien en wil weten hoe het afloopt.quote:
quote:
Google?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:46 schreef Bakfiets. het volgende:
Omdat ik de eerste heb gezien en wil weten hoe het afloopt.
Pshk, ik ben toch geen watje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ze was al een paar keer geopereerd aan haar poot en uiteindelijk bleek het uitgezaaide kanker te zijn, dus hebben ze haar moeten laten inslapen.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:57 schreef lezzer het volgende:
Dat is rotZo ineens? Of was die hond al oud en ziek ofzo?
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:30 schreef lezzer het volgende:
Ik word echt zo sjagrijnig van dat overlast veroorzakende buurthuis hier.![]()
Ik raak gewoon totaal overprikkeld door die kutherrie.
Het is toch godgeklaagd dat ik in m'n eigen woning met de deur dicht muziek moet aanzetten omdat het buurthuis 100m verderop de achterdeur niet dicht wil doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]Muziek lekker hard aan zodat je het neit meer hoort?
ja, dat is inderdaad wel heel kut, eigenlijk. Daarheen gaan en klagen niet een optie? Of heb je dat al geprobeerd?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is toch godgeklaagd dat ik in m'n eigen woning met de deur dicht muziek moet aanzetten omdat het buurthuis 100m verderop de achterdeur niet dicht wil doen?
Weet ik hoe vaak al.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, dat is inderdaad wel heel kut, eigenlijk. Daarheen gaan en klagen niet een optie? Of heb je dat al geprobeerd?
Hmpf. Eikels.quote:
Ja, dat is mijn gevoel ook. Ik begrijp gewoon niet dat zo'n buurthuis het echt verrekt om de achterdeur dicht te doen om mij die overlast te besparen. Want dat is het hele issue, de achterdeur staat open, en die staat recht op mijn pui.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef wonderer het volgende:
Wel heel exemplarisch voor hoe ik denk dat de Nederlandse maatschappij is nu, eigenlijk.
Waarom staat dat ding open?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn gevoel ook. Ik begrijp gewoon niet dat zo'n buurthuis het echt verrekt om de achterdeur dicht te doen om mij die overlast te besparen. Want dat is het hele issue, de achterdeur staat open, en die staat recht op mijn pui.
Lesbian Wedding in Greys Anatomy vandaag (zeggen de kenners).
Omdat ze een slechte ventilatie hebben en blijkbaar te krenterig zijn voor een fatsoenlijke afzuiginstallatie, of een ventilator o.i.d. En dus staan de mevrouwen te zumba-en, en dan krijgen ze het warm, en dan doen ze de deur open. Of eigenlijk meteen al.quote:
Ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is de lesbian wedding nu al?? Die was vrijdag pas in USA!
Nou, het idee om in ieder geval eens bij de gemeente te informeren is wel in me opgekomen ja....quote:
Ik moest uiteindelijk toch nog een beetje sniffenquote:
Heb je nou alweer teveel gedronken?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben nog steeds ziekig.Ik wil naar 't collegeeeee
Ben je nou nog steeds ziekiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
Als je d'r tegenover woont, richt je toch gewoon de tuinslang de deur in?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik woon tegenover een sportschool waar ze ook geen fatsoenlijke climatecontrol hebben dus daar staat de deur ook vaak open als er dansles wordt gegeven.
De muziek vind ik dan nog niet zo erg, maar het gebler van die lerares![]()
Dat mens heeft de stem van een heks en dan draagt ze ook nog zo'n koptelefoonmicrofoonversterkerdinges
Zo'n nep-Janet Jacksonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:26 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Als je d'r tegenover woont, richt je toch gewoon de tuinslang de deur in?Zijn ze afgekoeld en kun je daarna de deur dicht doen.
![]()
Oké, ik weet dat het bestaat zo'n soepwinkel, maar het word mij wel steeds duidelijker dat ik écht in de provincie woonquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja, maar geen tijd. Bovendien kan ik dan net zo goed kippensoep gaan halen bij de soepwinkel in Amsterdam.
Ik ben er ook nog nooit geweest hoor, maar er komen altijd zulke heerlijke geuren uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oké, ik weet dat het bestaat zo'n soepwinkel, maar het word mij wel steeds duidelijker dat ik écht in de provincie woon
Kijk, dat probleem heb ik dan niet. Ik heb drie boekenwinkels in een straal van 300 meter en ik kan net zo makkelijk naar Amsterdam huppelen om daar boeken te halen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:35 schreef lezzer het volgende:
Ik wilde vanmorgen een boek kopen en dacht "bestel ik dat nou online of rij ik naar plaats X 15km verderop...?"
Er is wel een boek- annex kantoor- annex huishoud- annex speelgoedzaak, maar die hebben geen reisgidsen voor Mexico.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:38 schreef Blue-eyes het volgende:
Sowieso online bestellen. Want als je naar die plaats x 15 km verderop moet dan zou je net zien dat 'ie daar uitverkocht is
Maar dan woon jij ECHT in een gat, als er niet eens een boekwinkel is![]()
Zie je me al gaan, in mijn laaghangende spijkerbroek en blokjesblouse, mijn haar niet wapperend in de wind(want daar is het te kort voor).quote:
Daar hebben wij dan weer de diverse ANWB-winkels voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Er is wel een boek- annex kantoor- annex huishoud- annex speelgoedzaak, maar die hebben geen reisgidsen voor Mexico.
Jij kan gewoon naar Vrolijk om de laatste Curvemag te kopen. Ik moet 'm bestellen en dan maar zien welk issue ik krijg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Kijk, dat probleem heb ik dan niet. Ik heb drie boekenwinkels in een straal van 300 meter en ik kan net zo makkelijk naar Amsterdam huppelen om daar boeken te halen.
Ik studeer er volgend jaar zelfs om de hoek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij kan gewoon naar Vrolijk om de laatste Curvemag te kopen. Ik moet 'm bestellen en dan maar zien welk issue ik krijg.
*beetje jaloers is*quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:45 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik studeer er volgend jaar zelfs om de hoek.
Me and Mrs are the only gays in town...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef Bakfiets. het volgende:
Nee, maar waarom zou ik ook. Daar heb ik nou totaal geen behoefte aan.
Ik ga ophouden met deze studie om Engelse Taal&Cultuur te studeren. Eindelijk doen waar ik echt van hou.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:49 schreef Blue-eyes het volgende:
Leuk![]()
En wat wil je dan later worden als je groot bent?
Wat krijgen we nou?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ga ophouden met deze studie om Engelse Taal&Cultuur te studeren. Eindelijk doen waar ik echt van hou.
Dat zou fijn zijn, maar daar gaat het me niet om. Ik heb van jongs af aan dit altijd gewild, maar geen docente willen worden. Een lerarenopleiding Engels zat er dus niet in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou?
Je wil een stage in de UK hè?
Supergoed dat je kiest in ieder gevalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn, maar daar gaat het me niet om. Ik heb van jongs af aan dit altijd gewild, maar geen docente willen worden. Een lerarenopleiding Engels zat er dus niet in.
Ja? Die vind ik mooiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Golden Brown vind ik nog fijner eigenlijk, maar ik vind de clip zo maf.
Ik heb altijd gedaan wat er van me verwacht werd(door mijn ouders) en nou ben ik het zat en kies ik voor wat ik wil. Ze waren er eerst niet zo blij mee, maar ze begrepen het wel, na heel lang kibbelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Supergoed dat je kiest in ieder geval![]()
Ik heb zelf nogal gezwabberd tussen opleidingen tot m'n 24e, dus ik ken het fenomeen
Ja, dat stond op 't briefje dat gister in de bus lag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:20 schreef lezzer het volgende:
Ah oké, maar je weet toch al zeker dat het op het postkantoor ligt?
Wel tof dat je het op kunt halen.
Krijgen we een foto?
Zeg, bijdehandje...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:22 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, dat stond op 't briefje dat gister in de bus lag.![]()
Jullie mogen best een foto van de buitenkant, ja.
De INHOUD.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
De INHOUD.![]()
Goffer![]()
Je had toch post-its in de vorm van een hertje of zoiets?
(dat moet je eens zonder streepje schrijven, ik last pos-tits) ()
Fijn hè.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:29 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik vind die shops als Dealextreme echt heerlijk! Ik heb vorige week een zonnebril met ingebouwde videocamera besteld. Ga ik een filmpje maken als ik een leuk weggetje rij op de motor
Een blauwe Honda NTV 650. Niet echt mijn droommotor, maar hij rijdt zo heerlijk. Hij is al 18 jaar oud maar rijdt beter dan nieuwere motoren waar ik wel eens op gereden heb. En hij ziet er nog perfect uit, behalve die ene deuk in de tank toen ik een keer onderuit gegleden benquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Konijntjes zijn inderdaad foto-waardig.![]()
Alstu:
[ afbeelding ]
Wel een mooie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:37 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Een blauwe Honda NTV 650. Niet echt mijn droommotor, maar hij rijdt zo heerlijk. Hij is al 18 jaar oud maar rijdt beter dan nieuwere motoren waar ik wel eens op gereden heb. En hij ziet er nog perfect uit, behalve die ene deuk in de tank toen ik een keer onderuit gegleden ben![]()
Ik ben gewoon gek op dat ding en wil voorlopig nog geen andere
Ik ben ook om. Gister een hele zooi tjak voor mijn ride besteld... voor 11 euroquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:29 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik vind die shops als Dealextreme echt heerlijk! Ik heb vorige week een zonnebril met ingebouwde videocamera besteld. Ga ik een filmpje maken als ik een leuk weggetje rij op de motor
Ben je weer dronken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
hihihihihihihihih! ik kreeg zojuist mijn allereerste, onvervalste, ordinaire fietfieuuuuuuuw! booyah -25 en mah sexxehjeans
oooooh ik zou dit niet zo leuk moeten vinden als ik het vindhihihihihihihihih
Nee, even serieus. Dat heb ik al geprobeerd. Winamp is op mijn pc op één of andere manier nog veel dramatischer dan iTunes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:45 schreef skunkasaur het volgende:
Stap 1: Deïnstalleer iTunes.
Stap 2: Installeer Winamp.
Stap 3: ??????
Stap 4: PROFIT!
quote:
Geen ideeeeee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
hihihihihihihihih! ik kreeg zojuist mijn allereerste, onvervalste, ordinaire fietfieuuuuuuuw! booyah -25 en mah sexxehjeans
Jaaaaaaja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
nee ik ben niet dronken! al zou ik het wel denken, want ik ik heb zojuist een nieuw topic geopend omdat ik hier op mijn minischerm meende te zien dat deze vol was![]()
Daar ben je nog best op tijd mee. Ik ken mensen die dat pas op hun 30e durfden/konden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedaan wat er van me verwacht werd(door mijn ouders) en nou ben ik het zat en kies ik voor wat ik wil. Ze waren er eerst niet zo blij mee, maar ze begrepen het wel, na heel lang kibbelen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:45 schreef skunkasaur het volgende:
Stap 1: Deïnstalleer iTunes.
Stap 2: Installeer Winamp JetAudio
Stap 3: ??????
Stap 4: PROFIT!
Snappen ze je nou niet hier?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Booyah doet het voor mij ook niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:29 schreef Blue-eyes het volgende:
Call me old fashioned, maar ik weet dus echt niet wat er met booyah -25 en mah sexxehjeans bedoeld wordt![]()
Googlen op Booyah levert wel hilarische afbeeldingen op
Het wordt al duidelijkerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Booyah doet het voor mij ook niet.
-25 zijn vast kilo's en mah sexxehjeans is natuurlijk haar sexy spijkerbroek.
DP is een beetje afgevallen en wordt voor het eerst nagefloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |