quote:
Had het over mo. Jo was vooral lachwekkend!quote:
Wel foto's graag.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Pb staat zondag op de stoep van de tietenfabriek van MamaDjoon om Djoon te promoten.![]()
Je hebt altijd onnozelaars die erin trappenquote:
denk ik ook,... kan niet stemmen heb geen hyvesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Pb staat zondag op de stoep van de tietenfabriek van MamaDjoon om Djoon te promoten.![]()
heb al op Karim gestemdquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:12 schreef Day het volgende:
[..]
Had het over mo. Jo was vooral lachwekkend!![]()
Wat deed ze trouwens met d'r hand, een eed afleggen? Toch een soort van 'iksweerut'.
Iksweerut op de bijbel me moeder, mu broertju en Boeddha.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:12 schreef Day het volgende:
[..]
Wat deed ze trouwens met d'r hand, een eed afleggen? Toch een soort van 'iksweerut'.
En daarna met haar hand naar haar hart. Zoals arabieren dat doen na een hand gegeven te hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:12 schreef Day het volgende:
[..]
inauguratie deed het me aandenken...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:12 schreef Day het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |