abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:36:21 #76
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_97533586
Ik maak nu een kinderboekje over kabouter paddoman die naar Thunderdome toe gaat haha. Voor school.

Ik kan hem wel inscannen als hij af is als jullie geïnteresseerd zijn.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:49:24 #77
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_97556737
Area 2 van Free Festival O+ _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:36 schreef porsche1 het volgende:
Ik maak nu een kinderboekje over kabouter paddoman die naar Thunderdome toe gaat haha. Voor school.

Ik kan hem wel inscannen als hij af is als jullie geïnteresseerd zijn.
Ja! :D
The Outside Agency
pi_97556949
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Haten op Promo en Tha Playah de bom vinden _O-.

En welke stijl van Tha Playah? Lekker iedere week dezelfde eigen producties afgewisseld met de bekende hitjes draaien. Ja man dat is echt een stijl om je vingers bij af te likken.
Ow *stapt van je teentjes af*
Sorry dat ik je held niet waardeer, maar Tha Playah's stijl heeft gewoon een ietswat agressievere melodie erin zitten en dat het toevallig hitjes worden geeft alleen maar aan dat het populair is.

Promo jankt gewoon om alles en produced zelf bij LANGE na niet geweldig (D-passion daarentegen). Hij moet gewoon z'n bek houden als niet alles in de hardcore zo gaat zoals hij wenst. Als Tha Playah, Outblast, EA, Angerfist en anderen hardcore willen maken op hun manier dan is dat hun goed recht. Die artiesten hebben hun fans met hun smaak.
En zoveel progressie is er nou ook niet in Promo's nummers te horen :') wat is er dan zo vernieuwend aan hem?
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:54:48 #79
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_97557054
Sowieso, Promo. :')
Commerciële kut mongool, en heeft vaak ook nog een DJ Tiësto kinderfeest deuntje.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:08:07 #80
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_97598723
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:54 schreef porsche1 het volgende:
Sowieso, Promo. :')
Commerciële kut mongool, en heeft vaak ook nog een DJ Tiësto kinderfeest deuntje.
Deze is toch best vet? ;(

Het Dominator anthem staat nu trouwens in HQ online:
Best wel hard met wat dubstep-achtige effecten erdoorheen. Ik vind het wel nice. :o
gr gr
pi_97599059
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_97599092
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 21:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Het Dominator anthem staat nu trouwens in HQ online:
Best wel hard met wat dubstep-achtige effecten erdoorheen. Ik vind het wel nice. :o
Zeker dat die hard is _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 2 juni 2011 @ 00:42:24 #84
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_97607697
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:54 schreef porsche1 het volgende:
Sowieso, Promo. :')
Commerciële kut mongool, en heeft vaak ook nog een DJ Tiësto kinderfeest deuntje.
Volgens mij heb je een paar geschiedenislessen gemist.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 2 juni 2011 @ 01:38:59 #85
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_97609833
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 21:54 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Het Dominator anthem staat nu trouwens in HQ online:
Best wel hard met wat dubstep-achtige effecten erdoorheen. Ik vind het wel nice. :o
Zeker een vette plaat!

Die frenchcoremix van Nirvana is ook geniaal!


Pittn :W
The Outside Agency
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:01:47 #86
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_97617790
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:53 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ow *stapt van je teentjes af*
Sorry dat ik je held niet waardeer, maar Tha Playah's stijl heeft gewoon een ietswat agressievere melodie erin zitten en dat het toevallig hitjes worden geeft alleen maar aan dat het populair is.

Promo jankt gewoon om alles en produced zelf bij LANGE na niet geweldig (D-passion daarentegen). Hij moet gewoon z'n bek houden als niet alles in de hardcore zo gaat zoals hij wenst. Als Tha Playah, Outblast, EA, Angerfist en anderen hardcore willen maken op hun manier dan is dat hun goed recht. Die artiesten hebben hun fans met hun smaak.
En zoveel progressie is er nou ook niet in Promo's nummers te horen :') wat is er dan zo vernieuwend aan hem?
Waarom produceert Promo bij lange na niet geweldig? Omdat het jou niet aanstaat wat ie maakt? Als je eens gaat kijken waar Promo en Third Movement voor staan snap je misschien waarom ie zulke kritieken uit. En als je de vooruitgang en diversiteit niet hoort prima, maar ga dan niet Tha Playah op zitten hemelen omdat ie zulke "agressieve" muziek maakt. Lekker moeilijk, we gooien gewoon weer even wat meer distortion over de kick hee, boosten het laag weer wat meer en hebben weer een nieuwe plaat.

Komende zomer ga je mij iig niet veel op mainstages vinden, puur omdat je het ene setje zo het andere setje kan inwisselen. 12 uur lang dezelfde kicks, flauwe melodietjes en Popie Jopie Dj's die zichzelf helemaal te tof vinden omdat ze op het einde even gaan "knallen" door een paar mainstreamplaten op +15 te draaien.

Hieronder wat youtubejes die mijn inziens de veelzijdigheid van Promo als producer laten zien.

En dan heb ik pas een kleine greep uit z'n Third Movement werk. Dan heeft ie nog een hoop oud spul op o.a. ID&T en BZRK uitgebracht.

http://www.discogs.com/ar(...)00&p=1&t=Credits_All
http://www.discogs.com/label/The+Third+Movement
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_97618422
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 01:38 schreef haakon het volgende:

[..]

Zeker een vette plaat!

Die frenchcoremix van Nirvana is ook geniaal!


Pittn :W
Lekkere plaat.
Volgens mij zat die ook in één of ander setje van peacock :P
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:15:00 #88
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_97623202
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Volgens mij heb je een paar geschiedenislessen gemist.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42023065

:')
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:15:32 #89
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_97624933
quote:
Goed argument, kleuter.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_97626778
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom produceert Promo bij lange na niet geweldig? Omdat het jou niet aanstaat wat ie maakt? Als je eens gaat kijken waar Promo en Third Movement voor staan snap je misschien waarom ie zulke kritieken uit. En als je de vooruitgang en diversiteit niet hoort prima, maar ga dan niet Tha Playah op zitten hemelen omdat ie zulke "agressieve" muziek maakt. Lekker moeilijk, we gooien gewoon weer even wat meer distortion over de kick hee, boosten het laag weer wat meer en hebben weer een nieuwe plaat.

Komende zomer ga je mij iig niet veel op mainstages vinden, puur omdat je het ene setje zo het andere setje kan inwisselen. 12 uur lang dezelfde kicks, flauwe melodietjes en Popie Jopie Dj's die zichzelf helemaal te tof vinden omdat ze op het einde even gaan "knallen" door een paar mainstreamplaten op +15 te draaien.

Hieronder wat youtubejes die mijn inziens de veelzijdigheid van Promo als producer laten zien.
-zooi-

En dan heb ik pas een kleine greep uit z'n Third Movement werk. Dan heeft ie nog een hoop oud spul op o.a. ID&T en BZRK uitgebracht.

http://www.discogs.com/ar(...)00&p=1&t=Credits_All
http://www.discogs.com/label/The+Third+Movement
Zijn muziek staat me inderdaad niet aan. Ik hoor zijn muziek en hoor behalve een wat duistere sfeer geen vernieuwing waar iedereen het altijd over heeft (je wilt het me vast uitleggen, toch?).
Je hoeft mij niet te vertellen wat Promo en z'n cornuiten hebben gedaan, maar die zogenaamde heldenstatus stijgt hem naar het hoofd, want nogmaals: elke hardcore producer zou zonder veroordeling zijn eigen stijl mogen behouden.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan van Outblast en Korsakoff hardcore, maar dwnz. dat ze daarom gebasht moeten worden.
En vergeleken met de meeste mainstream is Tha Playah die toch een ietswat agressievere melodie + hardere kick in z'n nummers knalt en dat spreekt mij zo zeer aan.

Beter leert Promo gewoon accepteren dat de hardcore niet de rest van zijn leven zijn idee volgt. Hij is god niet, ookal zou ie dat graag misschien willen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 2 juni 2011 @ 18:37:23 #91
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_97627482
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:16 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Zijn muziek staat me inderdaad niet aan. Ik hoor zijn muziek en hoor behalve een wat duistere sfeer geen vernieuwing waar iedereen het altijd over heeft (je wilt het me vast uitleggen, toch?).
Je hoeft mij niet te vertellen wat Promo en z'n cornuiten hebben gedaan, maar die zogenaamde heldenstatus stijgt hem naar het hoofd, want nogmaals: elke hardcore producer zou zonder veroordeling zijn eigen stijl mogen behouden.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan van Outblast en Korsakoff hardcore, maar dwnz. dat ze daarom gebasht moeten worden.
En vergeleken met de meeste mainstream is Tha Playah die toch een ietswat agressievere melodie + hardere kick in z'n nummers knalt en dat spreekt mij zo zeer aan.

Beter leert Promo gewoon accepteren dat de hardcore niet de rest van zijn leven zijn idee volgt. Hij is god niet, ookal zou ie dat graag misschien willen.
Als je de ondergang van de hardcore eind jaren '90 hebt meegemaakt en de revival met Promo als voorvechter van de nieuwe hardcore zou je miscchien begrijpen waarom hij het zegt. Het gaat gewoon weer dezelfde kant op als 12 jaar geleden. Vind je het gek dat iemand die jarenlang heeft gevochten om de hardcore weer uit het slop te trekken z'n waffel open trekt?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_97627821
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Als je de ondergang van de hardcore eind jaren '90 hebt meegemaakt en de revival met Promo als voorvechter van de nieuwe hardcore zou je miscchien begrijpen waarom hij het zegt. Het gaat gewoon weer dezelfde kant op als 12 jaar geleden. Vind je het gek dat iemand die jarenlang heeft gevochten om de hardcore weer uit het slop te trekken z'n waffel open trekt?
Die heb ik niet bewust meegemaakt nee, maar het geeft hem simpelweg gewoon geen recht om zo te doen.
En open je ogen eens. Hardcore is groter dan ooit. En mensen als Outblast, Korsakoff, EA, Angerfist, Neophyte, Tha Playah zijn gewoon populair. Ik krijg het idee dat Promo gewoon hekelt dat hij niet zo populair is, ondanks zijn moeite in de HC.
Jammer voor hem, maar ook hardcore is gewoon vraag en aanbod :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 2 juni 2011 @ 20:00:41 #93
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_97630803
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:47 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Hardcore is groter dan ooit.
Eh bij lange na niet...

quote:
Al vond ik lang niet alles van zijn Top Notch project vet, toch dikke respect voor Promo hierin ^O^
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:56:13 #94
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_97638197
Wat ik hier nou vind. :o


Neophyte. _O_

&&&&&& 3 Steps Ahead! :o Die helemaal los gaat op zijn setje. _O_ Wat een legende blijft het toch.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 04:55:54 #95
346548 DjDaMachinery
Nobody S-Capes Us
pi_97647352
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:47 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Die heb ik niet bewust meegemaakt nee, maar het geeft hem simpelweg gewoon geen recht om zo te doen.
En open je ogen eens. Hardcore is groter dan ooit. En mensen als Outblast, Korsakoff, EA, Angerfist, Neophyte, Tha Playah zijn gewoon populair. Ik krijg het idee dat Promo gewoon hekelt dat hij niet zo populair is, ondanks zijn moeite in de HC.
Jammer voor hem, maar ook hardcore is gewoon vraag en aanbod :)
Promo released gewoon te weinig om commercieel te zijn zoals de dj's die jij opnoemt....
Maar zoek maar eens zijn tracks op! die zijn pas geniaal,, vooral tracks als deze 2:
Je kan zeggen wat je wilt, maar deze tracks zijn wel een heeeeeel stuk beter opgebouwt dan die commerciele bagger van nu!
Trouwens, Tha Playah is populair geworden dankzij de"oudjes" van de hardcore scene... maar dat is die zelf ook al vergeten denk ik ;)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:27:58 #96
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_97650040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:56 schreef porsche1 het volgende:
Wat ik hier nou vind. :o


Neophyte. _O_

&&&&&& 3 Steps Ahead! :o Die helemaal los gaat op zijn setje. _O_ Wat een legende blijft het toch.
Zo he, die heb ik echt nog nooit gezien :o
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_97654380
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 04:55 schreef DjDaMachinery het volgende:

[..]

Promo released gewoon te weinig om commercieel te zijn zoals de dj's die jij opnoemt....
Maar zoek maar eens zijn tracks op! die zijn pas geniaal,, vooral tracks als deze 2:
Je kan zeggen wat je wilt, maar deze tracks zijn wel een heeeeeel stuk beter opgebouwt dan die commerciele bagger van nu!
Trouwens, Tha Playah is populair geworden dankzij de"oudjes" van de hardcore scene... maar dat is die zelf ook al vergeten denk ik ;)
Wat een bullshit :) omdat ie een andere stijl dan die 'oudjes' hanteert issie gelijk vergeten dat ie daardoor geholpen is?
Ga ergens anders haten man :')

edit: die 2 nummers die jij aanhaalt zijn gewoon een heel ander subgenre binnen de hardcore dus je zou het totaal niet mogen vergelijken. Daarbij vind ik het niks...
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:17:15 #98
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_97654814
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:47 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Die heb ik niet bewust meegemaakt nee, maar het geeft hem simpelweg gewoon geen recht om zo te doen.
En open je ogen eens. Hardcore is groter dan ooit. En mensen als Outblast, Korsakoff, EA, Angerfist, Neophyte, Tha Playah zijn gewoon populair. Ik krijg het idee dat Promo gewoon hekelt dat hij niet zo populair is, ondanks zijn moeite in de HC.
Jammer voor hem, maar ook hardcore is gewoon vraag en aanbod :)
Ik krijg het idee dat Promo gewoon het feit hekelt dat Hardcore geen Hardcore meer is, maar softe eenheidsworst geworden is.
Alsof Promo het ene reet kan schelen of hij "populair" is of niet. Perfect voorbeeld hiervan is het feit dat hij experimenteert (met Top Notch bijv.). Hij wist van tevoren dat veel mensen het geen goed idee zouden vinden om met een hiphopgroep samen te gaan werken. Ikzelf bijvoorbeeld vond het geen goed idee en was er geen fan van, maar puur het feit dat hij eens iets anders probeert dan het standaard riedeltje verdient mijn respect.

En als hij populair wilde zijn dan ging hij wel van die Mainstream kermis house maken.
pi_97654916
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:17 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat Promo gewoon het feit hekelt dat Hardcore geen Hardcore meer is, maar softe eenheidsworst geworden is.
Alsof Promo het ene reet kan schelen of hij "populair" is of niet. Perfect voorbeeld hiervan is het feit dat hij experimenteert (met Top Notch bijv.). Hij wist van tevoren dat veel mensen het geen goed idee zouden vinden om met een hiphopgroep samen te gaan werken. Ikzelf bijvoorbeeld vond het geen goed idee en was er geen fan van, maar puur het feit dat hij eens iets anders probeert dan het standaard riedeltje verdient mijn respect.

En als hij populair wilde zijn dan ging hij wel van die Mainstream kermis house maken.
Wie bepaald dan wat hardcore is? Hijzelf omdat hij toevallig de hardcore gered heeft? Nee. Zoals gezegd, hij is geen god ofzo. De hardcore is gewoon veranderd: de kicks zijn harder, de melodieën zijn over het algemeen softer geworden, de breaks zijn langer (hoewel die hype over aan 't waaien is).
Ik ben het met je eens dat veel nummers in de mainstream op elkaar lijken en soms komt me dat inderdaad m'n neus uit. Maar dat vind ik eigenlijk ook bij alle early, ook dat heeft een typische sound en lijkt echt voor een heel groot gedeelte op elkaar.

Leuk dat hij een mening heeft, ik heb er ook een. Maar andere DJ's gaan bashen is imo niet nodig.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:51:23 #100
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_97655855
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:20 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wie bepaald dan wat hardcore is?
Rukkers zoals Tha Playah, Endymion en Evil Activities blijkbaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')