Ik bemoei me er toch niet mee hij belt mij op.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:55 schreef feesbeeest het volgende:
Ja, en ik ben gewoon bloemen gaan brengen in het ziekenhuis. Gewoon niet mee bemoeien TS hij kan toch met zijn vader/broer/oom praten?
Idd, laat gewoon je vriend de ruimte. Als hij er over wil praten begint hij er zelf wel over. Af en toe eens informeren naar de thuissituatie kan geen kwaad maar blijf gewoon een goede vriend. Sterkte met alles.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:58 schreef braddofiel het volgende:
Ik zit in een soortgelijke situatie, je moet die vriend gewoon duidelijk maken dat je er voor hem bent, verder hoeft er niet zo gek veel te veranderen, zolang de vriend maar weet dat hij altijd bij jou terecht kan wanneer hij zich kut voelt om deze reden
Mee bemoeien is iets héél anders dan interesse tonen hoor. Er over praten wanneer dat nodig is, dat kan soms 5 minuten zijn. Het is iets wat ik bij sommige vrienden wel gemist heb ja. De aanzet kan en mag best van allebei de kanten komen hoor. Wanneer men er niet over wilt praten kan dat gewoon gezegd worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:55 schreef feesbeeest het volgende:
Ja, en ik ben gewoon bloemen gaan brengen in het ziekenhuis. Gewoon niet mee bemoeien TS hij kan toch met zijn vader/broer/oom praten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |