Doe eens even een foto zodat wij ook kenne keure!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:24 schreef Cat22 het volgende:
Jurrekie is binnen!
1) Het past!
2) Hell no dat ik daar alleen een panty onder ga dragen.![]()
Maar met legging of spijkerbroek kan het denk ik best. Dadelijk de dames maar eens laten keuren.
Ja d'oh, daar had je de buurman niet voor nodig toch?quote:
Gillen en schreeuwen is vrij realistisch, huilen zal er niet in zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had opeens een mental image dat Greys HELEMAAL uit haar dak gaat als we naar de finale doorgaan. Echt gillen en schreeuwen, huilen, dit dat alles!
. Dat ze bijna uit 'r rood-wit-blauwtje scheurt van opwinding
.
Zijn ze er alllllllllll?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik droomde dat ik op weg was naar Friesland en dat Ing me belde waar ik was, want zij stond voor mijn deur.
Joh, ik moet al drie jaar de afwas doenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef Lutte het volgende:
Grrr, ik moet huiswerk maken maar ik zit liedjes van het ESF te luisteren en stukjes over de repetities te lezen.
Ik ben zo benieuwd hoe het er in het echt uit ziet allemaalquote:bbceurovision
Seriously, the scale of this place is ENORMOUS. Much bigger than the stadium in Oslo last year. The LED screen is staggeringly impressive
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh![]()
Je wilt hem meteen mee naar huis smokkelen zeker?
Hij is nog te jongquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:38 schreef APK het volgende:
Oeh!![]()
Waarom mocht hij ook alweer nog niet mee?
Dubbele punten voor degene die Ingetje hier op de foto kan vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:47 schreef tombolafan het volgende:
APK, hij vindt jouw posts veel minder interessant dan de mijne
[ afbeelding ]
Lelijke schijtkatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:47 schreef tombolafan het volgende:
APK, hij vindt jouw posts veel minder interessant dan de mijne
[ afbeelding ]
Ik niet meer, kan me niet concentreren. Zou FOK ook moeten afsluiten eigenlijkquote:
Ja, dat krijg je als je de hele dag met studie bezig bentquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef Ole het volgende:
jeugdsentiment![]()
Wat is er grazz Beetje hoofdpijn?
We zullen wel zo'n beetje de enigen zijn die nu binnen zitten met dit weerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je de hele dag met studie bezig bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |