Doe eens even een foto zodat wij ook kenne keure!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:24 schreef Cat22 het volgende:
Jurrekie is binnen!
1) Het past!
2) Hell no dat ik daar alleen een panty onder ga dragen.![]()
Maar met legging of spijkerbroek kan het denk ik best. Dadelijk de dames maar eens laten keuren.
Ja d'oh, daar had je de buurman niet voor nodig toch?quote:
Gillen en schreeuwen is vrij realistisch, huilen zal er niet in zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had opeens een mental image dat Greys HELEMAAL uit haar dak gaat als we naar de finale doorgaan. Echt gillen en schreeuwen, huilen, dit dat alles!
. Dat ze bijna uit 'r rood-wit-blauwtje scheurt van opwinding
.
Zijn ze er alllllllllll?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik droomde dat ik op weg was naar Friesland en dat Ing me belde waar ik was, want zij stond voor mijn deur.
Joh, ik moet al drie jaar de afwas doenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef Lutte het volgende:
Grrr, ik moet huiswerk maken maar ik zit liedjes van het ESF te luisteren en stukjes over de repetities te lezen.
Ik ben zo benieuwd hoe het er in het echt uit ziet allemaalquote:bbceurovision
Seriously, the scale of this place is ENORMOUS. Much bigger than the stadium in Oslo last year. The LED screen is staggeringly impressive
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh![]()
Je wilt hem meteen mee naar huis smokkelen zeker?
Hij is nog te jongquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:38 schreef APK het volgende:
Oeh!![]()
Waarom mocht hij ook alweer nog niet mee?
Dubbele punten voor degene die Ingetje hier op de foto kan vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:47 schreef tombolafan het volgende:
APK, hij vindt jouw posts veel minder interessant dan de mijne
[ afbeelding ]
Lelijke schijtkatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:47 schreef tombolafan het volgende:
APK, hij vindt jouw posts veel minder interessant dan de mijne
[ afbeelding ]
Ik niet meer, kan me niet concentreren. Zou FOK ook moeten afsluiten eigenlijkquote:
Ja, dat krijg je als je de hele dag met studie bezig bentquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef Ole het volgende:
jeugdsentiment![]()
Wat is er grazz Beetje hoofdpijn?
We zullen wel zo'n beetje de enigen zijn die nu binnen zitten met dit weerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je de hele dag met studie bezig bent![]()
hah vrees het ook, maar ik hield net ff pauze en tis best benauwd buiten, binnen lekker koelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:20 schreef Ole het volgende:
[..]
We zullen wel zo'n beetje de enigen zijn die nu binnen zitten met dit weer
En ik maar denken dat ik de enige wasquote:
jaquote:
Die heb ik laatst ook nog terug zitten kijken ja, Bernadette met haar helium stemquote:
nou die zat er flink naastquote:
ik nu ook. Ben er dit jaar helemaal bij.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Oh wat heerlijk toch, al die songfestivalprogramma's.
Ik kom helemaal in de stemming![]()
Heb je pijn eigenlijk nog?quote:
pijnstillers doen hun werk gelukkigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je pijn eigenlijk nog?
Ik las het her en der maar ik vergat te reageren
Unite Uniiiiiiiiiite Europe
Dat kwam uit die Congratulations-show van een paar jaar terugquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:45 schreef lezzer het volgende:
Sjezus, die Johnny Logan had gewoon een hele showballet op het podium...
Dat hakken-huppeltje van Humphreyquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kwam uit die Congratulations-show van een paar jaar terug
Inderdaad leuk om alle hoogtepunten (en ook wat nationale dieptepunten) langs te zien komen
Toen Ing haar schoenen buiten haalde (had ze verwisseld voor teenslippertjes upon arrival) gilde ze dat Satsu de Vale uit de tuin aan het jagen was. Ik heb alleen maar een schicht gezien die Satsu heette en naar binnen denderde.quote:
[Balkenende]Kun je die grote dan niet een beetje innemen?[/Balkenende]quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
Mijn ene jurkie is iets te klein bij den boezemmmm en die andere is weer veel te groot
Ik?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
[Balkenende]Kun je die grote dan niet een beetje innemen?[/Balkenende]
Stiekem valt het best mee voor een synthetisch massaproductiedingetje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
Nee niet gezien van je jurkiePast ie?
Hij is best leuk stiekem he?
En Tombo vindt de wapperdingen best tof, dat kan niet anders
Mijn ene jurkie is iets te klein bij den boezemmmm en die andere is weer veel te groot
Je mag het zo hebben!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
Kan ik dat stukkie dat jij overhoudt in het tettendepartement dan misschien lenen?
Sterker nog, ik hoef het na Düsseldorf niet terug!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag het zo hebben!
Of zal ik wat tet van jou lenen voor een dagje?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, ik hoef het na Düsseldorf niet terug!
Volgens mij moet je dan de zijnaden dubbel vouwen en vaststikken of zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
Is het makkelijk om een jurkje alleen rond het middel een beetje in te nemen?
Dat wordt toch heel lelijk dan bij de rits op de rug enzo?
Anders ga ik hem maandag ff wegbrengen om dat te laten doen, ik kan het in elk geval niet
[Paniek!]quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
Is het makkelijk om een jurkje alleen rond het middel een beetje in te nemen?
Dat wordt toch heel lelijk dan bij de rits op de rug enzo?
Anders ga ik hem maandag ff wegbrengen om dat te laten doen, ik kan het in elk geval niet
Denk je dan wel aan de sluizen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dat met die boot en die vaartijden toch ook niet in PTA gezet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
Nou zeg, aasgieren, ik wilde het gewoon in ESF doen![]()
Het is ESF gerelateerde [PANIEK]
Jij moet in B&HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dat met die boot en die vaartijden toch ook niet in PTA gezet?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Hoe zie je dat voor je? Een tutorial voor Greys zodat ze zelluf haar jurrekie gaat vermaken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Een tutorial voor Greys zodat ze zelluf haar jurrekie gaat vermaken?
Zoiets. Of ze gooit haar vrouwelijke charmes in de strijd en hosselt iemand die het voor haar doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh joy!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:34 schreef APK het volgende:
Okay, genoeg aardig gedaan.
Vanaf nu ga ik je weer beledigen!
Kom je daar weg met de turkse vlag.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
Dat haal ik niet meer voor donderdag denk ik, dan kan ik beter even langs de plaatselijke naai-turkse-mevroi
Oh god ja, borduurt ze stiekem een ster en halve maan op de achterkant in het rode gedeeltequote:
Of op de voorkant!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god ja, borduurt ze stiekem een ster en halve maan op de achterkant in het rode gedeelte
... tetten?quote:
Aw crap.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
... tetten?
Want als je ster wilde zeggen, bij mij zit het rood boven heur
You whatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
... tetten?
Want als je ster wilde zeggen, bij mij zit het rood boven heur
Dat wordt de hele tijd op mijn handen lopen dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
Cat heeft per ongeluk een blauwwitrood jurkie gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |