Is goed voor je doorbloeding, vraag of je ook wat mag.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Oj, meisje naast me stinkt naar zweetEn ze eet iets met knoflook, dat verbloemt 't gelukkig een beetje
Knoflookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is goed voor je doorbloeding, vraag of je ook wat mag.
Geloof me, ik eet voldoende knoflookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het belangrijkste is natuurlijk dat je ook geen last van vampieren meer hebt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kippenvleugeltjes marineren in knoflook, pepers, witte wijn en rozemarijn en dan op de BBQ. Op het strand uiteraardquote:
Ik ruik niks, dus het valt meequote:
You killed itquote:
Geronimoquote:
quote:
Het zou ook wel heel erg zijn als je het in Malta zou ruikenquote:
Beetje wel he?quote:
Truequote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou ook wel heel erg zijn als je het in Malta zou ruiken
Beetje jammer dat ze 't uiteinde van 't samurai zwaard niet hebben getekend.quote:
Wakizashi. Japans kort zwaard.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze 't uiteinde van 't samurai zwaard niet hebben getekend.
ze snijdt zich aardig in de vingertjes idd!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wakizashi. Japans kort zwaard.
Ze houdt het alleen wel beetje erg vreemd vast trouwens![]()
Oh, oke. Ben er niet zo mee bekend. Bloed aan de handen mist ook, trouwens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wakizashi. Japans kort zwaard.
Ze houdt het alleen wel beetje erg vreemd vast trouwens![]()
Ik ga zo eten, bijna klaar met werkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, ik krijg honger van die knoflooklucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |