quote:
Een hoerekutflutcameraquote:
Ja maar jij hebt geen spiegelreflex voor me in de aanbiedingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik neem Sjon wel. Die hoerekutcamera hoef ik niet.
zeg dat nou nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik neem Sjon wel. Die hoerekutcamera hoef ik niet.
Wedden van wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen spiegelreflex voor me in de aanbieding
quote:
Jij krijgt Sjon wel als je mn slaapkamer vol komt spuiten!quote:
Jezus, als je m hebt mag je m ruilen voor Sjon domboquote:
Het wordt tijd dat ik naar huis mag en die lolbroek uit kan trekkenquote:
Ik wil ook nog iets extra he.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus, als je m hebt mag je m ruilen voor Sjon dombo
Ik moet verdomme wel kunnen zien hoe laat het is natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Op vrijdag 6 mei 2011 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
kan je er niet een stukje blinderingsfolie overheen plakken?
Dan mag ie zn piepegel meenemen, heb je nog meer plezier van het hondje kan ik je wel verzekerenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik wil ook nog iets extra he.
Omdat ik die weddenschap heb gewonnen natuurlijk.
Sjon was alleen ruilhandel.
En die zou dan wel het blauwe achtergrondlicht tegen moeten houden en niet het cijfertjeslicht?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
nee, van die hele doorzichtige folie voor autoramen en zo
Ja, die piepegel hoef ik niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan mag ie zn piepegel meenemen, heb je nog meer plezier van het hondje kan ik je wel verzekeren
nee alles wordt een slag donkerderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En die zou dan wel het blauwe achtergrondlicht tegen moeten houden en niet het cijfertjeslicht?
Lieve foto!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:12 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, die piepegel hoef ik niet.![]()
Ik heb al een piepknorhond en een rinkelballetje.
Jip ging gewoon zelf bij Oscar op de bank liggen.
Dat wordt nog wel wat met die twee.
[ afbeelding ]
Je hebt een grotere bank nodigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:12 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, die piepegel hoef ik niet.![]()
Ik heb al een piepknorhond en een rinkelballetje.
Jip ging gewoon zelf bij Oscar op de bank liggen.
Dat wordt nog wel wat met die twee.
[ afbeelding ]
Zeg maar gewoon dat je niet op mn wekker wil spuiten hoorquote:
De sletquote:
Maar is ie nu dan weer terecht?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n moeder belde net.
De stafford van m'n broer was weggelopen.
Broer janken, z'n vriendin janken.
Waren bang dat ie gejat was om als vechthond te gebruiken. Is daar blijkbaar wel vaker.
Ja, gelukkig wel. Hij was eerst bij m'n ouders voor de deur gaan zitten die aan de andere kant van het dorp wonen en daarna gaan spelen met een stel kinderen iets verderop.quote:
Ja idd grote mond klein hartjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
dan had je d'r maar de maas in moeten gooien toen je de kans had
I am so stupidquote:
Ja idd had je een lekker jong ding kunnen hebben , laat je die kans voorbijgaanquote:
Daar moet ik nog mee oefenen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Niks ruilen, ik verkoop hem!
Het is niet alleen op het knoppie drukken he..of je moet hem alleen maar op automatische stand zettenIk stel altijd alles zelf in. Vind dit alleen een stom klote ding
je zou denken dat je na een foto toch wel weet hoe je broekzak er uit zietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een Pentax K20D, fijne cameraEn een Lumix voor in mijn broekzak.
quote:
Sterkte.quote:
Dat vráágt om een keer koffiedrinkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
![]()
Welkom terug!
Ik werk sinds gister in Oudenbosch en rijd elke keer langs je afslag![]()
Ladderzat of niet, IT boeit altijdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:02 schreef Barbaaf het volgende:
Ow, Zwabber is al weg, Q. is ladderzat en de rest boeit het natuurlijk helemaal niet
Ik snap er niets van,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:57 schreef Barbaaf het volgende:
It's six o' clock (almost) and all is well
Phew, dat was de heftigste storing die ik meegemaakt heb sinds die keer dat de stoppen in het rekencentrum eruit knalden en de noodstroom aan de verkeerde kant van de zekering afgemonteerd bleek te zitten. Ergens was "iets" verkeerd gedaan, vanwege de implicaties (ik verwacht schadeclaims in de miljoenen) is nog niet bekend gemaakt wat, hoe en wie. Ik hoop dat het die Indiaase offshoring club was
Oudenbosch... hoe doe je dat nu met de beestjes tussen de middag? Zal toch niet lukken dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Welkom terug!
Ik werk sinds gister in Oudenbosch en rijd elke keer langs je afslag![]()
Ow dear, zijn ze voor de zekerheid al zover om daartoe over te gaan? En is het nou met zekerheid zwangerschapsvergiftiging?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zag hele leuke foto's van jazz en diaz wat een mooierds zeg
Mooie keuken hoor oognip
Mijn i-net kaart verloopt morgen maar vriend gaat straks een nieuwe halen als de arts is geweest hij blijft ook slapen vannacht ik krijg vannacht nog een longrijpingsspuit en die doet heel veel pijn. Dan is het wel fijn dat er iemand bij is.
F-r fijn dat je vriend bij je is vannacht en je kan steunenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooie keuken hoor oognip
Mijn i-net kaart verloopt morgen maar vriend gaat straks een nieuwe halen als de arts is geweest hij blijft ook slapen vannacht ik krijg vannacht nog een longrijpingsspuit en die doet heel veel pijn. Dan is het wel fijn dat er iemand bij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dat is wel heel fijn voor je, dat je vriend blijft slapen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooie keuken hoor oognip
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:21 schreef ElisaB het volgende:
f_r, ik heb alles gemist wegens verplichtingen in het buitenlandmaar ik ga iemand zoeken om me bij te praten. Voor nu: heel veel sterkte
Welkom terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, raar is dat toch. Maar volgens mij was het eerdere jaren ook zo: ik knap niet op, maar af van vakantie.quote:
Qua file ga je wel de goede kant uit geloof ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:17 schreef nokwanda het volgende:
Oudenbosch... hoe doe je dat nu met de beestjes tussen de middag? Zal toch niet lukken dan?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:21 schreef ElisaB het volgende:
f_r, ik heb alles gemist wegens verplichtingen in het buitenlandmaar ik ga iemand zoeken om me bij te praten. Voor nu: heel veel sterkte
F-r heeft vorige week in het ziekenhuis gelegen wegens hoge bloeddruk, die was gezakt en toen mocht ze naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar helaas was ze net even thuis en toen spuugde ze bloed en is ze weer opgenomen op verdenking van zwangerschapsvergiftiging omdat de eiwitten te hoog zijn.
Ze krijgt nu longrijpingsspuiten voor het geval de baby eerder gehaald moet worden.
Maar ze proberen natuurlijk de baby zo lang mogelijk te laten zitten want iedere dag is er een.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Neem deze wijze raad aan van een ervaren oude man: kies een ander vak.quote:
Helaas is nog niet alles in orde blijkt nuquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik snap er niets van,maar hoop dat het opgelost is en dat je naar huis mag en een vrij weekend hebt na al je harde werk vandaag
Klote hoor. Maar goed... iedere dag dat het kindje kan blijven zitten is een gewonnen dag.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Gisteren had ik zwangerschapsvergiftiging.
Nu is het eiwit weer gedaald maar bd blijft hoog.
Het is welles niettus welles niettus.
Gezond ben ik in ieder geval niet.
Er naar toe wel, maar terug ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Qua file ga je wel de goede kant uit geloof ik
Ow, jakkesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:26 schreef indaha het volgende:
F-r heeft vorige week in het ziekenhuis gelegen wegens hoge bloeddruk, die was gezakt en toen mocht ze naar huis.
Maar helaas was ze net even thuis en toen spuugde ze bloed en is ze weer opgenomen op verdenking van zwangerschapsvergiftiging omdat de eiwitten te hoog zijn.
Ze krijgt nu longrijpingsspuiten voor het geval de baby eerder gehaald moet worden.
Maar ze proberen natuurlijk de baby zo lang mogelijk te laten zitten want iedere dag is er een.
Nou, dit inderdaad!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, jakkes
Het mag ook niet een héél klein beetje meezitten he...
Ik zag hem, mooi auto'tjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Nee, maar ik heb de tv aan dus ik hoor sowieso niet zoveel
trouwens, autootje staat buiten
Sherlockestaquote:
Big sister is watching youquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Sherlockesta![]()
Ik heb MM gespot huuuuh huh
Nee zondag niet denk ik, maar k kan volgende week wel een keer langs komen als hij er ook isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar lag net op mij.![]()
Komt Diaz nou zondag of weet je dat nog niet.
WJ wil 'm ook ontmoeten.
Da's goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee zondag niet denk ik, maar k kan volgende week wel een keer langs komen als hij er ook isNeem ik Jules ook gelijk mee.
Shit is dat he, dan denk je, ik ga ff echte meisjes kijken en dan doet ie het nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
En ik wil echte meisjes in de jungle kijken![]()
![]()
Nee joh, je kan ook fragmenten kijken, dus gewoon de optredens en het commentaar..dat is gratis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Shit is dat he, dan denk je, ik ga ff echte meisjes kijken en dan doet ie het niet
Jij kijkt ook altijd xfactor terug he? Betaal je daar dan elke keer voor?
Ahquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee joh, je kan ook fragmenten kijken, dus gewoon de optredens en het commentaar..dat is gratis.
Ga niet voor dat domme gepraat tussendoor betalen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah
Ik betaal wel elke dag (5x per week) voor een programma op rtlgemistmaar dat is omdat rtl8 het hier weer niet doet
en ik het zo'n leuk programma vind
De aflevering wordt wel zondag om 19.00 uur herhaald op RTL 5 en vanavond komt na x factor Peter van der Vorst ziet sterren en dan gaat hij op bezoek bij Britt en Ymkequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
En ik wil echte meisjes in de jungle kijken![]()
![]()
Misschien wel, maar dit is snellerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je dat niet downloaden ergens
Ik hou van bevallingen (van anderen iig)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Daar ga je toch geen geld voor betalen.
Ja erg hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jeetje zeg, betaal je gewoon minstens 5 euro per week voor dat programma
Ik ga een cider poppen. Maar helaas smaakt geen cider hier hetzelfde als wanneer je in engeland een pint of cider of half a pint besteltquote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil zo graag alle afleveringen van alle seizoenen van Shameless
Die ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb alleen de amerikaanse versie van Shameless gezien
Die verharen wel maar niet zoveel als ET. Als ik die aai heb ik echt meteen een bult haren aan mijn handen hangen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef Oognip het volgende:
Ik heb geen idee Senes, maar wat ik wel weet is dat mijn katten alle drie ontzettend verharen op dit moment. Maar wel vreemd dat jouw mannen dat dan niet doen
Ja ik vind ook dat die van ons flink verharen nu, meer als andere jaren .quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef Oognip het volgende:
Ik heb geen idee Senes, maar wat ik wel weet is dat mijn katten alle drie ontzettend verharen op dit moment. Maar wel vreemd dat jouw mannen dat dan niet doen
Wat is het toch een mooie meidquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef senesta het volgende:
Kijk hoe mooi ze is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het hele spul samen
[ afbeelding ]
Het is bij alle katten hier verschillend. Ook bij de langharen. Poeska verhaart nauwelijks. Donna heeft een verviltende vacht en ze laat op het rode kleed een heel waas van wit haar achter. Merlijn een heel fijne vacht die ook veel klit. Alleen Merlijn houdt van borstelen. Maar ook de korthaartjes hier zijn nogal verschillend. Bijoux, Mudhle en Kareltje bin Laden verharen bijna niet. Purrr en Kay laten me verbaasd staan dat er nog haar op hun lijfjes zit, zoveel verharen die twee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Die verharen wel maar niet zoveel als ET. Als ik die aai heb ik echt meteen een bult haren aan mijn handen hangen.
Ik ga maar eens kijken waar ik ET mee kan verleiden ja qua borstelenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat is ze mooi Senesta.![]()
Jip verhaart ook best flink nu.
Die vindt het heerlijk als ik de losse haren er uit borstel met zo'n verzorgingshandschoen.
Dat zou idd ook heel goed kunnen jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef nokwanda het volgende:
Het kan er ook wel mee te maken hebben hoor. Maar tegelijkertijd is het gewoon verhaarseizoen.En als dat dan samen gaat krijg je ET.
Jip zegt niet zoveel, die vindt alles best. Als ie maar aandacht krijgt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ga maar eens kijken waar ik ET mee kan verleiden ja qua borstelenVan een normaal borsteltje is ze niet erg gecharmeerd in ieder geval.
[..]
Dat zou idd ook heel goed kunnen ja
Ik vind het ergens wel een prettig idee dat ze in het ziekenhuis is, ze is in ieder geval in de best mogelijke handen zou je dan denken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb verschillende borstels en kammen, maar ze zijn allemaal een drama. Ik heb een slicker, een vilt kam met van die gehaakte mesjes en een gewone kam met in de andere helft een scheermesje om klitten weg te snijden. Ze zijn allemaal niks. De slicker is nog de beste voor het weghalen van overtollig haar in dit seizoen.
Ik vraag me af hoe het met f-r is. Ik maak me zorgen.
Bijzonder is dat he? Ik hoop dat er een hele mooie relatie uitkomt voor je viendinquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Vandaag was er de hele ochtend en middag een vriendin op bezoek uit Brabant.
Haar vriend is bijna 2 jaar geleden overleden aan een gescheurde aorta op 22-jarige leeftijd. Ze vertelde dat ze een nieuwe vriend heeft die echt gek op d'r is en ook begrip heeft voor haar situatie.![]()
Jip kroop gelijk weer tegen haar aan, net als de vorige keer.
Tsja.....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik kwam thuis, wilde mn bed ff gaan verschonen, en dacht laat ik heeeeel ff een Ingetje doen.
En toen werd ik om 21.00 wakker en miste ik een deel van X-Factor
Oh nee, ik heb nog niet eens gezochtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Noujaa.
Heb je nou de onze hond nog gevonden oh-oh?
Tim als lady gagaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Cool!
Zo heej, Rochelle was wel heel goed zeg , ik denk niet dat ik iets beters gemist heb toch?
quote:Beste adoptant,
U ontvangt via dit korte berichtje extra informatie over Janet
Janetje is van de week gesteriliseerd/gecastreerd Een risico omdat ze naast felv ook nog fip positief is.
We hebben een poosje gewacht, maar het werd te onrustig in het verblijf.
Janet werd zowel door de dames als de heren achterna gezeten.
Gelukkig heeft ze de operatie goed doorstaan en heeft nu benchrust.
Wat de toekomst brengt na deze operatie is even afwachten, ze is natuurlijk erg vatbaar met deze twee dodelijke virussen die ze bij zich draagt.
Vriendelijke groet,
Janet van Doeselaar
Stichting Dierenthuis/stichting Fiv-Felv.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef indaha het volgende:
Milo is afgestaan want hij had 2 gebroken pootjes en de eigenaar had niet veel zin om de rekening te betalen en na onderzoek bleek ook dat hij leucose heeft.
Ollie is ook afgestaan. hij is niet zindelijk maar dat maakt bij Dierentehuis niets uit
Milo heb ik gadopteerd vanaf de site van dierentehuis en Ollie heb ik leren kennen omdat we daar een paar keer gewerkt hebben en hij maar achter me aan bleef rennenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:02 schreef Oognip het volgende:
[..]wat is Dierenthuis toch een ontzettend goed initiatief! Het lijkt mij ook wel leuk om een kat/hond te adopteren, maar hoe maak je de keuze welke je nu gaat adopteren? Hoe heb jij dat gedaan? Ben je langs gegaan om te kijken?
Dierentehuis heeft normaal alleen bezoekuren voor mensen die een dier geadopteerd hebben, maar ik denk dat als je aangeeft dat je een dier wilt adopteren je ook welkom bent.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:02 schreef Oognip het volgende:
[..]wat is Dierenthuis toch een ontzettend goed initiatief! Het lijkt mij ook wel leuk om een kat/hond te adopteren, maar hoe maak je de keuze welke je nu gaat adopteren? Hoe heb jij dat gedaan? Ben je langs gegaan om te kijken?
Almere is voor ons juist handigerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Dierentehuis heeft normaal alleen bezoekuren voor mensen die een dier geadopteerd hebben, maar ik denk dat als je aangeeft dat je een dier wilt adopteren je ook welkom bent.![]()
Maar niet alle dieren zijn te adopteren, op de site kun je alvast kijken.
Ik wil binnenkort ook weer eens gaan want door de ziekte van mijn man zijn we allang niet meer geweest en ze gaan later dit jaar verhuizen naar Almere dus dan is het voor ons verder weg.
Ook dat natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kunt ook hunzelf een keuze laten maken...bijvoorbeeld een dier wat nog geen adoptanten heeft.
Ze is niet zo oud idd, maar haar gezondheid was geloof ik de belangrijkste reden om haar niet onder narcose te laten gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk, was Janet nog niet geholpen of is ze nog heel jong?
Daar had ik zelf nog niet aan gedacht, maar dat is een heel goed idee. Ik denk dat ik dat maar ga doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kunt ook hunzelf een keuze laten maken...bijvoorbeeld een dier wat nog geen adoptanten heeft.
Ik heb haar opgezocht, op de sitequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze is niet zo oud idd, maar haar gezondheid was geloof ik de belangrijkste reden om haar niet onder narcose te laten gaan.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar had ik zelf nog niet aan gedacht, maar dat is een heel goed idee. Ik denk dat ik dat maar ga doen.
Ja, daar zit ze idd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef indaha het volgende:
Ik heb haar opgezocht, op de siteze zit bij Milo in de Leucose ruimte denk ik
Dat is nu net het leuke van dat programmaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Wat een domme wichten![]()
Ik heb t programma verder ook niet gevolgd dus ik vind het niet zo boeiend.
Ik ga ff mn bed verschonen maar
Wat een schatje, die Ollie.Milo trouwens ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:03 schreef indaha het volgende:
Ollie is komt ongeveer tot mijn knie, hij is net een rolmopsje, toen wij daar gevrijwilligd hebben liep hij de hele tijd achter me aan, de schnoebel
Volgens mij niet, maar haar vriend heeft vannacht ook bij haar geslapen dus ik kan me voorstellen dat ze even niet aan het internetten isquote:
Nee, ik ook. Maar ik ben een beetje bezorgd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar haar vriend heeft vannacht ook bij haar geslapen dus ik kan me voorstellen dat ze even niet aan het internetten is
Ondanks dat ik me kan voorstellen dat ze even niet aan het internetten is, ben ik ook bezorgd om het arme schaapquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, ik ook. Maar ik ben een beetje bezorgd.
Wat ben je toch eigenlijk een bikkel!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat lief dat jullie zo aan mij denken
Ik leef nog met baby in mijn buik
Vriend is idd blijven slapen en aangezien ik ook slaapmedicatie had heb ik wat minder van de prik gevoeld. Hij moest wel vanmorgen om 08:00 weg omdat hij mij vader moest helpen. En ik vind dat prima hij komt vanmiddag weer maar blijft niet slapen meer denk ik. Ik werd om de 3 uur gewekt en hij dus ook. Vanmorgen mocht ik tegen het protocol in douchen omdat ik mij zo vies voelde.
Daarna kwam mijn schoonmoeder op bezoek
Ik had helaas wel weer teveel eiwitten in de urine dus lig nog vast in bed.
En ik heb een hele moeilijke beslissing moeten nemen maar onze katten zijn momenteel naar mij ouders toe daar krijgen ze meer aandacht dan van mijn vriend thuis
Senes wat heb je toch een mooi stel
Oh-oh je moet ook geen Ing doen wel lekker gewandeld net. Ik mis helaas het mooie weer
Asjeblieft.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
DM, thnx voor het scannen, leuk artikel!
Wel grappig dat de mensen die ik gesproken heb met bedlingtons juist allemaal zeiden dat ze qua karakter helemaal niet echt terrier zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ziet er netjes uit zeg!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:16 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo eindelijk klaar tuin weer netjes net weer een plant terug gevonden onder de modder haha
[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit, ik zit ook te denken om een watertje met waterval te maken in de tuinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:16 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo eindelijk klaar tuin weer netjes net weer een plant terug gevonden onder de modder haha
[ afbeelding ]
Pfoeh dat is een beste tijdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:19 schreef Rewimo het volgende:
Het ziet er goed uit, AH
Wij gaan zo naar het feest van qltels oom en tante, 50 jaar getrouwd
<Pagan>quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat lief dat jullie zo aan mij denken
Ik leef nog met baby in mijn buik
Vriend is idd blijven slapen en aangezien ik ook slaapmedicatie had heb ik wat minder van de prik gevoeld. Hij moest wel vanmorgen om 08:00 weg omdat hij mij vader moest helpen. En ik vind dat prima hij komt vanmiddag weer maar blijft niet slapen meer denk ik. Ik werd om de 3 uur gewekt en hij dus ook. Vanmorgen mocht ik tegen het protocol in douchen omdat ik mij zo vies voelde.
Daarna kwam mijn schoonmoeder op bezoek
Ik had helaas wel weer teveel eiwitten in de urine dus lig nog vast in bed.
En ik heb een hele moeilijke beslissing moeten nemen maar onze katten zijn momenteel naar mij ouders toe daar krijgen ze meer aandacht dan van mijn vriend thuis
Senes wat heb je toch een mooi stel
Oh-oh je moet ook geen Ing doen wel lekker gewandeld net. Ik mis helaas het mooie weer
Gewoon nog niet de juiste gevonden denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:26 schreef asfalthooligan het volgende:
Hoe houd iedereen het vol ik de langste waarmee ik wat had was 7 jaar daarna allemaal korte relaties en 1 relatie van 3 jaar nog .
Aaahquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:30 schreef ElisaB het volgende:
Wij zijn op de kop af over 10 dagen en 10 uur 10 jaar samen
Ja, wat een stom toeval dat ik dat ineens zagquote:
denk het ja moet zo zijn denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Gewoon nog niet de juiste gevonden denk ik
Hiervoor had ik een relatie van 4 jaar.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:30 schreef ElisaB het volgende:
Wij zijn op de kop af over 10 dagen en 10 uur 10 jaar samen
12 suskes en wiskesquote:
Ik was laatst mijn boeken aan het opruimen en toen kwam ik een suske en wiske verzamelalbum tegen dat ik heb gekregen van mijn oma toen ik 14 werdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
12 suskes en wiskes
en dan nog 6 losse boeken
en een heerlijk terrasje gepikt op t OVL
viel wel mee gister, hebben lekker gegeten daar, en mensen gekeken.quote:
ja leuk is dat hequote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was laatst mijn boeken aan het opruimen en toen kwam ik een suske en wiske verzamelalbum tegen dat ik heb gekregen van mijn oma toen ik 14 werdZe had er zelfs nog wat ingeschreven en aangezien ze parkinson had was dat voor haar een hele opgave. Bijzondere dingen
en heb je em al bijna uit?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:57 schreef asfalthooligan het volgende:
ik heb hier nog steeds me eerste boek ding is nu nu dik 30 jaar oud
Lief he!quote:
Tis op zn Grieks met hquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik schreef Thessa fout.![]()
Ik wil ook een bad.
Die kleine is zo cutequote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
De meisjes hadden elkaar vreselijk gemist![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Billy was druk op muizenjacht:
[ afbeelding ]
En de hele bubs kwam hem helpen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boooooh tis warm he Billy!
[ afbeelding ]
Nee joh!
[ afbeelding ]
Op mijn schoot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En na afloop scoorde Chico nog een toetje![]()
[ afbeelding ]
Smerige puppy's hebben wijquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar is in de douche geweest. Hij ging door de modder rollen bij de surfvijver.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Er waren echt veel honden.
Oscar vond ze allemaal stom er geen een zo leuk als Diaz
APK de kindervriendquote:
Ja zogenaamdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Voor moederdag oh-oh?
Ik ga naar m'n schoonouders deze moederdag. Dichterbij en veeeel gezelliger.
Jaquote:
Gewoon eigenbelang dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zogenaamd![]()
Ik doe dr nooit aan maar mn ouwelui zijn vandaag terug gekomen uit Thailand en ma mailde vanuit Bangkok dat ze gave kado's voor me had dusch ....
![]()
Oh en ik wil sowieso eens zien hoe Sjon zich in de trein gedraagd.
Eind van de maand gaan we naar Delft, es ff kijken hoe een kwartiertje gaat, als het drama is moet ik iets anders voor m verzinnen dan
Like shit, dat heb ik van mn moeder geleerd hoorquote:
Pogo kwam vanmiddag thuis met een konijnenkarkas. Deels ontvleesd, fors opengescheurd en enkele dagen oud. Gezien de gebroken ruggengraat denken we eerder aan een vos als een buizerd. Tussen de nek en het middenrif ontbrak er vrij veel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar eet konijnenoor. Zo te horen vindt ie t lekker.
<Pagan>quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zogenaamd![]()
Ik doe dr nooit aan maar mn ouwelui zijn vandaag terug gekomen uit Thailand en ma mailde vanuit Bangkok dat ze gave kado's voor me had dusch ....
![]()
Oh en ik wil sowieso eens zien hoe Sjon zich in de trein gedraagd gedraagt.
Eind van de maand gaan we naar Delft, es ff kijken hoe een kwartiertje gaat, als het drama is moet ik iets anders voor m verzinnen dan
quote:
Christ, shoot me, dat is wel een hele ergequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |