quote:
Een hoerekutflutcameraquote:
Ja maar jij hebt geen spiegelreflex voor me in de aanbiedingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik neem Sjon wel. Die hoerekutcamera hoef ik niet.
zeg dat nou nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik neem Sjon wel. Die hoerekutcamera hoef ik niet.
Wedden van wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen spiegelreflex voor me in de aanbieding
quote:
Jij krijgt Sjon wel als je mn slaapkamer vol komt spuiten!quote:
Jezus, als je m hebt mag je m ruilen voor Sjon domboquote:
Het wordt tijd dat ik naar huis mag en die lolbroek uit kan trekkenquote:
Ik wil ook nog iets extra he.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus, als je m hebt mag je m ruilen voor Sjon dombo
Ik moet verdomme wel kunnen zien hoe laat het is natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Op vrijdag 6 mei 2011 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
kan je er niet een stukje blinderingsfolie overheen plakken?
Dan mag ie zn piepegel meenemen, heb je nog meer plezier van het hondje kan ik je wel verzekerenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik wil ook nog iets extra he.
Omdat ik die weddenschap heb gewonnen natuurlijk.
Sjon was alleen ruilhandel.
En die zou dan wel het blauwe achtergrondlicht tegen moeten houden en niet het cijfertjeslicht?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
nee, van die hele doorzichtige folie voor autoramen en zo
Ja, die piepegel hoef ik niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan mag ie zn piepegel meenemen, heb je nog meer plezier van het hondje kan ik je wel verzekeren
nee alles wordt een slag donkerderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En die zou dan wel het blauwe achtergrondlicht tegen moeten houden en niet het cijfertjeslicht?
Lieve foto!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:12 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, die piepegel hoef ik niet.![]()
Ik heb al een piepknorhond en een rinkelballetje.
Jip ging gewoon zelf bij Oscar op de bank liggen.
Dat wordt nog wel wat met die twee.
[ afbeelding ]
Je hebt een grotere bank nodigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:12 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, die piepegel hoef ik niet.![]()
Ik heb al een piepknorhond en een rinkelballetje.
Jip ging gewoon zelf bij Oscar op de bank liggen.
Dat wordt nog wel wat met die twee.
[ afbeelding ]
Zeg maar gewoon dat je niet op mn wekker wil spuiten hoorquote:
De sletquote:
Maar is ie nu dan weer terecht?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n moeder belde net.
De stafford van m'n broer was weggelopen.
Broer janken, z'n vriendin janken.
Waren bang dat ie gejat was om als vechthond te gebruiken. Is daar blijkbaar wel vaker.
Ja, gelukkig wel. Hij was eerst bij m'n ouders voor de deur gaan zitten die aan de andere kant van het dorp wonen en daarna gaan spelen met een stel kinderen iets verderop.quote:
Ja idd grote mond klein hartjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
dan had je d'r maar de maas in moeten gooien toen je de kans had
I am so stupidquote:
Ja idd had je een lekker jong ding kunnen hebben , laat je die kans voorbijgaanquote:
Daar moet ik nog mee oefenen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Niks ruilen, ik verkoop hem!
Het is niet alleen op het knoppie drukken he..of je moet hem alleen maar op automatische stand zettenIk stel altijd alles zelf in. Vind dit alleen een stom klote ding
je zou denken dat je na een foto toch wel weet hoe je broekzak er uit zietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een Pentax K20D, fijne cameraEn een Lumix voor in mijn broekzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |