Jammer dat je niet even wacht tot juli met vrij zijn... dan had ik nog wel een leuk uitstapje in Amstelveen gewetenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:27 schreef Cobra4 het volgende:
Wauw, Volgende week gewoon vrij!
* zoekt op internet naar een leuk uitstapje
Dat uitstapje komt best wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jammer dat je niet even wacht tot juli met vrij zijn... dan had ik nog wel een leuk uitstapje in Amstelveen geweten
Da's lekker. Zit hij tijdens de trouwerij in de auto te wachten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Mijn zus & haar verloofde hebben bedacht dat het misschien leuk zou zijn om Mr. Etcie als chauffeur te vragen voor 10 juni
quote:
Niet getrouwd zekerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's lekker. Zit hij tijdens de trouwerij in de auto te wachten.
Wat voor auto hebben ze geregeld?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Mijn zus & haar verloofde hebben bedacht dat het misschien leuk zou zijn om Mr. Etcie als chauffeur te vragen voor 10 juni
Ze willen graag een Opel Insignia geloof ik, maar het is nog niet zeker of dat zou lukken.quote:
Niet dat ik weet. Jij wel dan.quote:
Wait, whut? Voor je huwelijk vrijwillig als trouwauto een Opel?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:34 schreef Etcetera het volgende:
Ze willen graag een Opel Insignia geloof ik, maar het was nog niet zeker of dat zou lukken.
Nog nietquote:
Ik heb 'm gegoogeld, zag er wel tof uit moet ikz eggenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wait, whut? Voor je huwelijk vrijwillig als trouwauto een Opel?sorry
Voor het huwelijk van broer D. heeft hij als trouwauto een Aston Martin DBS Volante gehuurd.
Maar ieder heeft z'n eigen voorkeuren
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik dit moet brengen.
Vanmiddag is Ezechielk gebeld door het schoonzusje van 8108139dpths met de mededeling dat hij afgelopen weekend zelfmoord heeft gepleegd.
Morgen is de crematie.
De reden dat ik het hier neer zet is omdat hij hier vaak postte.
Ik hoop dat hij nu de rust heeft gevonden waar hij blijkbaar zo wanhopig naar op zoek was.
Rust zacht lieve vriend
Wij hadden een echte English Cab, dat was ook heel gaafquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 'm gegoogeld, zag er wel tof uit moet ikz eggenIk zou denk ik, als ik het geld zou hebben
ook een classic huren hoor
Of misschien een ouderwetse Mini
I
Mini's
Wow. Heftig, ik "kende" hem van de goedemorgen-topics in ONZ, en links en rechts nog wat topics. Rest in peace.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Iets heel anders: een FOK!ker heeft zelfmoord gepleegd
Dan snap ik jouw opmerking dus niet.quote:
Ik ken 'm ook vooral van nickname. Toch best heftig als je het leven echt echt echt niet meer ziet zittenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wow. Heftig, ik "kende" hem van de goedemorgen-topics in ONZ, en links en rechts nog wat topics. Rest in peace.
Ik de jouwe ook nietquote:
De chauffeur van de trouw auto blijft toch in/bij de auto wachten tot einde werk?quote:
* Whiteguy is even een 15-jarige zwanger maken, brbquote:Minimumleeftijd om te trouwen wordt altijd 18
- door Redactie op 06-05-2011 @ 14:33
Iedereen moet minstens 18 jaar zijn om in Nederland te kunnen trouwen. De bestaande uitzonderingen op deze regel worden geschrapt. Dat heeft het kabinet laten weten aan de Tweede Kamer.
Nu zijn uitzonderingen mogelijk als een meisje een kind heeft of zwanger is. Dan is 16 de minimumleeftijd. Daarnaast geldt een minimumleeftijd van 15 voor mensen die de nationaliteit hebben van een land waar minderjarigen mogen trouwen. Volgens het kabinet komt dit 'in een enkel geval' voor.
Het schrappen van de uitzonderingen is een van de maatregelen van het kabinet die gedwongen huwelijken moeten tegengaan. Kindhuwelijken die in het buitenland gesloten zijn, worden in Nederland pas erkend als beide partners meerderjarig zijn.
Een andere maatregel is het al eerder aangekondigde verbod op huwelijken tussen neef en nicht. Dat wordt geen algeheel verbod, meldt het kabinet nu. Als aanstaande echtparen aannemelijk kunnen maken dat zij beiden uit vrije wil in het huwelijk treden, mogen ze toch trouwen.
Ambtenaren van de burgerlijke stand gaan niet controleren of trouwkandidaten neef en nicht zijn. Stellen die willen trouwen, moeten een verklaring afleggen dat zij geen neef en nicht zijn. Als later blijkt dat zij hebben gelogen, kan het huwelijk nietig worden verklaard.
Ondanks de uitzonderingen en het gebrek aan controle wil het kabinet toch vasthouden aan het verbod op neef-nichthuwelijken. Het verbod moet iedereen duidelijk maken dat gedwongen huwelijken in Nederland onaanvaardbaar zijn, schrijven staatssecretaris van Justitie Fred Teeven (CDA), minister voor Asiel en Immigratie Gerd Leers (CDA) en minister van Binnenlandse Zaken Piet Hein Donner (CDA).
Dat lijkt me niet als het gaat om iemand die je sowieso al hebt uitgenodigdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De chauffeur van de trouw auto blijft toch in/bij de auto wachten tot einde werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |