abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 mei 2011 @ 14:15:38 #51
62913 Blik
The one and Only!
pi_96885507
m.b.t. de melk-discussie. Bij hebben een tijd geleden altijd Domo langlekker melk gebruikt, maar uiteindelijke bleek gewone verse melk beter te werken. In principe werkt volle melk het beste, maar dat drink ik niet :P halfvolle melk wil ook goed werken
  maandag 16 mei 2011 @ 17:29:23 #52
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_96893860
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:11 schreef ToxicT het volgende:
Ik heb sinds kort een Siemens Nespresso (TK911N2).
Deze heb ik als showroom model op de kop kunnen tikken met garantie tot de deur.

Helaas voor mij doet ie het ook niet ;-(

Hij gaat aan, ik heb water in het reservoir, maar wat ik ook doe, er komt geen druppel uit 't apparaat.
Ook niet uit het stoompijpje.

Wellicht dat iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt of hetzelfde?
Ik zou als ik jou was even contact opnemen met Nespresso zelf. Die zijn wellicht wat soepeler mbt garanties dan zo'n winkelier.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 16 mei 2011 @ 18:59:03 #53
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96897907
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:11 schreef ToxicT het volgende:
Ik heb sinds kort een Siemens Nespresso (TK911N2).
Deze heb ik als showroom model op de kop kunnen tikken met garantie tot de deur.

Helaas voor mij doet ie het ook niet ;-(

Hij gaat aan, ik heb water in het reservoir, maar wat ik ook doe, er komt geen druppel uit 't apparaat.
Ook niet uit het stoompijpje.

Wellicht dat iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt of hetzelfde?
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:11 schreef ToxicT het volgende:
Ik heb sinds kort een Siemens Nespresso (TK911N2).
Deze heb ik als showroom model op de kop kunnen tikken met garantie tot de deur.

Helaas voor mij doet ie het ook niet ;-(

Hij gaat aan, ik heb water in het reservoir, maar wat ik ook doe, er komt geen druppel uit 't apparaat.
Ook niet uit het stoompijpje.

Wellicht dat iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt of hetzelfde?
Bij welke winkel was dat dan? ook op zoiets heb je dacht garantie hoor, das je goed recht als consument, ik zou het idd gaan aankaarten bij nespresso of bij de fabrikant zelf..
Is toch te belachelijk voor worden zoiets?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_96899848
Het was een opruimmodelletje van het welbekende en failliette IT's.
Garantie was tot de deur.

Nou heb ik er echt niet veel voor neergelegd en Nespresso heb ik al gebeld.
Die zeggen dat ze voor 145 euro 'm ophalen, leenapparaat neerzetten en 'm repareren en dan heb ik nog 6 mnd garantie.

Voordat ik dat ga doen, dacht ik....wellicht dat een van de forumleden hier dit probleem eens eerder heeft gehad of weet wat eraan gedaan kan worden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 mei 2011 @ 19:38:27 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96900586
Voor 145 euro koop je een nieuwe. Dus dat lijkt me wat veel...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_96901809
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
Voor 145 euro koop je een nieuwe. Dus dat lijkt me wat veel...
't apparaat kostte nieuw 999 euro
  maandag 16 mei 2011 @ 20:14:40 #57
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96903683
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef ToxicT het volgende:

[..]

't apparaat kostte nieuw 999 euro
Dan zou ik dat doen of eerst nog even bij de fabrikant informeren, ook al gevalletje opruiming en een failliete zaak, wellicht kunnen ze wel iets doen. En anders zou ik het aanbod van nespresso doen, niet geheel verkeerd dan toch. Ben je nog steeds stukken goedkoper uit :D
Oh en serie nr online registreren ofzo ? zoiets al nagekeken af dat kan?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_96904667
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Dan zou ik dat doen of eerst nog even bij de fabrikant informeren, ook al gevalletje opruiming en een failliete zaak, wellicht kunnen ze wel iets doen. En anders zou ik het aanbod van nespresso doen, niet geheel verkeerd dan toch. Ben je nog steeds stukken goedkoper uit :D
Oh en serie nr online registreren ofzo ? zoiets al nagekeken af dat kan?
Ik had afgelopen zaterdag Siemens gebeld en die vertelden me dat ik Nespresso moest bellen om te regelen dat ie het ging doen.
Wellicht dat ik nog een pleidooi los kan laten bij de Customer Service van Siemens.

En anders moet ik maar die 145 euro lappen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 mei 2011 @ 20:33:46 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96905268
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef ToxicT het volgende:
't apparaat kostte nieuw 999 euro
Ahh, dat wist ik niet :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 16 mei 2011 @ 21:04:58 #60
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96907491
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:26 schreef ToxicT het volgende:

[..]

Ik had afgelopen zaterdag Siemens gebeld en die vertelden me dat ik Nespresso moest bellen om te regelen dat ie het ging doen.
Wellicht dat ik nog een pleidooi los kan laten bij de Customer Service van Siemens.

En anders moet ik maar die 145 euro lappen
Succes in ieder geval ;)
Wellicht nog ff 1 en ander zoeken op consumenten bond ofzo?
Ik weet nl wel dat siemens een online product registratie heeft, moet je het serie nummer hebben enzo.. datum van aankoop en hoppa ;) =misschien heb je daar nog wat aan?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_97177579
Die nieuwe speciale is verdomme lekker :D
pi_97187666
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:12 schreef Simsfan88 het volgende:
Die nieuwe speciale is verdomme lekker :D
Iedereen is wel een beetje fan van de nieuwe he! Ik persoonlijk ben niet zo van de ´flowery notes´ dus ik drinkt tot nu toe nog liever iets anders.

Ben nog wel steeds echt enorm verslaafd aan mijn nespresso apparaat....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  maandag 23 mei 2011 @ 13:13:04 #63
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_97196160
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 07:25 schreef Tezz het volgende:

[..]

Iedereen is wel een beetje fan van de nieuwe he! Ik persoonlijk ben niet zo van de ´flowery notes´ dus ik drinkt tot nu toe nog liever iets anders.

Ben nog wel steeds echt enorm verslaafd aan mijn nespresso apparaat....
ik ging destijds van 2 bakken per week (ja echt!) naar 2 per dag :D en nog :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 23 mei 2011 @ 13:16:01 #64
62913 Blik
The one and Only!
pi_97196264
Wat is de nieuwe speciale dan? Misschien moet ik maar eens naar de Bijenkorf om die uit te proberen
  maandag 23 mei 2011 @ 13:27:41 #65
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_97196746
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef Blik het volgende:
Wat is de nieuwe speciale dan? Misschien moet ik maar eens naar de Bijenkorf om die uit te proberen
Onirio klik maar voor het intro filmpje
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 mei 2011 @ 14:48:33 #66
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_97200410
Ik drink bijna alleen nog maar thuis koffie, omdat het nergens zo lekker smaakt :@

En ik dronk voorheen niet zoveel koffie maar nu drink ik er toch een stuk of 4 op een dag.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_97200823
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:13 schreef MissHobje het volgende:

[..]

ik ging destijds van 2 bakken per week (ja echt!) naar 2 per dag :D en nog :')
Ik heb met mijn man afgesproken dat we (vooral vanwege de kosten van de cupjes) 2 kopjes nespresso per dag nemen per persoon. Dan is het voor ons nog prima betaalbaar. Grofweg bestel ik dan zo'n 150 cupjes per maand.

Dat is het plan.

Maar wanneer ik 's avonds mijn bakje leegmaak met gebruikte cupjes zitten er steevast meer in dan 4, haha! :P
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  dinsdag 24 mei 2011 @ 09:54:44 #68
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_97237829
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:13 schreef MissHobje het volgende:

[..]

ik ging destijds van 2 bakken per week (ja echt!) naar 2 per dag :D en nog :')
Bij mij wordt het Nespresso apparaat alleen in het weekend genuttigd (4 koppen :')). Gelukkig staat er een prima Nescafé machine op werk c_/

Alvast wat nieuwe capsules (en een excuus om Onirio te proberen bij Nespresso)

pi_97244101
Ik heb dat ding ontkalkt met het nespresso spul. Daarin staat dat je het daarna 2x door moet spoelen, ik heb inmiddels dat ding al 12x doorgespoeld maar het smaakt en ruikt nog steeds naar ontkalk spul.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:02:56 #70
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_97245799
Wat vaag is dit!?!? Kom er toevallig achter dat ik al sinds februari geen emails meer ontvangen heb van Nespresso! Ben zojuist even op de Nespresso Club website ingelogd, maar mijn email-adres is correct (niet gewijzigd sinds februari) en de optie om op de hoogte gehouden te worden van nieuwe Grand Cru's is ook aangevinkt. En toch heb ik al maanden niks meer van Nespresso gehoord! :(

Gelukkig maar dat ik weer eens in dit topic kom buurten. Anders wist ik niet eens van die nieuwe limited edition smaak Onirio ! Maar snel ff voorraadje bestellen, voordat het al weer uitverkocht is...

Trouwens, ik drink mijn koffie zonder toevoegingen. Zodat ik de koffie proef zoals de natuur het bedoeld heeft ;) En mijn favoriete espresso glas is:

Ik heb m'n Nespresso apparaat overigens zo afgesteld dat de bovenkant van het schuim precies tot de rand van het glas komt. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Haay1971 op 24-05-2011 14:09:26 ]
pi_97293792
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:40 schreef Tezz het volgende:
Hoe drinken jullie je koffie (hoeveel ml. ) en wat is je favoriet?

Ik zet espresso van ongeveer 55 ml.
Ik zet lungo van 120 ml.

Ik gebruik de paarse Apreggio om cappucino te maken.
Ik drink de geweldige Dulsao do Brasil als espresso (puur)
Ik vind de Livanto geweldig voor espresso machiatto (dus met een klein beetje opgeschuimde melk bovenop).
Ik drink de Fortissio Lungo als lungo (met koffiemelk) .
De meeste vinden het sonde, maar ik drink alles als Lungo. Ik gebruik het andere knopje zelden, alleen als er iemand langs komt. De lungo die ik zet is 110 ml. Mijn favoriete smaken:
1. Roma
2. Dulsao do Brasil
3. Ristretto
4. Onirio (special 2011)

Verder drink ik zelden cappuccino (te lui om dat ding schoon te maken) en drink ik alles met een beetje suiker.

:)
pi_97294641
Nog maar even snel koffie bestellen, voordat de prijs omhoog gaat :) Ik heb overigens geen e-mail/boekje daarover ontvangen...
pi_97294835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:48 schreef Kremers het volgende:
Nog maar even snel koffie bestellen, voordat de prijs omhoog gaat :) Ik heb overigens geen e-mail/boekje daarover ontvangen...
Oh ja, dat is per 1 juni toch, die prijsverhoging?

Inderdaad maar even bestellen nog. Ik heb ook geen email gehad hierover. De groene lungo gaat behoorlijk hard hier, dus die bestel ik nog maar 50 extra.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_97310437
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef Tezz het volgende:

[..]

Oh ja, dat is per 1 juni toch, die prijsverhoging?

Inderdaad maar even bestellen nog. Ik heb ook geen email gehad hierover. De groene lungo gaat behoorlijk hard hier, dus die bestel ik nog maar 50 extra.
Hier wordt inmiddels ook volop genoten en die groene lungo vind ik ook een van de beste smaken.
Nadeel is dat ik de koffie op het werk heb ontmaskerd; het blijkt gewoon bruin warm water te zijn dat zich al die tijd als koffie heeft voorgedaan :{
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 mei 2011 @ 07:20:13 #75
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_97325176
Slootwater, die werkkoffie, ik zeg het je! :{w
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')