Jij vindt het poepsimpel, mooi zo, dan ga je een 10 halen. Maar anderen vinden van niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:54 schreef Supersoep het volgende:
Serieus? Kan je eens zo'n oefentekst hier plaatsen? Ik weet nog dat ik het op VMBO gedaan heb, en dat is echt zo'n Jip en Janneke tekst.
Op HAVO heb je dan dezelfde tekst, maar met Engelse vragen. Op VWO ook. Echt poepsimpel.
Ik had inderdaad een 10. Achteraf kwam m'n leraar Engels me hiermee feliciteren. Het moet trouwens ''breathe'' zijn in je sig, niet ''breath''. De 1 is de verb, de ander is de noun.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij vindt het poepsimpel, mooi zo, dan ga je een 10 halen. Maar anderen vinden van niet.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had inderdaad een 10. Achteraf kwam m'n leraar Engels me hiermee feliciteren. Het moet trouwens ''breathe'' zijn in je sig, niet ''breath''. De 1 is de verb, de ander is de noun.
Serieus? Red jij het zo? Als ik eerst de tekst ga lezen, dan de vragen en dan de tekst die bij de vragen hoort kom ik altijd in tijdnood. Ik blijf altijd een beetje lang hangen bij één vraag om te checken of er toch niet één woordje in staat dat net het antwoord bevestigdquote:Op zondag 8 mei 2011 16:11 schreef Vultures het volgende:
Ik lees redelijk snel, en meestal red je het ook wel qua tijd bij Engels (vwo), daarom is mijn aanpak meestal zo:
1. Hele tekst lezen
2. Vraag lezen
3. Alinea / stukje tekst bij die vraag lezen
4. Zelf al antwoord geven op de vraag zonder naar de meerkeuze antwoorden te kijken
5. Kijken welk meerkeuze antwoord het beste aansluit op het antwoord wat jij in je hoofd had, meestal slaan 2 antwoorden nergens op, keuze is uit 2 antwoorden dus.
En heel erg op je hoede zijn voor strik-antwoorden. Soms klopt de helft van het antwoord wel, maar de andere helft nét niet, of een helft van het antwoord is niet in de tekst terug te vinden. Bij wel/niet vragen is het antwoord altijd 'nee' als een gedeelte van het antwoord niet in de tekst staat!
Examens die ik tot nu toe geoefend heb (3 stuks) allemaal boven de 8 hiermee.![]()
Succes!
Je moet ook niet alle vragen gaan lezen, je moet het per vraag bekijken.. anders heeft het toch ook geen zin. Plus dat je voor engels niet 1 grote tekst krijgt maar een aantal (rond de 11) kleinere tekstjes krijgt.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:51 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Serieus? Red jij het zo? Als ik eerst de tekst ga lezen, dan de vragen en dan de tekst die bij de vragen hoort kom ik altijd in tijdnood. Ik blijf altijd een beetje lang hangen bij één vraag om te checken of er toch niet één woordje in staat dat net het antwoord bevestigd
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:54 schreef Supersoep het volgende:
Serieus? Kan je eens zo'n oefentekst hier plaatsen? Ik weet nog dat ik het op VMBO gedaan heb, en dat is echt zo'n Jip en Janneke tekst.
Op HAVO heb je dan dezelfde tekst, maar met Engelse vragen. Op VWO ook. Echt poepsimpel.
Doe even normaal. Niet iedereen is zo `geniaal´ als jij (wat trouwens wel meevalt, want van de Nederlandse taal bak je blijkbaar niets).quote:Op zondag 8 mei 2011 16:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had inderdaad een 10. Achteraf kwam m'n leraar Engels me hiermee feliciteren. Het moet trouwens ''breathe'' zijn in je sig, niet ''breath''. De 1 is de verb, de ander is de noun.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
Doe even normaal. Niet iedereen is zo `geniaal´ als jij (wat trouwens wel meevalt, want van de Nederlandse taal bak je blijkbaar niets).
Jouw zin is ook fout. 'Geniaal' moet in de context van mijn persoon namelijk niet tussen aanhalingstekens, daar ik daadwerkelijk geniaal ben.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
Doe even normaal. Niet iedereen is zo `geniaal´ als jij (wat trouwens wel meevalt, want van de Nederlandse taal bak je blijkbaar niets).
Ik wed dat jij heel wat te comprenseren hebt dat je zo stoer doet op het internet.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jouw zin is ook fout. 'Geniaal' moet in de context van mijn persoon namelijk niet tussen aanhalingstekens, daar ik daadwerkelijk geniaal ben.
Dat je het even weet. Niet zo jelly zijn op m'n 10 voor Engels ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |